دسته‌ها
اخبار

پنکیک سیب زمینی – WellPlated.com


هش براون ها را تقویت کنید پنکیک های سیب زمینیبا همه چیز صبحانه یا شام که کاملاً قهوه ای طلایی، ترد و دقیقاً همان چیزی است که امروز می خواهید بخورید، من، است.

پنکیک سیب زمینی نازک

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

برای تهیه پنکیک سیب‌زمینی، سیب‌زمینی‌های رنده شده را با آرد و چاشنی‌ها مخلوط می‌کنند، با تخم‌مرغ به هم می‌،بانند، به شکل نان‌هایی در می‌آورند و سپس در تابه سرخ می‌کنند.

  • پنکیک سیب زمینی همه کاره است و با سوپ ها و خورش های دل،ب و غذاهای اصلی گوشتی یا در کنار یک صبحانه گرم یک طعم خوشمزه را ایجاد می کند.
  • مانند تاتر تات های خانگی، پنکیک سیب زمینی یک سرو سیب زمینی سرگرم کننده و منحصر به فرد ارائه می دهد.
  • در حالی که این دستور غذا آسان است، اگر به دنبال میانبر بیشتری هستید، هاش براون کاسرول از هش براون های از قبل ،د شده و یخ زده استفاده می کند که یکباره در یک ظرف پخته شده اند.
پشته پنکیک سیب زمینی آسان

منشا پنکیک سیب زمینی

  • پنکیک سیب زمینی یک غذای اروپای شرقی است که منشأ آن غذای دهق، است زیرا سیب زمینی ارزان، فراوان و نگهداری آسان بود.
  • بسیاری از فرهنگ‌ها نسخه مخصوص به خود را از پنکیک سیب‌زمینی دارند که وجه مش، آن سیب‌زمینی‌های رنده‌شده است که با ،ب و پیاز مخلوط شده و به شکل نان‌هایی در می‌آیند و سپس در تابه سرخ می‌شوند.
بشقاب پنکیک سیب زمینی صبحانه

طرز تهیه پنکیک سیب زمینی آسان

رنده ، و آبکش ، سیب زمینی ها بزرگترین مرحله است، سپس فقط مخلوط کنید، نان ها را درست کنید و بپزید!

این پنکیک ها مستقیماً از روی سینی پخت عالی هستند.


مواد تشکیل دهنده

  • سیب زمینیها. سیب زمینی روست بهترین سیب زمینی برای پنکیک سیب زمینی است زیرا نشاسته ای زیادی دارد و به خوبی ،بیده و ترد می شود. سیب زمینی طلای یوکان متراکم تر است. سیب زمینی منبع خوبی از کربوهیدرات، فیبر و ویتامین C و همچنین ویتامین B6، پتاسیم و منگنز است.

نکته!

بعد از اینکه سیب زمینی ها را ،د کردید حتما آبکش کنید و با دستمال آشپزخانه یا دستمال کاغذی تا حد امکان رطوبت آن را بگیرید.

  • تخم مرغ. ماده ضروری پنکیک سیب زمینی برای به هم پیوستن همه چیز.
  • آرد سبوس دار سفید. یکی از جایگزین‌های ظریف و سالم من، آرد گندم کامل سفید برای آرد همه منظوره است، زیرا گندم سبوس‌دار دارای محتوای فیبر و پروتئین بیشتری نسبت به همه منظوره است.

نکته تعویض

در صورت تمایل می تو،د از آرد همه منظوره به جای آرد سبوس دار سفید 1:1 استفاده کنید.

  • چاشنی. به خودی خود نسبتاً ملایم است، سیب زمینی ها باید چاشنی شوند. پودر پیاز، فلفل سیاه تازه آسیاب شده و نمک فراوان به آن ها طعم خوش طعمی می دهد. با پنکیک سیب زمینی من نفس سیر طول، نمی شود!
  • روغن کانولا. یک روغن با طعم خنثی با نقطه دود بالا بلیط سرخ ،ی تابه است.

