دسته‌ها
اخبار

روز جهانی غذا 20 کشور که معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارند مجله کوروش-غذای رژیمی

اگه میخواهید در خانه یه شیرینی دانمارکی خوشمزه درست کنید حتما مقاله اموزش پخت شیرینی دانمارکی رو مطالعه کنید. فرقی نمیکند قصد پخت چه نوع دلمه ای دارید، دلمه برگ مو یا بادمجان و … مهم ترفندی است که طعم و عطر غذای شما را برای میهمانان به یاد ماندنی می سازد. پودیم شباهت زیادی به فلن (دسر خوشمزه‌ای که شبیه کرم کارامل و کسترد است) دارد؛ اما پودیم برزیلی‌ها، کمی نرم‌تر است. این دسر خوشمزه را می‌توان در هر رستوران، کافه‌ و خانه‌ای در برزیل پیدا کرد. کونفه یا کادایف پنیری خوشمزه یک دسر ترکیه ای هست که برای عصرونه حتما باید درست کنید و از خوردنش…

  • تنوع انواع مدل‌های لباس کار در بازار بسیار زیاد است.
  • در این مقاله خوشمزه ترین غذاهای دنیا را معرفی کنیم؛ شاید این غذاها بتوانند مقصد بعدی شما را مشخص کنند.
  • مطمین باشید که غذاهای ایتالیایی بیشتری را نیز بزودی برایتان در سایت مرکز آموزش آنلاین آشپزی قرار خواهیم داد.
  • اشترودل سیب وین (پایتخت اتریش) که در این کشور به Apfelstrudel مشهور شده، شباهت زیادی به پای سیب آمریکایی‌ها دارد.
  • پاریسی ها عادت دارند خیلی آرام غذا بخورند و از غذای خود نهایت لذت را ببرند.

فیورنتینا را آنقدر خوب مزه دار می کنند که خامی آن آزاردهنده نخواهد بود. جالب اینجاست که پروشوتو در رومانی نیز طرفداران زیادی دارد و در این کشور نیز به بهترین نحو ممکن پخته می شود. غذا در ایتالیا پا را از مرز یک خوراکی ساده فراتر گذاشته است و حالا قسمت اعظمی از فرهنگ و هنر این دیار را تشکیل می دهد. پنیر و ماکارونی به وفور در غذاهای ایتالیایی به چشم می خورند و کمتر کسی یک روز خود را بدون مصرف پنیر به پایان می رساند. تمامی کشور ها بر اساس جغرافیا و سنت های دیرینه شان غذاهای مخصوص به خود دارند که از بین این غذا ها بعضی جهانی شده اند. این غذاها وابسته به محصولات کشاورزی تولیدی آن خطه و البته ذائقه ی غذایی مردم بومی و همچنین سبک زندگی آنها و آب و هوای کشورشان متفاوت است.

اوگالی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین غذاها در کنیا است که با ذرت درست میشه. ماهی و چیپس یکی از غذاهای انگلیسی ها است که این غذا به طور سنتی با نخودفرنگی، نمک و سرکه خورده میشه. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد.

کدام کشورها بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارند؟

کاسرول مرغ و سیب زمینی یکی از پیش غذا های معروف فرانسوی می باشد که طرفداران زیادی دارد در ادامه طرز تهیه این پیش غذا را بخوانید . پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به کره‌ی جنوبی، این غذای خوشمزه را امتحان کنید. بولگوگی به‌زبان کره‌ای به‌معنای «گوشت آتش» است و طعم شیرین خود را از سس ماریناد شکر و سویا می‌گیرد.

خوشمزه‌ ترین و معروف ترین غذاهای دنیا در یونان

می توان از سس های مختلف نیز برای خوشمزه تر کردن آن استفاده نمود. از دیگر غذاهای معروف و محبوب کشورهای مختلف همچنین میتوان به پای گوشت استرالیا. اشترودل سیب وین ، پودیم برزیل، نان پنیر فنلاند(Leipäjuusto)، اسپاناکوپیتا یونان. گولاش مجارستان، سوپ تام یام تایلند، ماسالا دوسا هند. توفو آسیای جنوب شرقی(عجیب ترین غذای روی زمین با بوی خاص).

کانادا و غذای محبوبش (Poutine)

1395© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت کارآفرینان غذای سلامت می باشد و هرگونه کپی از آن شرعا حرام بوده و پیگرد قانونی دارد. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. تکه های خمیر را در فر ۱۹۰ درجه به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قرار دهید. خمیر را به دلخواه خود به ۷ یا ۸ قسمت تقسیم کنید و در سینی قرار دهید .