دسته‌ها
اخبار

بهترین غذاهای شمال ایران خونه چی-غذای رژیمی

این غذا انتخابی سالم برای همه است به خصوص زمانی که حوصله آشپزی ندارید شما را نجات می دهد.

  • ترکیبات این غذا، رب انار، گردو، سبزی قورمه و گوشت چرخ‌کرده است.
  • همچنین اگه علاقه مند به آموزش سایر غذاهای گیلانی هستید می توانید طرز تهیه شامی لپه گیلانی را در مجله اسنپ اکسپرس مطالعه بفرمایید.
  • این رستوران با پارکینگ اختصاصی‌اش نگرانی جای پارک را هم از مشتری‌هایش گرفته است.
  • در بین انواع غذا‌های معروف قبرس شمالی باید کلفتیکو را به عنوان یک غذای بسیار خوشمزه از گوشت بره معرفی کرد که در تهیه آن از سیب زمینی سرخ شده نیز استفاده می‌شود.

حتما تا به حال فهمیدید که دانه های انار و رب انار چقدر در غذاهای شمالی نقش مهمی دارد. مواد لازم برای تهیه این غذا سیر، پیاز، دانه های انار، رب انار و مرغ است. اول پیاز و سیر را تفت می دهیم و مرغ را به آن اضافه می کنیم تا سرخ شود. حالا وقت دانه های انار و رب انار است، در آخر به این ترکیب آب اضافه می کنیم تا مثل خورشت بپزد.

رستوران آویشو

این مساله باعث می‌شود تا دستور تهیه‌های مختلفی از این غذا در جای‌جای ایران وجود داشته باشد. شاید اسم این غذای محلی کمی عجیب به نظر برسد، اما اسپناساک در حقیقت همان خورشت اسفناج بوده که ممکن است بارها آن را میل کرده باشید. اسپناساک نام محلی خورشت اسفناج در مازندران است، اما طعم آن با تمام خورشت‌های اسفناجی که تابه‌حال میل کرده‌اید، کاملا متفاوت است. نمود اهمیت آن را می توان در تنوع غذایی این استان به ویژه در مرکز آن یعنی شهر رشت مشاهده کرد. می توان دلیل شکل گیری این همه غذاهای جور وا جور و رنگارنگ را اقلیم و آب و هوای این خطه دانست که پوشش گیاهی و جانوری متنوعی را به این دیار هدیه داده و این تنوع تاثیرش را در شکل گیری فرهنگ غذایی مردم گذاشته است. وجود گیاهان، ماکیان و حیوانات دریایی مختلف دست مردم این دیار را برای خلق غذاهای متنوع باز می گذارد.

معرفی بهترین و لذیذترین غذاهای شیراز

سپس در خرم آباد وارد بلوار شکارچی می شوید و باز هم مسیر را به سمت جنوب ادامه می دهید تا وارد قلعه گردن شوید. در انتهای مسیر واقع در قلعه گردن، یک پیچ نسبتاً تند در پیش رو قرار دارد و با عبور از پیچ، بعد از مسافتی کوتاه رستوران زیر آسمان شهر را در سمت چپ مسیر مشاهده خواهید کرد. همچنین در مقابل رستوران هم فضای پارک برای مشتریان تعبیه شده و نیازی نیست نگران جای پارک باشید. بخشی از سالن رستوران به میز های وی آی پی اختصاص داده شده و با رزرو قبلی برای جشن های تولد و قرار های کاری می توانید از میز های وی آی پی و خدماتی که برایشان ارائه می شود برخوردار شوید. فرقی ندارد با چه هدفی میخواهید میز های وی آی پی را رزرو کنید چه برای تولد و چه برای قرار های مختلف، رستوران ماسا میز ها را به بهترین شکل برایتان تزئین می کنند.

معرفی 20 غذای محلی ترکیه – بخش دوم

دور تا دور باغ هم آلاچیق های دربستی است که ظاهری شبیه به کلبه چوبی دارند و تمامی آلاچیق ها از امکانات خوب و مجهزی هم برخوردار هستند. نسبت به بسیاری از رستوران هایی که آلاچیق دارند، اینکه کافه رستوران دهکده از آلاچیق های دربست استفاده کرده برای خیلی ها مزیت محسوب می شود. همچنین اگر قصد برگزاری دورهمی یا جشن تولد را دارید می توانید آلاچیق مورد نظر را از قبل رزرو کنید.