دسته‌ها
اخبار

محبوب‌ترین و بهترین رستوران بازار تهران کدام است؟ مزه گردی-غذای رژیمی

منوی کافه هم هر مدل نوشیدنی گرم و سردی که میخواهید را دارد و بطور کلی، تمامی غذا ها و نوشیدنی ها لذیذ و باکیفیت هستند. رستوران شایسته به لطف قدیمی بودنش، محیطی قدیمی و دوست داشتنی هم دارد برای همین اگر ترجیح می دهید هزینه ای که قرار است پرداخت شود بیشتر صرف غذا شود تا محیط، به هیچ وجه نباید رستوران شایسته را از دست بدهید. در منوی رستوران شایسته، غذا های ایرانی با پیش غذا هایی مانند انواع سالادها، نوشیدنی هایی همچون خاکشیر به همراه تخم شربتی، شربت زعفران، گل محمدی و غیره به چشم میخورد. رستوران رفتاری در تهران چیزی همانند رستوران پسران کریم در مشهد است و بخاطر محبوبیت بالایی که دارد، در نقاط مختلف تهران شعبات مختلفی را افتتاح کرده تا به راحتی پذیرای مردم باشد. رستوران البرز یا چلوکبابی البرز دارای چند محیط است که شامل کافی شاپ، سالن عادی و سالن وی آی پی می باشد و در بخش کافی شاپ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای متنوع و لذیذ سرو می شود. رستوران در میان رستوران های گرانقیمت تهران قرار دارد و از معدود رستوران هایی است که گارسون خانم داشته و سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود.

  • رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد.
  • منظور از قیمت مناسب برای ما تناسب بین قیمت، کیفیت و خدماتی است که یک رستوران ارائه می‌دهد.
  • کوبابا گرانترین رستوران در تهران است بنابراین برای قشر خاصی مناسب می باشد.
  • سفره‌خانه سنتی باربد هم از آن دسته از بهترین رستوران های تهران به شمار می‌آید که در منطقه‌ی ونک واقع شده و با فضا و غذاهای فوق‌العاده، کیفیت بسیار خوبی را به مخاطبانش ارائه می‌دهد.

در منطقه سعادت آباد می بایست به چهارراه خیابان های سرو و بلوار شهرداری مراجعه کنید و در ضلع شمال شرقی چهارراه، رستوران بین المللی نارنجستان را مشاهده خواهید کرد. کمی بالاتر از بلوار آرش سمت راست وارد بلوار صبا شوید تا رستوران را مشاهده کنید. شعبه اول در منطقه بهجت آباد واقع شده و در این منطقه اگر به میدان طومانیان مراجعه کنید و در جنوب میدان وارد خیابان شده و وارد اولین کوچه در سمت راست شوید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. شعبه دوم مرکز شهر تهران رستوران روحی هم در نزدیکی خیابان خیابان ابن سینا قرار دارد و کافیست به ضلع شمالی باغ موزه نگارستان مراجعه کنید تا به رستوران برسید. افراد ممکن است برای وارد شدن به رستوران شرف‌الاسلامی به دلیل شلوغی معطل شوند.

۳. بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

فست فود شبانه‌روزی پلچینو به کل تهران از 12 شب تا 5 صبح با بسته‌بندی مناسب خدمات ارسال هم دارد. در این مقاله مجله فودیسم به بهترین رستوران های تهرانپارس اشاره کردیم. در این رستوران‌ها و فست فودها منوی متنوع و کاملی طراحی شده است که اغلب سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. دیزاین زیبای این رستوران‌ها به همراه غذای مرغوب، آن‌ها را به ۱۰ رستوران خوب تهرانپارس تبدیل کرده است.

رستوران های خوب تهران برای گیاهخواران

از مزیت های این رستوران باید به سرو فست فود اشاره کنیم همچنین عموم مردم قادر خواهند بود از خدمات این محل به صورت آزاد استفاده کنند. همچنین علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی را نیز در منوی خود دارا می باشد. رستوران البرز بعد از گذشت حدودا نیم قرن از شروع فعالیتش، هنوز هم یک رستوران لوکس در تهران محسوب می‌شود.

