دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذای رژیمی

مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۴ سال سابقه، دارای هفت شعبه در استان تهران، البرز و مازندران است. رستوران و کافه‌های ارکیده دارای آشپزان ماهر و تیم مهمان‌داران حرفه‌ای بوده که انتظارات مهمانان را در برگزاری مراسمات سازمان، تولد و عقد و مناسبت‌های خانوادگی و … مهمانان در شعبات مختلف این رستوران‌ها امکان تجربه میل نمودن غذا در دل طبیعت، در بالاترین نقطه یک برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان را دارند. دیزی سرای ایرانشهر که از سال 1386 مشغول به فعالیت است، با دیزی های فوق العاده ای که دارد، نزد تهرانی ها محبوبیت زیادی کسب کرده است.

  • در این رستوران پرطرفدار می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و هر نوع کبابی را که باب میلتان است سفارش دهید.
  • در تهران از انواع رستوران‌های سنتی گرفته تا فست فود و چینی و کره‌ای وجود دارد.
  • این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست.
  • محیط این رستوران بسیار آرام است و اکثر جوانان دانشجو را در آن خواهید دید که مشغول تبادل نظر با یکدیگر هستند.
  • رستوران کسری بازار کفاشها – به دلیل بهداشتی نبودن رستوران کسری و تجربه ۱۰ ماه و پیشنهاد دادن برای تعمیرات و سم پاشی برای از بین بردن سوسک و رضایت خدا و مشتری به نتیجه دلخواه نرسیدم و خدا حافظی کردم .

این رستوران بین‌المللی ۵ ستاره، در شهر تهران و در محله سعادت آباد قرار گرفته است. اگر به رستوران مسلم رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ته‌چین آن را امتحان کنید و از طعم رؤیایی آن لذت ببرید. در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد. تجریش یکی از خیابان های قدیمی منطقه 1 تهران می باشد که بسیار از رستوران های منطقه 1 در این خیابان قرار گرفته اند. اگر سری به خیابان تجریش بزنید مشاهده می کنید که در خیابان تجریش هم رستوران های سنتی و هم رستوران های مدرن وجود دارد.

بهترین رستوران های غرب تهران

چلوکبابی البرز در خیابان سهروردی شمالی، کوچه نیکوقدم واقع شده است. برای برقراری ارتباط بیشتر با رستوران می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. رستوران ستارگان شاندیز در چهار راه فرمانیه، کنار برج آسمان قرار دارد. شما می توانید همه روزه در ساعات 9 تا 23 به این رستوران مراجعه کنید. جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

بهترین رستوران های قیمت مناسب تهران

یکی از معروف ترین رستوران هایی که در تهران قرار دارد، مستوران است. این رستوران در منطقه نیاوران است و سبک معماری آن به شیوه معماری دوران صفوی است. هنگامی که وارد آن می شوید، حس می کنید که به گذشته سفر کرده اید و صد ها سال قبل هستید.

تهیه غذای چیا

البته قیمت‌ها در این مجموعه رستوران کمی گران است اما نسبت به کیفیتی که دریافت می‌کنید، به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. در هر شعبه از هانی، به‌جز انواع کباب می‌توانید انواع خوراک ها و خورش ها را هم پیدا کنید؛ همچنین سالادبار این مجموعه، از جمله سالادبارهای محبوب و متنوعی است که دوستداران سالاد را به وجد می‌آورد. از دیگر رستوران‌هایی که در تهران به چلوکباب‌هایش معروف شده، مجموعه رستوران‌های هانی است.

همچنین غذاهای دریایی مثل میگو و ماهی سالمون نیز در این رستوران‌ها سرو می شوند و از این نظر، منو تنوع زیادی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهند به کم راضی باشند و دوست دارند در منوی غذای خود انواع و اقسام غذاها را از کشورهای مختلف مشاهده کنند، رستوران های بین المللی تهران بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. کبابی‌های خوب زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد اما تعداد چلوکبابی های خوب در تهران واقعا زیاد است. در واقع اگر از آن‌دسته افرادی هستید که کباب را به فست‌فود یا غذاهای بین المللی ترجیح می‌دهند، پایتخت همان‌ جایی است که باید مدتی را در آن به گشت‌وگذار بپردازید. یکی از معروف‌ترین شعبه‌های رستوران مرشد، شعبه نیاوران است که فضای قدیمی و سنتی آن جذابیت زیادی دارد.