بهترین روغن برای پخت پنکیک سیب زمینی

در حالی که من معمولا عاشق آشپزی با روغن زیتون هستم، برای سرخ ، پنکیک سیب زمینی باید از روغنی استفاده کنیم که طعم خنثی و نقطه دود بالایی داشته باشد (روغن زیتون هیچ کدام از این دو نیست!).

  • روغن کانولا، روغن نباتی، روغن بادام زمینی و روغن هسته انگور همگی موثر خواهند بود.
  • من روغن کانولا را ترجیح می دهم زیرا سالم ترین روغن برای قلب است و همیشه در کابینت من است.
  • طرح ماست یون،. من واقعاً می توانم یک فروشنده ماست یون، باشم. این یک مبا، سالم برای خامه ترش است. بدون چربی، به علاوه یک مشت پروتئین.
  • سس سیب. شیرینی سس سیب، پنکیک سیب زمینی ترد را سبک می کند و آنها را کاملا متعادل می کند. خانگی ارزشش را دارد! برای یک دستور پخت آسان، مقداری سس سیب قابلمه یا سس سیب قابلمه فوری بریزید.

جهت

کاسه مخلوط ، با تخم مرغ هم زده
  1. فر را با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید. سیب زمینی ها را رنده کنید. تخم مرغ ها را هم بزنید.
کاسه مخلوط ، با تخم مرغ و ادویه ها
  1. آرد و چاشنی را اضافه کنید.
مخلوط ، سیب زمینی های رنده شده
  1. در سیب زمینی مخلوط کنید.
تابه‌ای از کلوچه‌های نازک سیب‌زمینی در حال جوشیدن
  1. روغن را گرم کنید. طرف اول را بپزید تا کاملا طلایی شود.
تابه پخت و پز پنکیک سیب زمینی صبحانه
  1. طرف دیگر را برگرد،د و بپزید. گرم را با ماست یون، و سس سیب سرو کنید. لذت ببرید!

نکاتی برای بهترین پنکیک سیب زمینی

  • برای اطمینان از ترد شدن سیب زمینی های رنده شده، تا حد امکان رطوبت را از آن خارج کنید.
  • روغن را به اندازه کافی در تابه گرم کنید قبل قرار دادن پتی در تابه، کلید یک پنکیک سیب زمینی ترد است.
  • وقتی مقدار کمی از مخلوط سیب زمینی را روی سطح بریزید و جوش بیاید، روغن به اندازه کافی داغ است.

ایده های تاپینگ پنکیک سیب زمینی

رویه سنتی پنکیک سیب زمینی سس سیب و خامه ترش است (دستور پخت من جایگزینی سالم از ماست یون، بدون چربی است!)، اما تاپینگ برای این نوزادان ترد می تواند به تخیل و ذائقه شما بستگی داشته باشد.

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. پس از سرد شدن، پنکیک سیب زمینی باقی مانده را می توان تا پنج روز در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کرد.
  • برای گرم ،. باقیمانده غذا را در فر با دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 5 تا 10 دقیقه گرم کنید.
  • یخ زدن. پنکیک سیب زمینی را می توان تا 2 ماه منجمد کرد. ابتدا پنکیک ها را روی سینی فر بگذارید و به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید و سپس به کیسه زیپلاک فریزر منتقل کنید. دوباره در فر مستقیماً از فریز شده به مدت 15 تا 20 دقیقه با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

نکته آماده سازی غذا

پنکیک سیب زمینی را می توان یک روز قبل از پخت آماده کرد. مخلوط را بدون پختن آماده کنید و در یخچال نگهداری کنید. درست قبل از سرو سرخ کنید.

ایده های باقی مانده

سعی کنید پنکیک های سیب زمینی باقی مانده را به یک برگر صبحانه تبدیل کنید و “نان” مافین ،یسی را با پنکیک سیب زمینی جایگزین کنید.

