دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-غذای رژیمی

رستوران ارکیده با شعبات مختلف خودر در سرتاسر تهران، شهرت قابل‌توجهی میان شهروندان تهرانی دست‌وپا کرده است. بهترین شعبه مجموعه رستوران‌های ارکیده در میدان آرژانتین تهران واقع شده است و ظرفیت پذیرایی بیش از 450 نفر میهمان را دارد. این رستوران با اضافه‌کردن پارکینگ اختصاصی به امکانات رفاهی خود، این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در نهایت آرامش و با کمترین دغدغه از میل‌کردن وعده غذایی خود لذت ببرند. برای برگزاری مراسم‌ها و میهمانی‌های خانوادگی خود هم می‌توانید روی سالن‌های VIP این رستوران حساب کنید.

  • به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم.
  • رستوران میخوش را هم می‌توان در دسته رستوران های ایتالیایی تقسیم‌بندی کرد اما با وجود این‌که در آن غذاهای ایتالیایی را پیدا می‌کنید، اما چندان هم حال و هوای کلاسیک ایتالیایی ندارد.
  • شورکولی منوی گسترده‌ای داره و انواع و اقسام خورشت ها، کباب ها و شامی ها در اون پخته میشه.
  • حجم ساندویچ‌ها در این فست فود طوری طراحی شده است که به راحتی یک نفر را سیر می‌کنند.

یک نانوایی کوچک در قسمت ورودی رستوران قرار داشته که به شیوه‌ قدیمی نان برای مهمانان پخت می‌کند. رستوران مستوران به افرادی که تمایل دارند یک فضای سنتی و قدیمی را با غذاهای باکیفیت تجربه کنند بسیار توصیه می‌شود. رستوران ایتالیایی ژوانی دارای چهار شعبه‌ مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش بوده که همه‌ آن‌ها دارای غذاهایی با طعم خاص هستند. انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در شعبات رستوران جنارو مشتریان این رستوران را به وجد می‌آورند.

رستوران رست

اگر به دنبال خوردن پیتزایی خوشمزه با مواد اولیه تازه و مرغوب می‌گردید، حتماً پیتزای مورد نظر خود را در شعب پیتزا شب خواهید یافت! در منوی این رستوران انواع خوشمزه‌ای از پیتزای آمریکایی و ایتالیایی نظیر پیتزا چیکن گارلیک، مارگاریتا، چیکن پستو و پپرونی وجود دارد. البته در این رستوران انواع ساندویچ و سالاد نیز سرو می‌شود، اما محبوبیت اصلی آن، همان طور که از اسمش پیداست، به‌ خاطر پیتزاهایش است. در آشپزخانه برادران، می‌توانید غذاهای مختلفی را پیدا کنید، از املت برای صبحانه گرفته تا سوپ و پیتزا و غذاهای ایتالیایی که هر کدام در جذاب‌ترین حالت خود سرو می‌شوند. گفتنی است که مواد اولیه این رستوران همیشه تازه و به‌روز هستند و از این بابت هم باید خیالتان راحت باشد.

رستوران با موسیقی زنده

به ازای هر نفر، هزینه ای دریافت می شود و شما زمانی که می نشینید، حق انتخاب غذا ندارید و تمامی غذا های رستوران برای شما سرو می شود و هرکدام به هر مقداری که میخواهید را می توانید نوش جان کنید. بعد از اینکه از غذا خوردن خسته شدید، به بخش کافه هدایت می شوید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرهای لذیذ به همراه قلیان برای شما سرو می شود و شارژ آن هم رایگان می باشد. اگر در میان بهترین رستوران های تهران رستوران سنتی شهربانو را انتخاب کرده اید، برای دسترسی به رستوران باید به شهرک غرب و بلوار دادمان مراجعه کنید. در بالای برج میلاد و زیر سکوی بازدید و موزه ها، یکی از خاص ترین و جذاب ترین رستوران های تهران قرار دارد که با نام رستوران گردان برج میلاد شناخته می شود.

نگاهی به رستوران های گیاهی تهران

رستوران سنتی شب‌های سرو با موسیقی زنده و منویی مفصل شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، دسر و نوشیدنی، محل مناسبی برای قرارهای دوستانه یا خانوادگی محسوب می‌شود. تنوع غذاهای این رستوران به نحوی است که هر تعدادی هم که باشید و هرچقدر هم که سلیقه غذایی متفاوتی داشته باشید، حتماً غذای باب میل خود را در این رستوران پیدا خواهید کرد. اگه میخوای مهمان یه رستوران متفاوت و خاص باشی، رستوران گردان برج میلاد رو بهت پیشنهاد میکنم. توی این رستوران بهترین دسرهای بین المللی و انواع غذاهای ایرانی رو همراه با نواختن پیانو توی محیطی بی نظیر ارائه میده و با گرفتن عکس سلفی در نمای ۳۶۰ درجه ای میتونی لحظه خاطره انگیزی رو ثبت کنی. غذاهای سنتی همواره پای ثابت سفره‌های ما ایرانیان بوده است و مزه خورشت‌ها، پلوها و کباب‌های ایرانی شهرت جهانی دارد؛ ولی لذت چشیدن این غذاها در بهترین رستوران های شبانه روزی تهران چیز دیگری است.

تهران از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است و تا جایی که چشم کار می‌کند، از هر طرف امتداد دارد! این پایتخت شلوغ مرکز تجاری ایران نیز به حساب می‌آید و صدها هزار شغل مختلف در آن به چشم می‌خورد. همین مسئله باعث شده تا شکم‌گردی در پایتخت تبدیل به یکی از تفریحات تهران شود.