دسته‌ها
اخبار

خرید + قیمت ۲۰۷ سقف شیشه ای مدل ۹۹ به صورت اقساطی تهران نارمک | behtarinyab

خرید + قیمت ۲۰۷ سقف شیشه ای مدل ۹۹ به صورت اقساطی تهران نارمک | behtarinyab

شایان ذکر است که وزن 1087 کیلوگرم برای مدل دنده معمولی و 1118 کیلوگرم برای دنده اتوماتیک پژو 207 می باشد. ساخت این خودرو در ابعاد گفته شده و فرم طراحی شیک و جذاب، این ماشین را در لیست زیباترین و محبوب ترین خودروهای اسپرت به ویژه برای جوانان قرار داده است. در طراحی داخلی کابین پژو 207i، تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل 206 دیده می‌شود. فرمان 207 آی به صورت دو رنگ با بخش پایینی نقره‌ای طراحی شده و کلیدهای کنترل سیستم صوتی، تلفن همراه و کروز کنترل دارد. همچنین در داشبورد یک مانیتور 7 اینچی لمسی با کیفیت تصویر مناسب قرار دارد که به‌راحتی قابل استفاده است. در کل باتوجه‌به قیمت ۲۰۷ اتومات و دنده دستی و همچنین 207 آی، متریال به کار رفته در کابین این خودرو از نظر کیفیت، بسیار معمولی است.

  • با توجه به قیمت این خودرو و امکانات و قابلیت های تعبیه شده برای آن، می توان گفت که پژو 207 آی ارزش خرید دارد.
  • چراغ‌های پهن و کشیده در کنار سپری که گویی می‌خندد در تلفیق با حجم کاپوت و انحنای شیشه جلو، ظاهری جذاب، پر قدرت و خشن به این خودرو بخشیده است.
  • طول 3872 میلی متر، عرض 1669 میلی متر و ارتفاع 1441 ابعاد این خودروی دوست داشتنی هستند.

استفاده از مواد با کیفیت و جنس بالا در داخل خودرو، نیز به طراحی آن کمک کرده است تا به کاربران حس بسیاری از لوکسی و ارزشمند بودن القا کند. سایا خودرو در سال جاری برای فروش اقساطی پژو 207 با توجه به وضعیت اقتصادی مردم تمهیداتی در نظر گرفته است که از جمله آن خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری و اقساط بلند مدت را میتوان نام برد. در نقطه مقابل، خرید ۲۰۷ اقساطی دنده‌ای به خصوص در مسافت های طولانی و جاده‌های با کمترین تردد یک مزیت است، زیرا مصرف سوخت این مدل کمتر است و قدرت موتور همیشه در دسترس شماست.

شرایط خرید قسطی پژو ۲۰۷ از سایا خودرو برای شهرستان‌ها

هنگامی که مبحث امکانات رفاهی به میان می‌آید، باید خودروهای تولید داخل را با یکدیگر قیاس نمود؛ چراکه برخی خودروهای بی‌کیفیت چینی تنها با اضافه کردن امکانات رفاهی تلاش می‌کنند بازار خوبی به‌دست آورند. از طرفی خودروهای کره‌ای که فول آپشن محسوب می‌شوند هم با قیمتی بسیار بالاتر از ۲۰۷ عرضه می‌شوند. پس پژو ۲۰۷ را باید خودرویی با امکانات رفاهی مناسب در این محدوده قیمتی محسوب نمود. سیستم صوتی جدید، کروز کنترل، مانیتور ۷ اینچی لمسی و دوربین دید در عقب، تنها بخشی از امکانات این خودرو به‌شمار می‌روند.

پژو 206 تیپ 3 مدل 1403 فروش اقساطی تحویل درجا

مبلغ پیش پرداخت برای خودرو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته با موعد تحویل مهر ۱۴۰۳ حدود ۵۰ درصد از قیمت فعلی خودرو و ۲۴۹ میلیون تومان است. این خودرو با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ و با پیش پرداخت حدود ۴۵ درصد از قیمت فعلی به مبلغ ۲۲۴ میلیون تومان نیز به فروش می‌رسد. دیگر بار در این مقاله از کیان خودرو قصد داریم به بحث درباره فروش اقساطی پژو 207 دنده ای و پژو 207 دنده اتوماتیک پرداخته و شما را با ویژگی های این خودرو آشنا نماییم. با تمام این مزایا اگر شما نیز به دنبال خرید پژو 207 دنده ای هستید، این صفحه مقصد ایده‌آل شما برای پیدا کردن آگهی‌های خرید و فروش فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای این خودرو است.

علاوه بر این، می‌توان به تهویه مطبوع، پیشرانه قوی، هندلینگ خوب در پیچ‌های سخت، پخش کننده صوتی حرفه‌ای و تولید این خودرو در دو مدل دنده‌ای و اتومات اشاره کرد. همچنین، این خودرو چراغ‌های مه‌شکن، چراغ‌های جلو مجهز به تنظیم ارتفاع، چراغ روشنایی در روز، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر و سنسورهای پارک و دوربین دنده عقب دارد​​​​. با توجه به تعبیه سقف شیشه ای در این خودرو، سوال هایی در ذهن خریداران راجع به ایمنی پژو 207 پانوراما پیش آمد. ایمنی سقف شیشه ای این محصول تا چه حد بالا است؟ آیا ممکن است در شرایط خاص خطر آفرین باشد؟ باید گفت، این خودرو از تمامی تست های مربوط به ایمنی با موفقیت عبور کرده است و سقف آن به هیچ عنوان خطرآفرین یا آسیب زا نیست.