چه چیزی را با پنکیک سیب زمینی سرو کنید

پنکیک سیب زمینی به خودی خود خوش طعم است، آغشته به خامه ترش سنتی (یا ماست یون،) و سس سیب است. همچنین می تو،د آن ها را با اقلام صبحانه و شام ست کنید، مانند موارد زیر:

پشته پنکیک سیب زمینی با ماست یون، و پیازچه روی آن

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

  • مان،ین. این سبزی ،دکن و رنده چند تیغه واقعاً همه این کارها را انجام می دهد. آ غذاساز همچنین یک راه آسان برای ،د ، سریع سیب زمینی است.
  • پخش کننده روغن. نگهداری روغن های پخت و پز در این ظروف برای تازه نگه داشتن آنها و ریختن آسان آنها در هنگام پخت بسیار خوب است.
  • کاسه های مخلوط تودرتو. من از این کاسه ها برای تمام پخت و پز و پخت و پز استفاده می کنم. همه آنها برای نگهداری آسان در کنار هم قرار می گیرند و به خوبی در ماشین ظرفشویی شسته می شوند.

مان،ین چند منظوره

پنج تیغه قابل تعویض به این م،ی است که این ابزار آشپزخانه تمام نیازهای شما را برای برش دادن، رنده ، و ،د ،، از خلال ، پیاز، برش نازک کدو سبز و ،د ، پنیر، برآورده می کند.

پنکیک سیب زمینی نازک

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

اگر تا به حال پنکیک سیب زمینی را امتحان نکرده اید، خوشحالم که غذای جانبی جدید مورد علاقه تان را به شما معرفی کنم!

سوالات متداول

پنکیک سیب زمینی دیگر چه نام دارد؟

نام من، پنکیک سیب زمینی بستگی به منطقه ای دارد که آنها را سرو می کند. ده ها فرهنگ نسخه مخصوص به خود را از پنکیک سیب زمینی دارند که هر کدام نام خاص خود را دارند. Placki ziemniaczane یک پنکیک سیب زمینی لهست، است. Boxty نسخه ایرلندی است. Draniki غذای ملی بلاروس و اسلواکی است (بنابراین آنها به وضوح موافق هستند که پنکیک سیب زمینی شگفت انگیز است!). Kartoffelpuffer یک پنکیک سیب زمینی از آلمان است.

آیا هاش براون و پنکیک سیب زمینی ی،ان هستند؟

پنکیک سیب زمینی پیچیده تر از هش براون است. هاش براون ها سیب زمینی های رنده شده در تابه سرخ شده هستند، در حالی که پنکیک های سیب زمینی با مواد ،باننده مخلوط می شوند، معمولاً با پیاز یا سیر مزه دار می شوند و قبل از پختن به شکل نبات در می آیند. برای دستور پخت هش براون، سیب زمینی شیرین هاش براون را بررسی کنید.

تفاوت بین لات، و پنکیک سیب زمینی چیست؟

لاتک ها شامل پودر ماتزو و بیکینگ پودر هستند که پنکیک سیب زمینی اینطور نیست.
“لاتکه” یک نام ییدیش است و به طور سنتی در طول هانوکا سرو می شود.

چگونه از ،اب شدن پنکیک سیب زمینی جلوگیری کنیم؟

قبل از پختن، رطوبت سیب زمینی های رنده شده را کاملا بگیرید تا از آبکی شدن آن جلوگیری کنید. علاوه بر این، نسبت من، تخم مرغ به سیب زمینی برای جلوگیری از تجزیه پنکیک سیب زمینی مهم است. اگر مخلوط شما قبل از پخت خیلی آبکی به نظر می رسد، کمی آرد اضافه کنید تا غلیظ شود.

آیا می توانم پنکیک سیب زمینی را با پوره سیب زمینی درست کنم؟

پنکیک‌های سیب‌زمینی که با سیب‌زمینی‌های پوره‌شده باقی‌مانده درست می‌شوند، راهی عالی برای استفاده از پوره سیب‌زمینی یا پوره سیب‌زمینی سیر هستند. من این دستور العمل را با پوره سیب زمینی به جای ،د شده آزمایش نکرده ام، اما باید کار کند. یک پتی خواهید گرفت که از بیرون ترد است و داخل آن پوره سیب زمینی خامه ای است.

