دسته‌ها
اخبار

جو دو سر برش فولادی قابلمه فوری (در 20 دقیقه!)


برای این جو دوسرهای فولادی 10 دقیقه‌ای آماده شوید!  با آماده ، این جو دوسر فولادی در ظرف فوری برای صبحانه در تمام طول هفته، غذا را در طول هفته آماده کنید.  آنها را با کره آجیل مورد علاقه خود، انواع توت ها یا مقداری دانه کنف پر کنید.  گزینه ها بی پایان هستند!
جو دوسر برش فولادی
پین جو دو سر برش فولادی
پین جو دو سر برش فولادی

جو دوسر برش فوری قابلمه فولادی در کمتر از 20 دقیقه! طرز تهیه خامه ای ترین را یاد بگیرید جو دوسر برش فولادی قابلمه فوری فقط با 3 ماده ساده + در مورد نحوه طعم دادن و روی کاسه جو خود الهام بگیرید.

جو دوسر برش فولادی قابلمه فوری در یک کاسه در کنار دیگ فوری.

ما عاشق جو دوسر فولادی فوری قابلمه هستیم

ما در Fit Foodie Finds از طرفداران بزرگ بلغور جو دوسر هستیم. برخی از دستور العمل های مورد علاقه و محبوب ما در FFF عبارتند از جو دو سر موز کره بادام زمینی ما یا جو دوسر فولادی دارچینی افرای ما. ما فقط عاشق ،یب های بی پایان از تاپینگ ها، مخلوط ها و انواع جو دوسر هستیم!

ما به خصوص جو دوسر فولادی را به دلیل بافت باشکوه و مواد مغذی آن دوست داریم.

ما بسیار هیجان زده هستیم که این دستور العمل جو دو سر برش فولادی را به اشتراک بگذاریم زیرا جو دوسر شما بسیار خامه ای ظاهر می شود، درست ، آن آسان است و می تو،د به راحتی به جمعیت سرویس دهید!

تغذیه جو دو سر برش فولادی

جو دو سر برش فولادی چیست؟ جو دو سر برش فولادی، بلغور جو دو سر کامل است که به 3 یا 4 تکه ت،یم می شود تا بلغور جو دوسر کوچکتر ایجاد شود. جو دوسر برش فولادی به نام های ایرلندی یا اسکاتلندی نیز شناخته می شود.

آنها وقتی نپخته باشند مانند تکه های ضخیم برنج احساس می شوند و بافت پخته شده آنها لقمه جویدنی دارد. پختن یک کاسه معمولی جو دوسر استیل می‌تواند حدود 40 دقیقه طول بکشد، زیرا نسبت به جو دوسر نورد شده یا زودپز کمتر پردازش می‌شود.

تغذیه برای 1/4 فنجان، نپخته: 170 کا،ی | 3.5 گرم چربی | 31 گرم کربوهیدرات | فیبر 4 گرم | شکر 1 گرم | 4 گرم پروتئین

جو دو سر برش فولادی در کاسه

آن را امتحان کنید!

بهترین جو دو سر برش فولادی

این بهترین دستور العمل جو دوسر برش فولادی در اینترنت است! جو دوسر استیل، شیر بادام، آب، موز له شده و ادویه ها را در آرام پز خود ،یب کنید و صبحانه آماده خواهد شد!

دریافت دستور العمل

جو دوسر برش فوری قابلمه فولادی کمتر از 20 دقیقه!

دستور پخت امروزی بلغور جو دوسر برش فولادی، ،ری از مدت زم، را که در آهسته پز انجام می دهد و کمتر از نیمی از زمان اجاق گاز مصرف می کند. اما چطوری میپرسی؟ قابلمه فوری AKA یک زودپز!

فوراً قابلمه استیل کات جو دوسر با فشار آنقدر سریع طبخ می شود که زمان پخت فقط 10 دقیقه طول می کشد تا خامه ترین و لذیذترین جوی تا کنون ساخته شود. من می خواهم توجه داشته باشم که دیگ فوری شما تا 10 دقیقه طول می کشد تا فشار ایجاد کند قبل از اینکه شروع به شمارش مع، کند، اما هنوز هم زمان بسیار کمتری از 40+ دقیقه روی اجاق گاز است!

