دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما-غذای رژیمی

رستوران شاندیز جردن محل صرف غذای افراد معروف زیادی است که آن را به همه توصیه می‌کنند. رستوران شاندیز جردن فضای خوبی برای شیشلیک‌خوران اصیل محسوب می‌گردد. هتل اسپیناس پالاس، واقع در سعادت‌آباد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و ایران محسوب می‌شود. از این رو بسیاری از افراد که قصد دارند مراسم‌هایی نظیر سالگرد ازدواج، تولد یا مراسم عقد را در رستوران برگزار کنند، رستوران هتل اسپیناس پالاس را انتخاب می‌کنند.

  • در این رستوران‌ها و فست فودها منوی متنوع و کاملی طراحی شده است که اغلب سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.
  • این رستوران از سه‌ نیم‌طبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل می‌گردد که ظاهری بسیار لاکچری دارد.
  • این رستوران در زمره رستوران‌هایی قرار داشته که از دیرباز تاکنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده‌اند.
  • مهم‌تر از هر چیز باید اشاره کنیم که این رستوران بخش تراس نیز دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا در هوای آزاد غذای خود را میل کنید.
  • این رستوران که از مجموعه رستوران های سنتی تهران در محدوده هروی است، با ظرفیت 170 نفر همه‌روزه میزبان مراسم‌ها و میهمانی‌های شهروندان تهرانی است.

منوی غذاهای عالی قاپو شامل انواع کباب های ایرانی، ماهیچه، پلو و چلو با کیفیت بسیار بالا است. عالی قاپو را باید یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده معرفی کرد. موسیقی اصیل ایرانی به همراه غذاهای ایرانی در یک مکان سنتی ایرانی یک شب خاطر انگیز را برای شما به یادگار می گذارد.

رستوران کوبابا یا در واقع کافه رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های پرطرفدار تجریش است که به خاطر فضای دنج و لذت‌بخش و شیک و البته انواع سبک غذاهایش از آسیایی گرفته تا ترکی نظر غذاگردها و توریست‌های غذایی را جلب کرده است. رستوران های شاندیز جردن، رستوران گردان برج میلاد، نایب، البرز، دیوان، مستوران و مانسون لانژ از جمله گران ترین رستوران های تهران هستند. همانطور که گفتیم، رستوران کوهپایه برخلاف بسیاری از رستوران های دربند برای مشتریان خود غذا های فرنگی هم ارائه می دهد. غذا های فرنگی بیشتر استیک های مرغ و گوشت و استراگانف های مرغ و گوشت هستند اما در کنار آن ها، فیله، میگو پفکی، شنیسل مرغ، جوجه چینی و غیره هم مشاهده می شود. غذا های رستوران کوهپایه معرکه هستند اما از قیمت های بالایی هم برخوردارند.

بهترین رستوران های شبانه روزی تهران با غذاهای سنتی

تا جایی که گاهی اوقات برای پذیرش سفارش خود باید حداقل 30 دقیقه منتظر بمانید. سبک سرو غذای در رستوران موبی دیک به صورت سلف سرویس است؛ بنابراین نگرانی درباره ظاهر و حجم غذایی که سفارش می‌دهید، ندارید. شما می‌توانید با در دست داشتن یک سینی، در کنار سایر مشتریان رستوران در صف بایستید و هر غذایی که باب میلتان است، انتخاب کنید.

رستوران سنتی عالی قاپو

منوی این رستوران کلاً سلف سرویس است و با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از تمامی غذاهای متنوع آن استفاده کنید. رستوران حس تورانکاملا از نام این رستوران مشخص است که باید انتظار یک فضایی سنتی و اساطیری ایرانی را داشته باشید و دقیقا هم همینطور هست! رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در فودکورت خیابان فرشته پایتخت واقع شده است.

وب و با کیفیت می‌گردید، پیشنهادات تخفیفان را درمورد بهترین رستوران های تهران فراموش نکنید.ما برای همه شهروندان تهرانی پیشنهادات هیجان انگیزی داریم. اگر به خوردن کباب علاقه دارید رستوران گلپایگانی یکی از بهترین رستوران های تهران از قدیم بوده و کباب های آن زبانزد عام و خاص می باشد از مزیت های این رستوران طبخ کباب با گوشت تازه و در حضور مشتری است. در این رستوران شاهد سرو انواع غذاهای ایتالیایی خواهید بود انواع لازانیا و پاستا و از همه معروفتر پیتزاهای ایتالیایی آن که طرفداران خاص خود را دارد. رستوران باغ گیلاس نیز از بهترین رستوران های خوب تهران می باشد و در بکرترین منطقه ولنجک واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. کوبابا یکی از رستوران های خاص تهران است که در محله جردن قرار دارد در منوی این رستوران شما شاهده غذاهای ایرانی، ترکیه ای و عربی و افغانستانی خواهید بود.

رستوران سنتی نون و نمک قمر الملوک

در این رستوران انواع آلاچیق‌های کوچک و بزرگ تعبیه شده است تا بتوانید بر اساس تعداد همراهان خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. فضای رستوران بهشت فشم به‌خوبی دیزاین شده است و آرامشی بی‌نظیر از جنس طبیعت بکر کوهستانی شمیرانات را به شما هدیه می‌دهد. سفره‌خانه سنتی باغ صبا تهران مناسب آن دست شهروندان و مسافرانی است که دوست دارند در کنار خانواده و دوستان خود، شبی به‌یادماندنی را در کنار گوش‌دادن به نوای زیبای موسیقی سنتی بسازند. معماری دل‌نشین رستوران باغ صبا به قدری آرامش‌بخش و روح‌نواز است که حتماً از هم‌نشینی خانوادگی در فضای این رستوران لذت می‌برید. علاوه بر موسیقی زنده، در بخشی از این رستوران یک عکاسخانه برای ثبت یادگاری‌های خاطره‌انگیز قرار دارد. چایخانه رستوران باغ صبا نیز محلی دنج برای دورهمی‌های دوستانه و چشیدن طعم چای‌های ساده و طعم‌دار است.

تمامی غذا هایی که در رستوران تاج محل سرو می شوند همگی از حجم های بالایی برخوردارند به راحتی دو نفر و شاید سه نفر را سیر می کنند. رستوران تاج محل شکی نیست که یک رستوران لوکس در تهران محسوب می شود اما از همان زمانی که رستوران افتتاح شد تا به امروز، رستوران تاج محل یکی از گران ترین رستوران های تهران بوده و همچنان هم قیمت غذا ها بسیار گران است. همچنین از سوی دیگر، خیلی ها هم بر این باورند این غذا ها اصلاً با این قیمتی که سرو می شوند ارزش ندارند و در حد یکبار تجربه خوبند. رستوران سنتی شهربانو همانطور که از نامش مشخص است، از جمله معروف ترین رستوران های سنتی تهران است اما منظور از رستوران سنتی، دکوراسیون و تزئینات سنتی رستوران است چراکه برخی تصور می کنند رستوران سنتی دارای تخت های سنتی هم هستند.

صندلی‌ها و میزهای رستوران با نقاشی‌های ظریف و زیبایی پوشیده شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. رستوران گیلانه انتخاب خوبی برای افرادی بوده که تمایل دارند از طعم غذاهای شمالی در پایتخت لذت ببرند. در ورودی چوبی و کف سیمانی رستوران با استفاده از کاشی‌های اصیل ایرانی پوشیده شده و ظروف مسی به سبک قدیمی در همه جای آن به چشم می‌خورند.