دسته‌ها
اخبار

غذاهای آمریکایی ۷ غذایی که آمریکایی ها عاشقشان هستند چرب زبان-غذای رژیمی

یکی از لذت های این غذا وجود ادویه های تند و طعم آتشین آن است. یکی دیگه از غذاهای شمالی تو لیست انواع غذا با مرغ و برنج که به شدت به افرادی که به غذاهای ترش علاقه دارن پیشنهاد میشه. پائیا به عنوان غذای ملی اسپانیا شناخته میشه که با استفاده از برنج و مرغ درست میشه و به خوبی با ذائقه ما ایرانی‌ها که مصرف برنج زیادی تو غذاهامون داریم، سازگاری داره.

  • بسیار خوش طعم که در هر زمان از روز می توانید آنرا کامل میل کنید .
  • میزان حجم مشخصی از غذای خشک خارجی سگ در طول روز وجود ندارد.
  • بانی چو جز غذاهای خیابانی محسوب می شود که در هر کجای آفریقا می توانید آنرا پیدا کنید .
  • در صورت تمایل می توانید سایر مقالات را در بخش وبلاگ بخوانید و اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید.
  • این غذا در اصل برای استفاده از سبزیجات سرخ‌ یا پخته شده باقی‌مانده در یخچال ها به وجود آمد.

غذایی سرشار از کلسترول و بسیار لذیذ که میتوان به خوبی از طعم آن لذت برد. چیپس ماهی (یا فیش چیپس) از جمله غذاهای کهن کشور انگلستان است. فیش چیپس یکی از غذاهای نوستالژی و خوشمزه در انگلستان است. علی رغم قدمت این غذا اما نام آن در لیست غذاهای برتر جهان قرار دارد.

غذای معروف ومشهور آمریکا ؛ سرزمین طعم‌ها و غذاهای ملل

غذای ماکارونی در ایران نیز دقیقا همان ترکیب اسپاگتی با سس بلونز است. پاناکوتا یکی از دسرهای خوشمزه ایتالیاست که با خامه و ژلاتین درست می شود. معنی نام این دسر در زبان ایتالیایی خامه پخته شده است. به علت وجود خامه بعنوان ماده اصلی بسیار خوش خوراک و پر کالری می باشد. پاستا موی فرشته یا پاستای کاپلی دی آنجلو یکی از پاستاهای خوشمزه ایتالیاست. این پاستا از رشته های باریک و بلندی به قطر 0.78 الی 0.88 میلیمتر تشکیل شده است.

اما شیرینی‌پزهای مراکشی درحال حاضر از جوجه، مرغ یا بلدرچین استفاده می‌کنند. به این غذا کمی شکر و دارچین اضافه می‌شود که طعم نهایی آن را شیرین، شور، تند و کره‌ای می‌کند. این خمیر خوشمزه معمولا داخل سبد های کوچک سرو می شود. اردک پکن نوعی خوراک مشهور چینی است از غذاهای سلطنتی به حساب میاد! این غذا با گوشت مرغابی طبخ میشه و طعمی بی نظیر داره.

طرز تهیه طاجین گوشت و به مراکشی

بیلتانگ از ترکیب انواع مختلف گوشت ادویه‌زده، خشک‌شده یا معمولی، مثل گوشت گاو و شترمرغ تهیه می‌شود. بیلتانگ درواقع نوعی اسنک است و مردم محلی اغلب آن را تکه و در غذاهای دیگر از آن استفاده می‌کنند. پنیر و چیپسِ سیب‌زمینی با طعم بیلتانگ از دیگر خوراکی‌های محبوب این کشور محسوب می‌شود. تایلند هم کشورش دیدنی های زیادی داره و هم غذاهاش شهرت جهانی داره! در این غذای تایلندی، از قارچ، صدف، گوجه فرنگی، برگ لیمو استفاده میشه که معمولا با شیر نارگیل و خامه مخلوط میشه.

این غذا را در نقاط مختلف بنابر ذائقه آن منطقه به طرق گوناگونی طبخ می‌کنند. ترکیبات این غذا شامل برنج، سبزیجات، تخم‌مرغ، مرغ، گوشت یا میگو و پیاز است. برنج سرخ‌شده به دلیل طعم بی نظیر خود در لیست لذیذترین غذاهای دنیا جای گرفته است. اگر مجبور بودید در ادامه زندگی خود تنها غذاهای یک کشور را بخورید بدون شک انتخاب غذاهای مکزیکی بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم می بود. فرهنگ غذایی این کشور چنان غنی و متنوع است که هیچ گاه به خاطر تکراری بودن از آن خسته نمی شوید.

سالن تشریفات و رستوران سیمرغ طلایی

اما هر جا غذایی به اسم غذای چینی به شما دادند حتما غذای چینی اصل نیست و ممکن است جعلی باشد. اگر گذرتان به چین یا کشور دیگری افتاد که غذای چینی سرو می‌کرد حتما رستورانی را انتخاب کنید که چینی‌ها آن‌جا مشغول غذا خوردن باشند نه گردشگران. بر هر کجای جهان که پای بگذارید می توانید در آن کشور بستنی های مختلف را مشاهده کنید. بستنی ها جز دسر ها محسوب می شود که طرفداران فوق العاده زیادی را در سراسر جهان دارند .