دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذای رژیمی

افرادی که به دنبال یافتن رستوران ‌های شیک با غذاهای باکیفیت هستند، می‌توانند سری به تهرانپارس بزنند. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین رستوران های تهران، بر اساس قیمت از گرانترین تا ارزانترین آشنا کنیم تا شما بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین را انتخاب کنید. باغ رستوران باغ بهشت یکی از بهترین رستوران های تهران است که در منطقه خوش آب و هوای لواسان واقع شده و دارای چشم انداز دل انگیز می باشد. این مکان که در نزدیکی میدان امام خمینی واقع شده و یکی از بهترین رستوران های مرکز تهران می باشد و تنوع و کیفیت غذاهای آن بالا است.

  • رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد.
  • این رستوران برای همه‌ی آدم‌هایی که به آن می‌روند “بهترین رستوران تهران” محسوب نمی‌شود.
  • برخی از این غذا کلی تعریف و به به چه چه می کنند و عاشقش هستند و برخی هم از سوشی متنفرند و حس می کنند بدمزه ترین غذای روی زمین است.
  • دکوراسیون داخلی به صورت جذاب طراحی شده و فضای آن بسیار تمیز و بزرگ است.
  • دلیل معروفیت آن عرضه کباب های ویژه منطقه گلپایگان که گوشتی لطیف و لذیذ و در عین حال نرم و آبداردارد.

غیر از غذاهای ایتالیایی، شما می‌توانید غذاهای دریایی، رژیمی و گیاهی منوی این رستوران را میل کنید. این در حالی است که قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف و…، از جمله دیگر مواردی است که در منوی این رستوران وجود دارند. محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند. رستوران آشپزخانه برادران از دیگر رستوران های خوب تهران است که می‌توانید در آن ترکیبات غذایی مختلفی را از غذاهای ایرانی و غیرایرانی بخورید. یکی از دلایل معروف بودن آشپزخانه برادران، خلاقیت‌هایی است که برای طبخ غذاهای مختلف به‌کار می‌گیرند.

باغ رستوران باغ آبی

این رستوران که در غرب تهران واقع شده است، انواع غذاهای سنتی، سالاد و پیش غذا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است از اين رو در دسته رستوران هاي قمت مناسب تهران قرار مي گيرد و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید. فست فود شبانه روزی کرنبری مرزداران تهرانکرنبری را می‌توان جزو رستوران های شبانه روزی تهران دانست که تا ساعت 4 صبح کار می‌کند و امروزه با پیتزاهای دو طبقه و چهار طبقه پر ملاتش معروف شده است. در منوی این رستوران انواع پاستا، پیتزا و برگر وجود دارند که زمان پخت آن‌ها حدود 25 الی 30 دقیقه طول می‌کشد و ارسال سفارشات این رستوران بسته به موقعیت شما نیز معمولا بین 15 تا 30 دقیقه است. این رستوران غرب تهران، منوی متنوعی از کباب‌ها و غذاهای ایرانی را فراهم کرده که همراه با نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. محیط دلچسب شکوفه به شکلی است که بیرون رفتن از آن را برای مشتریان خود مشکل کرده‌است.

اطلاعات تکمیلی رستوران سنتی شهربانو

این رستوران در مرکز شهر واقع شده و از نظر دسترسی نیز شرایط خوبی دارد. همچنین در برخی از شعب مثل رستوران هانی پارسه که در خیابان بهشتی تهران واقع شده، پذیرایی به‌صورت سلف سرویس انجام می‌گیرد تا شما با فراغ بال آنچه لازم دارید را بردارید و سر میز بیاورید. همه‌‌چیز به این بستگی دارد که هوس چه نوع غذایی را کرده‌اید یا دوست دارید زمان را به‌همراه دوستانتان در چه فضایی سپری کنید؛ بنابراین، توصیه تیم جاباما این است که از ابتدا به این موارد توجه کنید و سپس به دنبال رستوران مورد نظر گردید. سلام فکرکن رستوران کوهستان را در جاده چالوس معرفی کنم ما برای اولین بار میهمان این رستوران بودیم واقعا کیفیت غذاها عالی وهنوز مزه ماهی را فراموش نکرده ام وهنگام خداحافظی از مدیر رستوران خواستم از آشپز تشکر کنند …..

معرفی بهترین رستوران‌ های اندرزگو از نظر…

رستوران مرشد تجریشاگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید. ماست کوزه‌ای خوشمزه‌ای که همراه با غذا ارائه می‌شود نیز طعمی بی‌نظیر دارد. با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد. در ضمن بر خلاف ظاهر این رستوران، همه‌چیز اینجا کاملا بهداشتی و استاندارد است.