دسته‌ها
اخبار

دستور پخت غذای ایرانی و خارجی طرز تهیه غذای آسان و خوشمزه مجله تصویر زندگی-غذای رژیمی

ظاهری بسیار لذیذ دارد و جز 45 امین غذای برتر جهان به شمار می رود. کارخانه های بسیاری در داخل ایران انواع غذای خشک خارجی سگ را با کیفیت های بالا تولید می نمایند. کوتو روتی یک غذای خیابانی پر ادویه و خوراک‌ ملی سریلانکا است.

برای تهیه سمبوسه ابتدا باید خمیر پهن یا نان لواش را به دور مواد بپیچید. سمبوسه را میتوان هم به‌صورت گرم و هم سرد میل نمود. سمبوسه دارای انواع مختلفی مانند سمبوسه‌ سیب‌زمینی، سمبوسه‌ گوشت ‌و سمبوسه‌ پیتزایی است. کاتی رول، یکی از محبوب‌ترین غذاهای خیابانی هند است. این غذا به‌صورت لقمه‌های نان پاراتای با ترکیبات مختلف، سرو می‌شود.

  • این غذا با استانداردهای آشپزی مدرن تطابق دارد و غذایی نسبتاً گران به شمار می‌رود.
  • حمص یا هوموس که از ارده نخود تهیه میشه، در خاورمیانه بسیار محبوب است.
  • بسیاری از مردم ساتای را جزو خوشمزه ترین غذاهای دنیا به شمار می آورند.
  • شما می توانید قارچ را به صورت کبابی یا تفت داده حتی چرخ کرده به تنهایی یا روی پیتزا و انواع سس پاستا و …استفاده کنید.

کشورهای زیبای دنیا در کنار جاذبه‌ها، جاهای دیدنی و فرهنگ خاص خود، غذاهای لذیذ و دوست داشتنی دارند که عاشقان سفر تا مدت‌ها طعم این غذاها را زیر زبان حس خواهند کرد. اگر به سفر و گردشگری علاقه دارید و معمولا به کشورهای مختلف سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای معروف این کشورها را امتحان کنید. در این مقاله خوشمزه ترین غذاهای دنیا را معرفی کنیم؛ شاید این غذاها بتوانند مقصد بعدی شما را مشخص کنند. غذای سنتی یونان که با بادمجان، پیاز و گوشت با سس بیشامل (سس‌ سفید داراى شیر و آرد و خامه‌) سرو میشه. مادرها همیشه خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا را درست می‌کنند و البته ایران یکی از خوشمزه‌ترین کشورها در زمینه غذاست، این را همه ما می‌دانیم. بانی چو غذای خصوص کشور آفریقای جنوبی می باشد که ادویه های به کار رفته در آن طعمی فوق العاده را به آن بخشیده است .

غذاهای ایتالیایی برای قرن هاست که خوشمزه ترین غذاهای جهان به شمار می آیند. کارهای هوشمندانه و خلاقانه ای که آشپزان ایتالیایی با آرد گندم، خامه و دسر انجام می دهند که غیرقابل تصور است. از ترکیب نودل، کمی روغن زیتون، مقداری سیر، شاید یک تکه گوجه فرنگی و یک برش گوشت گوساله یک غذایی اشرافی خواهید داشت که پختن و خوردن آن نیز بسیار ساده است. از ریزوتو پنیری تا گوشت سرخ شده ترد، غذاهای ایتالیایی طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند. اگرچه عنکبوت‌های خوراکی در زمان زنده بودن سمی هستند، اما می‌توان با جسد آن‌ها یک غذای خوشمزه ولی چندش‌آور تهیه کرد. عنکبوت‌ها در بدترین دوران سیاسی تاریخ خورده شدند و مردم کامبوج را نیز در این برهه از زمان از گرسنگی نجات دادند.

لیست انواع پاستا از غذاهای ایتالیایی

پنیر پیتزا را روی خوراک قارچ ریخته و در فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم شده قرار دهید تا بپزد و پنیر کاملا ذوب شود. بعد از پخت کامل مرغ، قارچ ها را دوباره به تابه اضافه کنید و پیاز خرد شده را هم به مواد اضافه کرده و تفت دهید. قارچ ها را شسته آبکش کنید و به صورت درسته با کمی روغن مایع در تابه سرخ نمایید تا آبش کشیده شود و سپس کنار بگذارید. قارچ و فلفل دلمه را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود. تابه ای را روی حرارت قرار داده و بادمجان را به همراه کمی روغن سرخ کرده کناری بگذارید.

روش تهیه ترشی نخود سبز؛ ترشی خوشمزه و متفاوت

تخم‌مرغ پخته در آووکادو، یک صبحانه‌ بسیار ساده با طعم خامه‌ای و خوشمزه است. مواد تشکیل‌دهنده این صبحانه لذیذ و لاکچری، آووکادو، تخم‌مرغ، پاپریکا، کالباس، نان سوخاری و سیر سرخ‌شده است. تخم‌مرغ پخته در آووکادو یک صبحانه لذیذ کره ای است.

همچنین دستورالعمل صحیح پخت فوگو را در اختیار دیگران بگذارند تا خطرات و آسیب‌های ناشی از پخت آن در بین مردم به حداقل برسد. آیا ماهی فوگو کسی را کشته است؟ خب باید بگوییم که نتیجه مرگ‌ و میر سالانه از مصرف فوگو امروزه بسیار کم و به‌طور کلی تصادفی است. یک ظرف پر از آب را همراه خمیر در فر بگذارید تا نان ها نرم و لطیف پخت شوند.

خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. دونات ها نیز امروزه آوازه ای به اندازه کل دنیا دارند . حتی در کشور عزیزمان ایران ؛ نمی توان کسی را یافت که از دونات خوشش نیاید و طعم آنرا ناخوشایند بداند. در مقابل می توان طعم دونات را اعتیاد آور خواهند زیرا هر چه بیشتر از آن میل کنید رغبت شما به میل نمودن مجدد افزایش پیدا می کند. دونات ها نیز به عنوان میان وعده کامل محسوب می شوند که می تواند به خوبی انرژی لازم برای فعالیت مختلف را تامین کند.