دسته‌ها
اخبار

لیست انواع غذاهای ایرانی و خارجی معرفی بهترین غذای ایرانی و خارجی مجله اینترنتی ساخت ارومیه-غذای رژیمی

حالا به این تصویر رویایی غذاهایی را اضافه کنید که پایه اصلی آن‌ها موادی مثل ذرت، لوبیا، گوجه فرنگی و فلفل چیلی است. از جمله غذاهای محبوب مالزیایی به شمار می رود که طعمی ترش دارد. از ماهی ، فلفل دلمه ، نعناع ، لیمو ترش ، پیاز و … تهیه می شود. اگر از طرفداران غذای ترش هستید پناگ آسم که از انواع ماهی ها تهیه می شود را حتی اگر شده است یکبار ، باید آنرا امتحان کنید. گوشت گاو را به آرامی با شیر نارگیل مخلوط و سپس بر روی آن مقداری لیمو ترش ، سیر ، رزدچوبه ، زنجیبل و فلفل می ریزند .

  • این غذا از ترکیب برنج، گوشت گوسفند، هویج، کشمش و خلال پسته و بادام تهیه می‌شود.
  • در این مقاله که در وبلاگ فروشگاه های زنجیره ای فامیلی تهیه شده بود به بررسی 50 غذای برتر جهان پرداختیم .
  • این غذا را می‌توانید در کافه های کوچک شهر ونیز تهیه کنید که « Bàcari» نام دارند و طعم اصیلی از ونیز ایتالیا را بچشید.
  • آیا شما هم جز افرادی هستید که عاشق پیتزا هستند و از خوردن این فست فود خوشمزه لذت میبرند؟احساس خوب خوردن پیتزا چیزی فراترازظاهر شماست.
  • از دیگر غذاهای معروف و محبوب کشورهای مختلف همچنین میتوان به پای گوشت استرالیا.

همسایگی باعث شده ذائقه‌ی مردم این کشور به مردم کشور ایران نزدیک باشد و اکثر غذاهایشان باب میل ایرانی‌ها باشند. خوراکی‌های ترکیه، بسیار متنوع و خوشمزه‌اند و از جاذبه‌‌های گردشگری این کشور محسوب می‌شوند. ایتالیا جزء کشورهایی است که غذاهایی با طعم و مزه ویژه دارند. با شناخت معروف ترین غذاهای ایتالیا حتما برای تست این غذاها ترغیب خواهید شد. این غذای تابستانی درواقع نوعی سوپ سرد است که با چغندر درست می‌شود.

توفو، غذای مردم آسیای جنوب شرقی

این خورشت خوشمزه و متفاوت از کشور هند میاد و یه تنوع عالی واسه وقتاییه که از درست کردن غذا با برنج و مرغ به سبک ایرانی خسته شدید و دلتون یه غذای متفاوت با طعم خاص میخواد. البته بگمم که این غذا مزه به شدت تندی داره، اما به راحتی میتونید مقدار تندی این خورشت مرغ رو نسبت به ذائقه خودتون تنظیم کنید. برای این خورشت باید مرغ رو تو یه سس که از ماست و خامه درست شده قرار بدید، و سپس با ادویه های مختلف سرخش کنید و آب اضافه کنید تا به یه خورشت لذیذ تبدیل بشه.

فلافل لبنانی از خوش طعم ترین غذاهای دنیا

زمانی که منابع غذایی در گرینلند بسیار محدود بودند، این گیاهان از پیش هضم شده، منبع غذایی مهمی در برخی از مناطق به شمار می‌آمدند. اما اکنون این غذا یک غذای لذیذ برای مردمان این ناحیه محسوب می‌شود، هر چند از نظر ما و بسیاری از انسان‌های دیگر از چندش ترین غذاهای دنیا به حساب می‌آید. یک پتارمیگان حدود 50 بار در یک روز مدفوع می‌کند، بنابراین جمع‌آوری این غذا بسیار آسان است. اورومیت‌ها (نام اصلی فضولات پرنده) در زمستان و زمانی که بافت آن‌ها خشک است جمع‌آوری می‌شوند. پس از جمع‌آوری، پخت و پز با روغن و تکه‌های گوشت فوک آغاز شده و در نهایت، غذایی با طعمی نزدیک به پنیر گورگونزولا سرو می‌شود. تفاوت ساتای با جوجه کباب ایرانی در سس مخصوص بر پایه بادام‌زمینی، تکه‌های گوشت و مرغ مزه‌دار اضافه شده به این غذا است.

برای تهیه موساکا، یک سس متشکل از گوشت و گوجه‌فرنگی با بادمجان به‌صورت لایه‌ای چیده شده و روی آن سس سفید یا بشامل (béchamel)ریخته می‌شود. تهیه این غذای یونانی و چیدن لایه‌های آن، اندکی زمانبر است. اما طعم و مزه دلچسب موساکا این سختی را از یاد شما خواهد برد. برش، یک سوپ رایج در اروپای شرقی و آسیای شمالی است.

پیراشکی گوشت غذایی ساده و درعین حال مناسب برای مهمانی است و با این دستور پخت میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تهیه کرده و از طعم عالی پیراشکی لذت ببرید. سمک صیادیه یکی از غذاهای عربی است که با ماهی درست می شود و طعم بسیار لذیذی دارد که ما برای شما طرز تهیه این غذا را آماده کرده ایم. اشترودل سیب وین (پایتخت اتریش) که در این کشور به Apfelstrudel مشهور شده، شباهت زیادی به پای سیب آمریکایی‌ها دارد. این اشترودل از ترکیب تارت سیب با خمیر شیرینی‌پزی تهیه می‌شود.