دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند-غذای رژیمی

همه چیز در ارکیده کامل است و می‌توانید بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید. کارکنان حرفه‌ای، خوش‌اخلاق و سرویس‌دهی عالی از ویژگی‌های رستوران ارکیده است. در این رستوران می‌توانید از میزهای دو تا دوازده نفره را پیدا کنید و با خیال راحت هر تعدادی که هستید در کنار هم بنشینید. منوی رستوران با تنوعی از غذاها و همراه با قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید غذایتان را همراه با مخلفاتی مانند سالاد، زیتون، سیرترشی و … انتخاب کنید. محیط شیک و لوکس رستوران همراه با تزیینات دیدنی و زیبا و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل آن، رستوران شاندیز جردن را به مکانی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل کرده است.

  • اگر هم دوست دارید تا ساعاتی را در یک محیط آرام با غذایی خوش‌طعم کنار عزیزانتان بگذرانید، رستوران دُره پیشنهاد ما به شماست.
  • همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه.
  • ژامبون‌های این فست فود، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ژامبون‌ها هستند که عطر و طعمی متفاوت دارند.
  • غذا های رستوران مرشد که انواع غذا های ایرانی بخصوص انواع کباب ها در داخل ظروف مسی و سفالی سرو می شوند.

رستوران جنارو در سال 1386 فعالیتش را شروع کرد و میان کسانی که غذاهای ایتالیایی دوست دارند، اسم و رسمی آشنا دارد. پیتزا، پاستا و به‌طور کلی غذاهای ایتالیایی این رستوران، بسیار معروف هستند و طرفداران فراوانی دارند. گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید.

توی این رستوران بهترین گوشت کبابی رو استفاده میکنن و استیک های فوق العاده ای دارن، توی ارومیه شاید اولین رستوران نباشه ولی از بهتریناست که همیشه غذاهاش حرفی برای گفتن داره. هر میز درون خود دارای شن‌ها و ماسه‌هایی است که تزیین نیز شده‌اند و میل کردن غذا روی این میزها بسیار جذاب‌تر خواهد بود. معروف‌ترین غذای رستوران دریاباز، «پیتزا کبابی» است که خیلی‌ها تعریف آن را می‌کنند و طرفداران فراوانی دارد. فراموش نکنید اپلیکیشن فودیسم را نصب کنید تا خودتان بهترین رستوران ها، کافه ها و سایر خوردنی فروشی های اطرافتان را کشف و نقد و بررسی کنید.

رستوران هانی

این رستوران غرب تهران دارای دارای گواهینامه های ، ایزو ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۰۸ و ایزو ۲۲۰۰۰ بوده که همه آن ها تضمینی است بر کیفیت طعم غذایی که میل می‌کنید. در این مقاله لیست بهترین رستوران‌ های غرب تهران تهران از شهرهای بزرگ و شلوغ است که مناطق مختلف آن از هم فاصله زیادی دارد. پس در هر منطقه تهران که باشیم بهتر است بدانیم چه مراکزی در آن قرار دارند و امکان دسترسی به آن‌ها چگونه است و بهترین‌های هر منطقه شامل کدام مراکز است.

رستوران شهربانو، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی واقع در تهران است. فضای رستوران شهربانو دلنشین و البته آرام‌بخش بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان باشد. یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید. افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند. رستوران هانی در حال حاضر به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده تبدیل شد. شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی مقرون به‌صرفه‌تر از هر مکان دیگری است.

۲۸. رستوران سن مارکو با سابقه درخشان دربوشهر

برگرلند که در خیابان گلبرگ واقع شده است، به صورت تلفنی نیز سفارش مشتریان را ثبت می‌کند. ساعات فعالیت و سرویس‌دهی در این مجموعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است. با استفاده از لیست هایی که در وبسایت بلد برای شما تهیه شده است شما می‌توانید به راحتی به اطلاعات مورد نیازتان در مورد لیست کترینگ های تهران دسترسی داشته باشید.

پنجره‌های رستوران واقعاً آدم را یاد خانه می‌اندازند و همانطور که گفتیم آنقدر فضا صمیمی است که دلتان را می‌برد. شاید از فضای ساده و شلوغ رستوران کمی توی ذوقتان بخورد ولی تراس رستوران جای خوبی برای نشستن است. در ضمن اگر می‌خواهید گیر شلوغی نیفتید می‌توانید قبل از رسیدن به رستوران سفارش خودتان را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا وقتی به رستوران رسیدید منتظر نمانید. رستوران کنزو سه محیط برای نشستن دارد که با توجه به تعداد نفرات تعیین می شود در کجا بنشینید. اگر دو نفره هستید، یک بخش رستوران فقط میز های دو نفره دارد و یک نفر روی صندلی و دیگری روی مبل می نشیند.

آدرس رستوران گردان برج میلاد

رستوران رویال استار یکی از رستوران های درخشان و درجه یک توی کیش است که هم برای ساکنین و هم برای گردشگران خاطره ی خوبی رو به ارمغان میاره. از جذابیت های رستوران رویال استار دیزاین داخلی سالن و کیفیت غذاهای بی نظیرشه که توی منوی این رستوران میتونی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی رو ببینی . یکی از بهترین رستوران های ایران با کارکنان مسلط به زبان پارسی،انگلیسی و عربی است. اگه دلت میخواد توی یه فضای گرم و دوستانه و در عین حال شیک و زیبا غذا بخوری، میتونی به رستوران بادگیران بری. سفارش غذا توی این رستوران خیلی سریع آماده میشه و طرفداران زیادی داره. میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن.

این رستوران به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود و فضاسازی بی‌نظیری دارد. همه چیز در این رستوران رنگ و بوی لوکس‌بودن می‌دهد و چه جایی بهتر از اینجا برای برگزاری مراسمی خاص و به‌یادماندنی که برای همیشه در خاطر شما بماند. منوی غذایی این رستوران بسیار عجیب است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را با نام‌هایی خاص در آن مشاهده خواهید کرد؛ پس آماده رویارویی با دنیایی از شگفتی و هیجان باشید. کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد.