دسته‌ها
اخبار

معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-غذای رژیمی

تقریبا همه‌ غذاهای سنتی داخل منوی این رستوران هستند و آلبالو پلو با مرغ و پلو ماهیچه‌های خوبی دارد. پیشنهاد می‌کنیم کباب لقمه با برنج ته‌دیگی این رستوران را امتحان کنید که همراهش سیب‌زمینی‌های بزرگ خیلی خوشمزه‌ای دارد و ته‌دیگش هم گوجه دارد. بهترین غذای رستوران مسلم حتماً ماهیچه‌اش است که خیلی خوب پخته شده و واقعاً لذیذ است ولی ته‌چین ویژه مسلم که اسمش را سر در رستوران هم می‌توانید ببینید شهرت به‌سزایی دارند.

  • این شعار حس‌توران است، از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران که هم فضا و دکوراسیون داخلی‌اش شما را یاد گیلان می اندازد و هم نحوه‌ی متفاوت و شیک سرو غذا در این کافه رستوران لوکس هر سلیقه‌ای را عاشق خود می‌کند.
  • مبلمان زیبا و راحت در کنار نقش برجسته‌هایی از شاهنامه بر روی دیوارها، طعم دلپذیری را در یکی از بهترین رستوران های غرب تهران برای شما به ارمغان می آورد.
  • کباب برگ، کباب کوبیده و… از جمله غذاهای محبوب و مشتری‌پسندی هستند که با مراجعه به بهترین رستوران در بازار بزرگ تهران می‌توان از طعم لذت‌بخش آنها بهره‌مند شد.
  • اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطره‌انگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، حتما ارکیده را انتخاب کنید.
  • رستوران رویال استار یکی از رستوران های درخشان و درجه یک توی کیش است که هم برای ساکنین و هم برای گردشگران خاطره ی خوبی رو به ارمغان میاره.
  • غذای ایتالیایی اینقدر بین ایرانی‌ها طرفدار دارد که حتی بعضی غذاهای ایتالیایی وارد سفره ایرانی‌ها شده‌اند و همتای ایرانی خودشان را پیدا کرده‌اند.

درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد. کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند. این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. میخوش از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید به‌صورت خانوادگی به آن سر بزنید.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران شبانه روزی زیتون تهراناگر طرفدار ساندویچ‌های پر ملات هستید، رستوران شبانه‌روزی زیتون برایتان جان می‌دهد. هنگام شب مشتریان زیادی جلوی این رستوران صف کشیده و درمورد کباب ترکی خوشمزه رستوران صحبت می‌کنند و عده‌ای دیگر چیزبرگر آن را ترجیح می‌دهند. اگر حوالی غرب به دنبال رستوران های 24 ساعته تهران هستید، سری به زیتون زده و از ساندویچ‌های غول‌آسا و باکیفیت لذت ببرید. ارائه غذاهایی با قیمت مناسب در این رستوران‌ها در کنار پیش‌غذا و سالادهای متفاوت، ظاهری اشتها برانگیز برای مشتریان ایجاد می‌کند. با توجه به لزوم رعایت بهداشت به منظور جلوگیری از بیماری‌های متفاوت، کلیه رستوران های معرفی شده، دارای فضای تمیز و بهداشتی هستند. از آنجا که تهرانپارس به عنوان یکی از محله‌های محبوب شرق تهران به شمار می‌رود، بسیاری از صاحبان رستوران ‌ها را مجاب کرده که بهترین رستوران‌ های تهرانپارس را در این محله افتتاح نمایند.

رستوران ساحلی مدیترانه

به‌دلیل نزدیکی هپی برگر به ایستگاه راه آهن تهران، در ساعات 3 و 4 صبح هم حتی می‌توانید شاهد شلوغی این مکان باشید. اگر مسافر یا ساکن پایتخت کشور هستید، حتما آوازه بهترین رستوران های شبانه روزی تهران نیز به گوشتان خورده است. تنوع و رنگ غذا در این شهر زیاد بوده و قطعا برای افراد خو‌ش اشتها یکی از گزینه‌های بهترین مقصد سفر محسوب می‌شود. به احتمال زیاد همه ما تجربه کرده‌ایم که گاهی لذت غذا خوردن در رستوران از غذاهای خانگی که نیاز به ایستادن ساعت‌ها پای اجاق گاز دارد، بیشتر است. در معرفی بهترین رستوران های تهرانپارس جیلیز ویلیز جایگاهی ویژه دارد.

بهترین فست فودهای شبانه روزی تهران

بخشِ اصلی منوی رستوران نایب از کباب‌های خوشمزه و متنوع کشور تشکیل گردید. چنان‌چه علاقه‌مند به صرف یک وعده کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه هستید، رستوران نایب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شعبات مختلف رستوران نایب در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مسافران و افراد ساکن در تهران هستند. پرسنل این رستوران با برخورد خوب خود سبب جذب مسافران زیادی به این رستوران شده‌اند. یکی از لاکچری‌ترین رستوران های تهران برای برگزاری مراسم را می‌توانید در هتل اسپیناس تهران پیدا کنید.