  • 4 فنجان ها سیب زمینی سرخ شده پوست گرفته و رنده شده حدود 4 تا متوسط ​​یا 3 تا بزرگ
  • 2 تخم مرغ های بزرگ
  • 4 قاشق غذاخوری آرد گندم کامل سفید
  • 2 قاشق چای خوری نمک کوشر به علاوه چند نیشگون
  • 1 قاشق چایخوری پودر پیاز
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی
  • 3 قاشق غذاخوری روغن کانولا به علاوه اضافی در صورت نیاز
  • ماست یون، ساده یا خامه ترش برای خدمت
  • سس سیب برای سرو، به سس سیب کروک پات و سس سیب قابلمه فوری مراجعه کنید

  • فر را با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید. یک توری سیمی مخصوص فر را روی یک ورقه پخت بزرگ قرار دهید و کنار بگذارید.

  • سیب زمینی های رنده شده را روی یک حوله آشپزخانه بزرگ قرار دهید. حوله را روی سینک بپیچید تا تا حد امکان مایع خارج شود.

  • در یک کاسه بزرگ، با استفاده از چنگال تخم مرغ ها را هم بزنید تا کمی هم زده شوند. آرد، 2 قاشق چایخوری نمک، پودر پیاز و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا مخلوط شوند تا تکه های خشکی از آرد باقی نماند. مخلوط به نظر توده ای خواهد رسید. سیب زمینی را اضافه کنید. به آرامی هم بزنید تا سیب زمینی ها کاملا و یکنواخت آغشته شوند. مخلوط باید بسیار غلیظ باشد. اگر آبریزش به نظر می رسد، هر بار 1 قاشق چایخوری آرد بیشتری اضافه کنید تا آبکی به نظر نرسد.

  • در یک تابه بزرگ و عمیق، روغن را با حرارت متوسط ​​گرم کنید. سطح ماهیتابه باید کاملا با یک لایه نازک پوشیده شود (در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید).

  • وقتی روغن به اندازه‌ای داغ شد که وقتی مقدار کمی از مخلوط سیب‌زمینی را روی سطح می‌ریزید، با یک پیمانه خشک، مخلوط سیب‌زمینی را 1/4 فنجان داخل تابه بریزید، سپس از پشت اندازه‌گیری استفاده کنید. فنج، تا هر پیمانه کمی صاف شود. این کار را با هر تعداد پنکیک که در ماهیتابه شما جا می شود با حداقل 1 اینچ فاصله بین آنها تکرار کنید. طرف اول را بپزید تا کاملاً طلایی شود، حدود 3 دقیقه، سپس برگرد،د و طرف دیگر را بپزید تا طلایی شود و پنکیک پخته شود، حدود 2 دقیقه دیگر. اگر در هر زم، روغن شروع به دود شدن کرد، حرارت را کم کنید. به محض تمام شدن پنکیک ها، آنها را با احتیاط روی توری سیمی منتقل کنید و کمی نمک بپاشید و در فر قرار دهید تا گرم شوند.

  • خمیر را هم بزنید و با پنکیک های باقی مانده این کار را تکرار کنید. گرم را با ماست یون، (یا خامه ترش) و سس سیب سرو کنید.

  • برای ذخیره ،. پس از سرد شدن، پنکیک سیب زمینی باقی مانده را می توان تا پنج روز در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کرد.
  • برای گرم ،. پنکیک سیب زمینی را دوباره در فر با دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 5 تا 10 دقیقه گرم کنید.
  • یخ زدن. پنکیک سیب زمینی را می توان تا 2 ماه منجمد کرد. ابتدا با قرار دادن صاف روی ورقه پخت و قرار دادن در فریزر به مدت 30 دقیقه فریز کنید و سپس به کیسه زیپلاک فریزر منتقل کنید. دوباره در فر مستقیماً از فریز شده به مدت 15 تا 20 دقیقه با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

کا،ی: 90کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 11gپروتئین: 2gچربی: 4gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 2gچربی ترانس: 0.02gکلسترول: 27میلی گرمپتاسیم: 224میلی گرمفیبر: 1gقند: 0.3gویتامین A: 40IUویتامین سی: 3میلی گرمکلسیم: 13میلی گرماهن: 1میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی پروژه ها و آموزش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

ثبت نام

سیب زمینی ترد بیشتری برای دوست داشتن

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/،ato-pancakes/