دوتا از معروف‌ترین شعبه‌های پرپروک شعبه‌ی اول آن یعنی سعادت‌آباد و شعبه‌ی همیشه شلوغ آن یعنی ولنجک هستند. از شعبه‌های دیگر پرپروک می‌توان پاسداران، سهروردی، قیطریه، هفت‌حوض، آریاشهر، گیشا، تهرانپارس و کوروش را نام برد. از نام این رستوران مشخص است که باید آن را در لیست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار دهیم. نام رستوران دف سال‌ها است که در لیست بهترین رستوران‌های پایتخت به چشم می‌خورد.

لازم است اشاره کنیم که در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای خوشمزه بین‌المللی را نیز خواهید دید. این رستوران سنتی با ویویی رو به دریاچه چیتگر، فضای زیبا و چشم‌اندازی بی‌نظیر را برای صرف غذایی خوشمزه در غرب تهران فراهم کرده است. صرف انواع غذاهای سنتی ایرانی در فضای باز این رستوران برای جمع‌های خانوادگی می‌تواند یادآور پیک‌نیک‌های خانوادگی در زمان‌های نه چندان دور باشد. اگر از دسته آدم‌هایی هستید که در رستوران‌گردی ماهرید، قطعا می‌دانید که رستوران شاندیز جردن، از بهترین رستوران‌های تهران است.

نام «شاندیز» برای همه کسانی که اهل رستوران‌گردی هستند، نام آشنایی است. شاندیز همواره نماد غذاهای سنتی خوشمزه و فضایی لوکس و زیباست و همین‌طور نیز خواهد بود. در میان بهترین رستوران های تهران، قطعاً باید یادی از رستوران شاندیز جردن کنیم. در این رستوران حتماً باید طعم شیشلیک‌های خوشمزه و آبدار و ماهیچه‌های مخصوص را بچشید.

۹. بهترین رستوران های تهران برای مراسم

شعبه آرژانتین نیز با دکوراسیون خاص و کلاسیک خود برای قرارهای روزانه مناسب است و بیشتر جو خانوادگی دارد. از دیگر امکاناتی که با ورود به هر کدام از شعبات رستوران ارکیده قابل استفاده است شامل، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، خانه بازی برای کودکان و حمل افراد سالمندان و کم توان می شود. نام این رستوران به گوش همه افراد ساکن تهران خورده است؛ چرا که این رستوران در مجاورت دریاچه چیتگر قرار دارد و منظره بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. آن قدر محیطش زیبا است که ممکن است غذا یا نوشیدنی خود را فراموش کنید و محو آن شوید. قیمت های این رستوران با توجه به امکانات و کیفیت بالایی که ارائه می شود کمی بالا است اما قطعاً برای یک بار هم که شده ارزش امتحان کردن را دارد. شما می توانید خوشمزه ترین خوراکی ها را در کنار عزیزان خود میل کنید.

رستوران مسلم ظاهر لوکس و امروزی ندارد و غذا را به همان سبک قدیمی سرو می‌کند. این رستوران آنقدر شلوغ است که باید در صفی که صدها نفر داخل آن هستند، منتظر بمانید. البته این رستوران به قدر کافی پرسنل دارد و در کمتر از 30 دقیقه وارد محوطه رستوران خواهید شد.

از ویژگی های آن می توان به طبقاتی بودن این باغ رستوران اشاره کرد که در ۶ طبقه و در حدود ۴۰۰۰ متر زیر بنا احداث شده است. آلاچیق های شیشه ای که در طبقات مختلف این رستوران به چشم می خورد، اجازه می دهد از تماشای منظره اطراف لذت ببرید. کوبابا به عنوان یکی از رستوران های معروف تهران در جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول قرار دارد.