دیگ فوری جو دوسر برش فولادی چه طعمی دارد؟ جو دوسر فولادی فوری قابلمه ای خامه ای و کمی جویدنی است. آنها قرار است گرم خورده شوند و یک ایده صبحانه سالم ایجاد کنند!

لوازم آشپزخانه مورد نیاز

در حالی که مهم ترین لوازم جانبی آشپزخانه که برای این دستور پخت جو دوسر برش استیل زودپز نیاز دارید، دیگ فوری است، چند چیز دیگر وجود دارد که زندگی شما را بسیار آسان تر می کند!

بلغور جو دوسر در قابلمه فوری.

قابلمه فوری بلغور جو دوسر 3 مواد استیل

ما فکر کردیم که این دستور العمل جو دوسر برش فولادی فوری را تا حد امکان ابتدایی نگه داریم تا بتو،د آن را منحرف کنید و آن را به دلخواه طعم دهید! در اینجا چیزی است که برای شروع نیاز دارید:

  1. جو دوسر برش فولادی – مطمئن شوید که جو دوسر استیل اصل و نه سریع پز را ،یداری می کنید. برند مورد علاقه ماست آسیاب سرخ باب.
  2. شیر – ما از شیر بادام شیرین نشده در این دستور پخت جو دو سر استیل فوری استفاده کردیم، اما شما می تو،د از هر نوع شیر یا مایعی که دلتان می خواهد استفاده کنید.
  3. نمک – یک پیمانه نمک راه زیادی را می برد!

آیا می تو،د از جو دوسر استفاده کنید؟

می خواهید با آن بلغور جو دوسر فوری قابلمه درست کنید جو دوسر نورد شده? دستور العمل بلغور جو دوسر قابلمه فوری با جو دوسر رول شده ما را بررسی کنید.

آیا می تو،د از جو دوسر فولادی زودپز استفاده کنید؟

پاسخ کوتاه به این بله است، اما پاسخ طول، این است که نسبت مایع به جو تغییر خواهد کرد. برای پخت سریع جو دو سر برش استیل به مایع کمتری نیاز دارید.

میشه از هر نوع شیری استفاده کرد؟

خبر خوب! از هر مایعی که دلتان می خواهد استفاده کنید. تنها مورد نیاز، نسبت 1:3 جو دوسر برش فولادی به مایع است. در اینجا چند پیشنهاد مایع برای آزمایش وجود دارد:

طرز تهیه جو دوسر فولادی فوری گلد،

  1. جو دوسر فولادی، مایع دلخواه و نمک را در ظرف فوری قرار دهید. مخلوط ،.
  2. Instant Pot را ببندید، شیر را بچرخ،د تا آب بندی شود، و Instant Pot خود را روی دستی > فشار بالا > تنظیم کنید و تایمر را روی 10 دقیقه تنظیم کنید. چند دقیقه طول می کشد تا فشار کافی ایجاد شود، اما از 10 شمارش مع، می کند.
  3. وقتی تایمر خاموش شد، به سرعت قابلمه فوری خود را رها کنید و اجازه دهید بخار خارج شود. زودپز خود را باز کنید و جو دو سر استیل را هم بزنید. ممکن است مقداری مایع در بالا وجود داشته باشد، اما این طبیعی است. فقط هم بزنید تا ،یب شوند.
  4. بلافاصله با تاپینگ های مورد علاقه خود سرو کنید!

تنوع طعم

قبلاً می‌د،د که این به همان اندازه که با جو دوسر فولادی برش خورده قابلمه فوری می‌شود اساسی است و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا برخی از تغییرات طعم حماسی را به شما ارائه دهیم تا واقعاً این دستور غذا را خودتان بسازید!

