دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با قیمت و آدرس + غذاهای تهران اسمارتیز-غذای رژیمی

همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است. در چنین فضایی، صرف غذا به همراه موسیقی سنتی زنده حس خوب و آرام بخشی را القا می کند. اما چیزی که بیشتر از همه باعث شهرت این مکان شده غذاهای عربی آن است. همچنین در بین پیش غذاهای آن پنج مزه سرد بسیار محبوب می باشد اما حمص، سالاد، فلافل، پلوی افغانی، سمبوسه نیز چند نوع دیگر از خوشمزه ترین پیش غذای این رستوران می باشد. چنانچه تمایل دارید در یک رستوران گرانقیمت در تهران ملاقاتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما کافه رستوران ارکیده می باشد که بیشتر از نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد. رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های روزانه و گذراندن ساعاتی خوش با خانواده و یا دوستان از ضروریات زندگی های امروزی تلقی می شود.

  • فست فود شبانه روزی پیتزا شب تهرانفست فود پیتزا شب از رستوران های 24 ساعته تهران به شمار می‌رود که به شرق و غرب تهران خدمات دلیوری غذا هم دارند.
  • از معروف ترین رستوران های تهران که برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج مناسب‌ هستند، می‌توان به رستوران گردان برج میلاد، خاقان، مانسون لانژ، تاج‌محل و تماشا اشاره کرد.
  • قیمت مناسب خدماتی که توسط بهترین رستوران واقع در بازار تهران به متقاضیان ارائه می‌شود مورد توجه بسیاری از کسانی است که می‌خواهند به صرف غذا در بهترین رستوران بازار بزرگ تهران بپردازند.
  • توجه داشته باشید که قیمت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده از همین رو تنها قشر خاصی توانایی غذا خوردن در آن را دارند.

اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید. رستوران اصیلنام این رستوران نیز کاملا هوشمندانه انتخاب شده است و بی شباهت به محیط آن نیست! این رستوران واقعا حس اصالت و متانت را به شما منتقل می‌کند و هر آنچه در این رستوران دنج و دوست داشتنی که در منطقه یک تهران قرار دارد به چشم می‌خورد، لوکس، ساده و بسیار دیدنی است. فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است. کارمندان این رستوران با لباس فرمی مخصوص، از شما عزیزان با احترام کامل پذیرایی می‌کنند.

لوکس ترین رستوران های تهران

رستوران هایی که محیطی به سبک سنتی و دوست داشتنی دارند طرفدارانشان روز به روز بیشتر می شود و در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب، رستوران سنتی شهربانو یکی از بهترین رستوران های سنتی به شمار می رود. رستوران روحی یکی از معروف ترین رستوراه های خاص و جذاب در تهران است و رستوران گردها علاقه زیادی به این رستوران دارند و رستوران بخاطر استفاده از ظرف های رویی معروف به روحی، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. کسی که قرار بود رستورانی تاسیس کند، از طرف یک کشاورز به او گل ارکیده هدیه داده شد و از آنجایی که در آن زمان، گل ارکیده یکی از گران ترین، زیباترین و نایاب ترین گل ها بود تصمیم گرفت تا نام رستورانش را ارکیده بگذارد. تمامی شعبات ارکیده مدیریت و نظارت سفت و سختی دارند و تمامی شعبات از دکوراسیون لوکس و جذابی برخوردارند. حتی برای استخدام سرآشپز هم تمامی سرآشپزان هرچقدر هم حرفه ای باشند باید دوره آشپزی ارکیده را سپری کنند تا غذاهای ایرانی را آنطور که باید طبخ شوند، ارائه دهند. همانطور که میدانیم، رستوران شرف الاسلامی در بازار بزرگ تهران قرار دارد و بهترین را برای دسترسی به رستوران، مسیر خیابان 15 خرداد است.

رستوران زیر زمین، یک رستوران میان قیمت با منوی متنوع

بگذارید در توضیح درباره‌ی چیدمان اینطور بگوییم که دکوراسیون و حتی ظروف هم همین حس را در شما برمی‌انگیزند و حتی ظروف گل‌سرخی در این رستوران شما را به یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها می‌اندازد. اگه مایل هستی رزومه‌ت رو برای سفرزون ایمیل کن تا تیم محتوا بررسی کنند و اگه تایید شد باهات تماس بگیرن. خانم شما به جای دغدغه رستوران وخوردنی و…دنبال کار وتولید در رشته تخصصی خودتون باشید..

رستوران مسلم تهران

پس بهتر از قبل از رفتن به هر رستورانی اطلاعات کافی در زمینه ی رستوران به دست آوریم ما در کنار شما هستیم تا لیستی از بهترین رستوران های تهران در منطقه 1 را به شما عرضا نماییم تا شما از بین تمام آنان یکی را برگزینید. رستوران ریحان یه رستوران خوب و باکیفیت توی شهر زاهدان است که غذاهای تازه و خوشمزش حسابی معروف شده و طرفدار پیدا کرده. می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی. اگه میخوای بهترین جوجه و مرغ ترش رو توی شهر گرگان تجربه کنی، بهت پیشنهاد میکنم به رستوران اکبر جوجه حتما یه سر بزنی.