دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۲۳-غذای رژیمی

این فست فود عالی در خیابان یوسف آباد قرار گرفته و اگر ساکن این محدوده باشید و نصف شبی دلتان یک برگر آبدار با پنیر یا پیتزا بخواهد، می‌توانید مستقیم به فست فود برگ بروید. توجه داشته باشید که امکان خرید از این فست فود در اسنپ‌فود نیز وجود دارد. کافه رستوران روسیو تهرانکافه رستوران روسیو یا کافه رستوران هتل همای تهران نیز به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و مسافران داخلی و خارجی بسیاری به این مکان می‌روند.

  • در میان شعبات تهران رستوران های ارکیده، شعبه اقدسیه یکی از زیباترین چشم اندازها را از شهر تهران ارائه می دهد.
  • برگر زغالی نیز از همان رستوران های فست فودی به‌حساب می‌آید که در شعبه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما است.
  • رستوران شاندیز جردن بیرون بر هم دارد و از طریق سایت خود رستوران می توانید سفارش دهید اما زمانی این کار را انجام دهید که قبلش غذا ها را حضوری میل کرده و وارد یکی از جذاب ترین رستوران های تهران شده باشید.

ما اعتقاد داریم که شما شایسته بهترین‌ها هستید و برای همین موضوع، بهترین رستوران های تهران را پیشنهاد می کنیم. اگر کمی وقت بگذارید و دوستانتان را هم خبر کنید فرصت بینظیری فراهم می شود که یک شب خاطره انگیز را در رستوران های تهران سپری کنید و لبخندهایی واقعی را بر لبانتان جاری کنید. مشتریانی که علاقه‌مندند بهترین رستوران در بازار تهران را برای سپری کردن لحظاتی خوب و خوش در کنار خانواده و دوستان خود انتخاب کنند با مراجعه به رستوران مسلم قادر به دستیابی به هدف خود خواهند بود. کیفیت خوب غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود از جمله ته چین های عالی آن باعث استقبال مشتریان از عرضه این غذاها شده و مشتریان زیادی را برای صرف غذا به این مکان می‌کشاند.

بهترین رستوران و کافه های شهرت رو کشف کن

برای ساختن یک روز خوب و به یادماندنی، رستوران مرشد را از یاد نبرید.

این رستوران در کنار امکانات و رعایت استانداردهای روز دنیا توانسته یکی از پربازدیدترین مکان‌های تهران به حساب آید. آن و همچنین برخورد مناسب پرسنل رستوران، همگی منجر به ایجاد فضایی ایده‌آل برای صرف غذا و آرامش شده است. گردشگری خوراک یا Gastronomy Tourism صنعتی بسیار نوپاست که ادبیات آن به سال ۲۰۰۱ برمی‌گردد. گردشگری خوراک یا گردشگری غذایی یکی از انواع گردشگری است که می‌تواند نقش مهمی در جذب توریست داشته باشد؛ هم‌اکنون گردشگری غذا در دنیا بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد دارد. تهران پارک‌های جذاب زیادی هم دارد، حالا که به خطوط آخر مطلب رسیدیم، می‌توانید نگاهی هم به پارک های تهران بیندازید و یک جای دنج و خوب برای گردش پیدا کنید.

در این مقاله از مجله گردشگری یول بیر سعی کردیم با معرفی بهترین رستوران های شبانه روزی تهران و فست‌فودی‌های 24 ساعته این شهر به شما در انتخاب جای خوبی برای نوش‌جان کردن یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه کمک کنیم. اکنون نوبت شماست تا نظرات و تجربیات خود را از رستوران های شبانه روزی تهران و بهترین غذایی که خوردید، با ما به اشتراک بگذارید. رستوران لیدما از ساعت 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود. انواع صبحانه های انگلیسی، مکزیکی، آمریکن، ایرانی، انواع املت را می توانید در کنار نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید و نوش جان کنید. اما بخش جذاب منوی رستوران، قسمت نوشیدنی ها است چون هم نوشیدنی سرد و هم نوشیدنی گرم مشاهده می شود و مزه بی نظیر در کنار قیمت بالایشان نشان می دهد کافیمن و باریستای رستوران کار خود را حرفه ای انجام می دهند. برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف.

