دسته‌ها
اخبار

پرطرفدارترین غذاهای دنیا کدام‌اند؟ طرز تهیه خوشمزه ترین غذای دنیا با اسنوا-غذای رژیمی

کوفته قلقلی سوئدی که از گوشت چرخ‌کرده درست میشه از غذاهای خوشمزه و خوش طعمی است که طرفداران زیادی در سوئد و در جهان داره. این غذا یکی از معروف‌ ترین غذاهای هلندی است و در کنار شاه ماهی تازه که ماده اصلی این غذا است با تکه‌های پیاز خام و خیارشور سرو میشه. نیو هرینگ شیوه پخت مخصوص به خودش رو داره و حتما باید براساس سنت هلندی تهیه بشه. پس ایران کو؟ مگه میشه نام کشور ما در این لیست با عنوان “کشوری با لیستی از لذیدترین غذاهای دنیا” نباشه . لا اقل اگر در اون مقاله نبوده شما بصورت جداگانه مقاله منتشر کنید برای شناساندن یکی از وسوسه برانگیزترین دلایل گردشگری در ایران.

  • طعم اصلی این اسنک های کوچک به سبزی های فصلی تازه و غذاهای دریایی تازه است و می‌تواند هم ظاهری ساده و هم رنگارنگ و زیبا داشته باشد.
  • غذا در ایتالیا پا را از مرز یک خوراکی ساده فراتر گذاشته است و حالا قسمت اعظمی از فرهنگ و هنر این دیار را تشکیل می دهد.
  • برای غلیظ تر و خوش طعم تر کردن این غذا میتوان سبزیجات، ادویه و سرکه به آن اضافه نمود.
  • چیزبرگر یکی از نمونه هایی است که می توان گفت مردم ایالات متحده از یک غذای خوب، غذایی بهتر ساخته اند.

قورمه سبزی یکی از غذاهای ایرانی معروف در دنیا است. این غذا شامل ماهی خال مخالی آب پز، آلوچه، فلفل قرمز، نعناع، سنبل هندی، پیاز، آناناس و … است که یکی از محبوب ترین غذاهای مالزی است و طعمی تند و شور دارد. Arepas از میان وعده‌های غذایی در ونزوئلا است که از آرد ذرت تفت داده، تهیه میشه. این غذا رو اغلب با کره، پنیر، تخم‌مرغ، شیر غلیظ یا hogao (سسی که با پیاز درست میشه) سرو میکن. سوشی یکی از بهترین غذاهای ژاپنی است که این غذا با ماهی خام و برنج درست میشه و اسمش آوازه جهانی داره. این غذای خوشمزهٔ رومانیایی از کلم، گوشت و برنج درست میشه و چیزی شبیه دلمه کلم‌ پیچ خودمونه.

طرز تهیه باقالی پلو ماهی قزل آلا مجلسی در فر

ذرت مکزیکی یه غذای خوشمزه که همه طرفدارش هستند و حالا که فصل ذرت هست خیلی راحت می تونید تو… این شیرینی پرتغالی، یک تارت محلی است که با نوعی کاستارد پر میشه و در همه‌ی قنادی‌ ها می‌تونی تهیه اش کنی و از طعم فوق‌العاده اش لذت ببری. در هند این غذا بیشتر در صبحانه میل میشه و با خوردنش تا نزدیک ظهر احساس گشنگی نخواهی کرد و اغلب با سس‌ها و ترشی‌های متنوع سرو می‌شه. غذای فیجیو آدا برای برزیلی ها غذای ملی محسوب میشه و خیلی هم طرفدار داره. خرچنگ چیلی یک غذای تند به حساب می آید که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست .

بانی چو جز غذاهای خیابانی محسوب می شود که در هر کجای آفریقا می توانید آنرا پیدا کنید . به عنوان میان وعده و حتی وعده اصلی نیز می توانید آنرا میل کنید . بشقاب و ظرف بانی چو شامل نان های مکعبی شکل می باشد که درون آنرا با استفاده از بانی چو پر کرده اند. یک غذای خوشمزه آفریقای جنوبی که در رتبه 19 برترین غذاهای جهان قرار گرفته است که بدون شک ارزش یکبار امتحان کردن را داراست. این تاس کباب غالبا با انواع مختلف گوشت چون میگو، مرغ، خرچنگ، خرگوش یا سوسیس‌های پرادویه تهیه می‌شود. با خوردن جامبالایا طعم‌های مختلفی از بوی تازه برنج، تکه‌های ترد گوشت و سوسیس گرفته تا عطر سیر و شوری میگو روبه‌رو می‌شوید.

طرز تهیه قارچ سوخاری در فر

این ماهی را در لوکس‌ترین رستوران‌های ژاپن پرورش می‌دهند، زیرا از خطرناک‌ترین غذاهای لوکس دنیامحسوب می‌شود و آشپزهای این ماهی باید آن را با احتیاط آماده سازند. تنها چیزی که این غذا را نسبت به سایر اجزای دیگر ماهی متمایز کرده، این است که سر ماهی فاسد و تجزیه‌شده است. این غذا با استانداردهای آشپزی مدرن تطابق دارد و غذایی نسبتاً گران به شمار می‌رود. تصور کنید که یک سطل پر ازسرهای سالمون در هوای گرم تابستان برای چند هفته در بیرون قرار بگیرد! خوردن این سرها در معرض چالشی طولانی و جدی در خصوص سلامت مردم آن منطقه قرارگرفته است که احتمال مسمومیت در آن‌ها وجود دارد.

این غذای خوشمزه ژاپنی از جمله غذاهای دریایی محبوب و خوشمزه کشور ژاپن محسوب می شود. می توان گفت از چشیدن و مزه کردن این غذای دریایی خوش طعم هرگز پشیمان نخواهید شد. می شود کسی را یافت که از سیب زمینی متنفر باشد ؟ فکر نمی کنم ؛ حال ترکیب سیب زمینی سرخ شده با سس کچاپ را تصور کنید .

غذای خشک سگ برند رویال کنین مدل مینی ادالت وزن 2 کیلویی

خلاصه که ما سعی کردیم تو انگران هر چی حس خوب و سازندس به شما هدیه بدیم ضمین تنوع و کیفیت غذ… یک عدد تخم مرغ هم زده ، یک قاشق غذاخوری آرد سوخاری را با هم مخلوط کنید. قارچ ها را به سیخ بکشید یا لای توری سیمی قرار داده و روی آتش زغال، کباب کنید.