دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-غذای رژیمی

غذا خوردن در رستورانی مانند کمالی لواسان تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای تمام سنین بوده که به خاطره‌ای زیبا برای سال‌ها تبدیل می‌شود و در ذهن باقی می‌ماند. رستوران کمالی را می‌توان در دسته رستوران‌های سنتی و البته بسیار لاکچری تهران قرار داد. بشقاب‌ها و میزهای این رستوران با نقاشی‌های زیبا به سبک ایرانی تزیین گشته‌اند. فضای داخلی رستوران گیلانه تداعی کننده‌ی معمار شهری استان گیلان است و حس فوق‌العاده‌‌ای در مهمانان به وجود می‌آورد.

  • یکی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران خورشت خلال کرمانشاهی آن است.
  • شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود.
  • موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذای گرم، از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران 133 تهرانپارس به شمار می‌روند.

اما رستوران دیگری هم با نام رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران هست که دست کمی از شرف الاسلامی نداشته و در میان شلوغ ترین رستوران های تهران و بازار بزرگ تهران قرار دارد. فضای رستوران بام لند بسیار شیک و دلچسب بوده و با چشم‌انداز جذابی که از دریاچه چیتگر به نمایش می‌گذارد مکان مناسبی برای صرف غذا است. کباب‌های رستوران رفتاری طعمی بی‌نظیر داشته که به همه افراد توصیه می‌شوند. رفتار کارکنان رستوران رفتاری بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ بوده و حس خوبی را به مهمانان رستوران منتقل می‌کنند. رستوران رفتاری برای تجربه یک خاطره ماندگار فضای بسیار مناسب خواهد بود. رستوران گیلانه یکی از رستوران‌های پرطرفدار تهران بوده که دارای سطح کیفی بالایی است.

خوشمزه ترین غذاها در رستوران البرز

نارنجستان یک رستوران بین المللی است و در بالاترین طبقات برج سرو قرار دارد که یکی از برج های سعادت آباد است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند و شما می توانید یک غذای خوشمزه را در طبقه ۱۲ این برج میل کنید. محیط آن بسیار زیبا و جذاب است و غذاهایی که در این محیط سرو می شوند هم بسیار خوشمزه هستند. نحوه سرو غذا در برخی شعبات سلف سرویس بوده و سالاد بار این مجموعه نیز شامل انواع سالادهای فصل است. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این مجموعه رستوران، به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که همیشه شلوغ باشد و به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود. رستوران هتل پارسیان استقلال ، جزو بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می شود و به خاطر قرار گرفتن در محیطی دنج، عالی ترین مکان برای صرف غذا با آرامش خاطر خواهد بود.

رستوران سنتی نون و نمک قمر الملوک

فراموش نکنید که معمولاً پرس‌های مسلم حجمشان زیاد است و حتی می‌توانند دو نفر را هم سیر کنند، اما این کاملاً بستگی به سبک غذا خوردن شما دارد. این رستوران با قرار گرفتن در یکی از بهترین محله‌های تهران، غذای فوق‌العاده و حس و حال سنتی‌اش به شما این اجازه را می‌دهد تا طوری با اصالت ایرانی و تهرانی آشنا شوید که پیش از آن هرگز تجربه نکرده‌اید. موسیقی زنده هم بخش همیشگی این فضای جذاب و ایرانی است و طعم فوق‌العاده غذاها، شما را مهمان همیشگی این رستوران خواهد کرد. البته دست شما در این مورد در شهری مثل تهران کاملا باز است؛ چراکه انواع و اقسام رستوران ها در شهر تهران، مناسب با سلیقه، نیاز و بدجه‌ی هرکس وجود دارد؛ از چلوکبابی ها گرفته تا کافه رستوران ها.

ضمن اینکه باید سلف سرویس بودن، کیفیت بالای غذاها، رفتار مؤدبانه و حرفه‌ای نیروهای این رستوران و مؤلفه‌های دیگری را نیز در درجه‌بندی آن تاثیرگذار دانست. لازم به ذکر است که در منوی این رستوران می‌توان انواع غذای فرنگی، ایرانی، سنتی، دریایی و غیره را دید. کافه نان استاپ تهرانهمه دکترها توصیه می‌کنند که هنگام شب غذای سنگین و پرچرب مصرف نکنیم؛ از این رو اگر شب گرسنه شدید، بهتر است به کافه نان استاپ سری بزنید. شاید کافه نان در میان رستوران های شبانه روزی تهران کمی ناجور به نظر بیاید؛ ولی کافه‌ای است که می‌توان در آن دلی از عزا درآورد. این کافه نان فضای باز بسیار زیبا و باصفایی دارد که به صورت 24 ساعته کار می‌کند.

از همه این مزایا که بگذریم، باید به ویوی بی‌نظیری اشاره کنیم که به مشتریان خود از طبقه نهم و پنت هاوس برج عرفان هدیه می‌دهد. در طول شب می‌توانید از مشاهده منظره پایتخت چراغانی‌شده لذت ببرید و یک شب فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. مجموعه کافه و رستوران پرشین پلازا به هتل پرشین پلازا تهران تعلق دارد. این رستوران که در محدوده خیابان سهروردی تهران واقع شده است، محبوبیت زیادی در میان گردشگران و مسافران تهران کسب کرده است. نمای بیرونی لوکس هتل خبر از آن می‌دهد که با یکی از خاص‌ترین رستوران های تهران سروکار دارید. چهره گشاده و برخورد صمیمانه و در عین حال محترمانه پرسنل رستوران نیز رضایت میهمانان این رستوران را جلب می‌کند.

رستوران تاج محل در منطقه شیخ بهائی تهران و خیابان شیخ بهائی جنوبی قرار دارد. اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد. مسیر دیگر هم از طریق بلوار اردکان در منطقه امیرآباد تهران است و در این بلوار زمانی که به سمت شمال می روید، وارد خیابان شیخ بهائی خواهید شد و با عبور از پل همت، وارد اولین دوربرگردان شوید تا به رستوران تاج محل برسید.