غذاهای بی نظیر و لذیذ ایتالیایی را می توانید با طعم خاصی در رستوران ایتالیایی ژوانی میل کنید. ، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی چون سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص چند گزینه را انتخاب کنند. امکانات متنوع این رستوران موجب شده تا جزئی از رستوران‌های لوکس و لاکچری تهران به حساب ‌آید. این کافه رستوران دقیقاً روبه‌روی پارک دانشجو قرار گرفته و به همین خاطر مخاطبان خاص خود را دارد. محیط این رستوران بسیار آرام است و اکثر جوانان دانشجو را در آن خواهید دید که مشغول تبادل نظر با یکدیگر هستند. به یاد داشته باشید که امکان استفاده از قلیان هم در کافه رستوران ایلدا وجود دارد؛ پس اگر با دود قلیان رابطه خوشی ندارید، بهتر است به فکر یک رستوران دیگر برای صرف نهار خود باشید.

خیلی گران است ولی کیفیت غذاها واقعاً خوب است و برای موقعیت‌های خاص سربلندتان می‌کند. شاید لوکس نباشد و کمی هم قدیمی شده باشد ولی هیچ‌وقت کیفیت غذاهایش پایین نیامده است. بعد از غذا، برایتان چایی نعنایی یا زعفرانی می‌آورند که واقعاً‌ خوشمزه است. اگر فضای خیلی اختصاصی‌ای می‌خواهید این رستوران بخش VIP هم دارد و امکان رزرو اینترنتی و تلفنی هم وجود دارد. چه از این رستوران کباب ترش و کباب ششلیک و برگ سفارش دهید و چه سراغ غذاهایی مثل خوراک میگو یا استیک بروید ناامید نخواهید شد. این شعبه همانطور که از نامش مشخصی است در میدان آرژانتین قرار دارد و برای دسترسی به رستوران کافیست به ضلع شمالی میدان آرژانتین و ابتدای خیابان الوند مراجعه کنید.

رستوران البرز، هنوز از بهترین رستوران های تهران است

رستوران ایتالیایی جنارو در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای چهار شعبه فعال در مرزداران، کوروش، زعفرانیه و پاسداران است. به نوعی می‌توان گفت جنارو یا همان ژوانی سابق از اولین رستوران های ایتالیایی در تهران به‌حساب می‌آید. رستوران‌های سنسو جزو رستوران های لوکس تهران طبقه‌بندی می‌شوند و با فضای زیبا و دلنشین خود قلب مشتریانشان را تسخیر می‌کنند. در فهرست غذاهای رستوران اصیل می‌توانید انواع کباب‌ها و همچنین خوراک‌های مختلف را پیدا کنید که از شهرهای مختلف کشور در یک منو گرد آمده‌اند. نکته دیگر این است که در این رستوران منوی مشخصی وجود ندارد که البته اگر به دنبال غذاهای سنتی و ایرانی هستید و از هیجان امتحان کردن غذاهای تازه هم استقبال می‌کنید، این موضوع چندان شما را آزار نخواهد داد.

اینجا برخلاف رستوران ها دربند در باغی بزرگ قرار دارد و خود رستوران هم در داخل عمارتی لوکس و دوست داشتنی واقع شده است برای همین جزء خاص ترین باغ رستوران های تهران هم هست. رستوران دو فضا برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی دز باغی بزرگ و لوکس قرار دارد و دیگری در داخل عمارت که آن هم دست کمی از لوکس بودن ندارد. غذا های رستوران هندی تاج محل تنوع بالایی دارند و هر دسته بندی در منو 4 الی 5 مدل غذا را در خود جای داده.

در دل بازار تاریخی تهران رستورانی وجود دارد که عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌ایستند! رستوران سنتی شرف‌الاسلامی از جمله بهترین رستوران های تهران است که خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی را طبخ و سرو می‌کند‌. نزدیک به ۸۰ سال از فعالیت این رستوران می‌گذرد و همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت وجود دارد. رستوران روحی یکی از بهترین رستوران های تهران است که در شهرک غرب قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شود، سرو می‌شوند. این رستوران با معماریِ ترکیبیِ مدرن- سنتی طراحی شده، که محیط جالب و جذابی را به وجود آورده است.