  • سیب دارچین: قبل از پختن جو دو سر، یک سیب متوسط ​​را رنده کرده و به قابلمه فوری اضافه کنید. سپس یک قاشق چای خوری دارچین را اضافه کنید و طبق دستور بپزید.
  • اسپند افرا: 2 قاشق غذاخوری شربت افرا را قبل از پختن به آن اضافه کنید و سپس قبل از سرو، روی جو دو سر برش خورده استیل پخته شده خود را با چند قاشق غذاخوری گردو پر کنید.
  • پای ، بلوبری: قبل از پختن، یک فنجان زغال اخته تازه را اضافه کنید و سپس با گرانولای مورد علاقه خود روی آن را اضافه کنید.
  • پروتئین شکلات: پس از پختن جو دوسر، چند قاشق غذاخوری پودر پروتئین شکلات و مقداری شیر را به آن اضافه کنید.
  • کره بادام زمینی و ژله: پس از پختن جو دوسر، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و مربای مورد علاقه خود را هم بزنید.

تاپینگ برای جو دوسر فولادی

جو بدون تاپینگ جو دوسر نیست! در حالی که ما چیزهای ک،یک را با کره آجیل، دانه‌های شاهدانه و تمشک حفظ کردیم، شما کاملاً می‌تو،د با تاپینگ‌ها وحشی شوید!

جو دو سر برش فولادی در کاسه ای با کره آجیل و تمشک.

ذخیره سازی

اجازه دهید جو دو سر برش استیل کاملا خنک شود. سپس در ظرف شیشه ای دربسته در یخچال به مدت 3 تا 5 روز نگهداری کنید.

برای گرم ، مجدد: در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید و سپس به مدت 60 تا 90 ث،ه در مایکروویو قرار دهید.

دستورالعمل فریزر

اجازه دهید جو دوسر استیل کاملا خنک شود. سپس جو دوسر را داخل کیسه ای به اندازه گالن در فریزر قرار دهید و تا حد امکان هوا را خارج کنید. ببندید و تا 3 ماه فریز کنید. یک آموزش قوی تر را در اینجا دنبال کنید.

جو دو سر برش فولادی در کاسه

جو دوسر برش فولادی قابلمه فوری

با استفاده از این روش زودپز فوق العاده ساده، جو دو سر برش فولادی فوری ما را در کمتر از 20 دقیقه درست کنید.

آمادگی:5 دقایق

پختن:10 دقایق

جمع:15 دقایق

،اصر

دستورالعمل ها

  • بلغور جو دوسر برش خورده، شیر بادام و نمک را در ظرف فوری خود بریزید و مخلوط کنید.

  • Instant Pot را ببندید و شیر را بچرخ،د تا آب بندی شود. Instant Pot را روی دستی >> فشار بالا >> تنظیم کنید و تایمر را روی 10 دقیقه تنظیم کنید. چند دقیقه طول می کشد تا فشار به اندازه ای افزایش یابد که شمارش مع، از 10 دقیقه شروع شود.

  • پس از خاموش شدن تایمر، فشار را با باز ، دریچه به سرعت آزاد کنید تا بخار خارج شود.

  • هنگامی که درب قابلمه فوری خود را بردارید، ممکن است متوجه شوید که هنوز مقداری مایع در بالای جو دوسر فولادی شما وجود دارد. این طبیعی است! به سادگی هم بزنید تا همه چیز با هم ،یب شود.

  • جو را با موادی مانند کره آجیل، میوه و قلب کنفی سرو کنید.

نکات و نکات

  • نحوه نگهداری: جو دو سر برش استیل را در ظرف شیشه ای در بسته در یخچال تا 5 روز نگهداری کنید.
  • اگر هنوز به نظر می رسد که مایع زیادی وجود دارد، درب ظرف فوری را برگرد،د و بگذارید 5 دقیقه بماند.

ارزش غذایی

کا،ی: 193کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 30g پروتئین: 8g چربی: 5g فیبر: 6g قند: 0g


منبع: https://fitfoodiefinds.com/10-minute-instant-،-steel-cut-oats-video/