دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند-غذای رژیمی

هیولا بیکن و کوکتل آرژانتینی باماهاسبه دلیل استقبال زیادی که از غذاهای باماهاس در شعبه‌های مختلف شد، صاحبان این برند، اقدام به راه‌اندازی شعبات جدید در چندین منطقه از تهران کردند. ساعات سرویس‌دهی این مجموعه، حدودا از ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۱ و نیم شب ادامه دارد. روف لانژ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین‌ رستوران های تهرانپارس به شمار آورد.

  • بوفه این رستوران دارای بخش‌های مختلفی است و در هر بخش می‌توانید غذای مدنظر خود را بیابید.
  • تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.
  • از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد.
  • اگر چشم‌هایتان را ببندید فکر می‌کنید واقعاً دارید دست‌پخت مادرتان را می‌خورید.

اگر در مورد رعایت ایمنی در رستوران‌های مورد این گزارش هم اشاره شود خیلی برای مشتریان مهم و پر ارزش خواهد بود. همانطور که کاربری در مورد رستوران مسلم اشاره کردند راههای خروج اضطراری در رستوران باید مورد توجه باشد و باید علاج واقعه قبل از اتفاق کرد . پرداختن به چنین مسئله مهمی در گزارش شما باعث ارتقا موضوع ایمنی در اماکن عمومی می‌شود .

آدرس رستوران و کافه ارکیده شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰

می‌توانید هر یک از شعبه‌هایی که به شما نزدیک‌تر است را انتخاب و یک روز به یادماندنی را در آنجا تجربه کنید. شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، باملند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار قرار دارد. رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، بسیار دوست داشتنی است. شما می توانید با مراجعه به این سایت آن را به هوم اسکرین خود اضافه کنید تا مانند یک اپلیکیشن از آن لذت ببرید. منوی هات داگ مسعود شامل انواع ساندویچ‌های خوشمزه از جمله هات داگ، کراکف، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و غیره است. با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و …

رستوران روحی شهرک غرب

مرشد همچنان کیفیتش را حفظ کرده و غذاهای لذیذی را برای مشتریانش طبخ می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران می‌روید، حتماً یکی از غذاهای چلو کباب، برگ، خوراک گردن یا قیمه این رستوران را امتحان کنید. قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم.

رستوران وکیل یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان است که توی دل حمام قدیم بازار وکیل قرار داره. اگه به آداب و رسوم قدیمی ایرانی اهمیت میدی و دلت برای خوردن یک دیزی دو آتشه لک زده، کافیه که بعد از گشت و گذار توی بازار سنتی وکیل راهی رستوران سنتی وکیل بشی. این رستوران برای توریست‌های خارجی جذاب و هیجان انگیزه و برای گردشگران داخلی هم حسابی خاطره‌انگیزه! پس وقتی کوچه پس کوچه‌های بازار وکیل رو دیدن میکنی، سری هم به این رستوران اصیل ایرانی بزن و لذت ببر. “رستوران مولوی” توی شهر زیبای ارومیه بین مردم این شهر زبانزد و معروفه.