دسته‌ها
اخبار

بال های گل کلم بوفالو وگان [Baked + Air Fried]


این بال‌های بوفالو گل کلم گیاهی با 6 ماده (پخته یا سرخ شده در هوا) در وسط لطیف، ترد در بیرون، و مملو از طعم تند، تند و غنی بوفالو هستند – من، برای روزهای بازی، مهم،‌ها، میهم،‌ها و پیش‌غذیه‌ای است که حتی گوشت خواران نیز این کار را انجام می‌دهند. لذت ببرید!

وگان بوفالو بال گل کلم تکمیل شد [Baked + Air Fried] روی یک سطح سفید پراکنده شده است

چرا این دستور بال بوفالو گل کلم را دوست خواهید داشت؟

  • آنها یک پیش غذای مقاومت ناپذیر و خوشایند برای جمعیت، میان وعده یا کنار! ی،ی کی بال بوفالو دوست نداره؟! حتی گوشت خواران هم از آنها لذت خواهند برد! دور تا دور بشقاب خالی خواهید داشت.
  • آنها رژیم پسند هستند! اکنون همه می توانند از آنها همانطور که هستند لذت ببرند 100% وگان و به صورت اختیاری بدون گلوتن، پالئو، کتو، و غیره.
  • این بال های گل کلم بوفالو ترد هستند بسیار سالم تر از بال های سنتی – گل کلم کم کربوهیدرات، کم کا،ی و کم چربی است. بعلاوه، این دستور غذا را به جای سرخ کن با چربی در فر یا سرخ کن هوا حذف می کند! بال‌های داغ وگان به‌دست‌آمده آرامش‌بخش و سیرکننده هستند، اما شما را سنگین نمی‌کنند.
  • آماده سازی فوق العاده ساده – حداقل کار آماده سازی، فقط 6 ماده، مراحل ساده، اشتباه ، سخت است.
  • آنها فوق العاده همه کاره هستند – می‌تو،د از بال‌های داغ گل کلم به تنهایی یا به ،وان بخشی از یک وعده غذایی بزرگتر لذت ببرید. به ،وان مثال، روی پاستا، پیتزا، در بسته بندی، و بیشتر. هیچ راهی برای لذت بردن از این بال های بوفالو وگان وجود ندارد.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

فقط 5 ماده ارزان قیمت و من، برای انبارداری (به اضافه نمک) این دستور غذای بال گل کلم بوفالو وگان را تشکیل می دهد.

مواد لازم برای وگان بوفالو بال گل کلم [Baked + Air Fried] در برابر یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • گل کلم: از یک گل کلم متوسط ​​(یا گل کلم از قبل ،د شده برای صرفه جویی در وقت) استفاده کنید.
  • سس تند: ما مخصوصاً سس تند فرانک یا کریستال (نه سس ،میش) را دوست داریم، اما از سس تند مبتنی بر سرکه مورد علاقه شما بر اساس طعم و ترجیح حرارت مورد نظر خود استفاده کنید.
  • کره گیاهی: ما دوست داریم از Earth Balance یا Miyoko استفاده کنیم. روغن نارگیل تصفیه شده نیز ممکن است کار کند زیرا حس ده، مشابهی دارد، اگرچه طعم «کره ای» را از دست خواهید داد.
  • ارد: اگر می‌خواهید گل کلم ،میش بدون گلوتن درست کنید، می‌تو،د از آرد همه منظوره معمولی، آرد گندم کامل یا حتی آرد بدون گلوتن همه منظوره (مانند شاه آرتورز) استفاده کنید. آرد بادام (که فاقد گلوتن، پالئو و کتو است) نیز ممکن است موثر باشد.
  • اب: برای ،یب با آرد برای خمیر. شیر گیاهی نیز موثر است.
  • چاشنی ها: ما چیزها را برای این گل کلم ،میش ساده بسیار ساده نگه داشتیم، با ،یبی از:

افزودنی ها و تغییرات:

اگر می‌خواهید طعم بیشتری به سس ،میش یا بال‌های گل کلم گیاهی بیافزایید، در اینجا برخی از گزینه‌های مورد علاقه ما آورده شده است.

  • سس وگان ورسترشر: (مانند نام تجاری Annie’s) یک یا دو قطره به سس بوفالوی گیاهی اضافه کنید تا عمق لطیف اما خوشمزه ای داشته باشید.
  • شربت افرا: برای افزودن شیرینی لطیف به لعاب ،میش، یک قطره شربت افرا یا آ، اضافه کنید تا مزه دار شود. برای قهوه ای شدن بیشتر کاراملی می شود.
  • فلفل قرمز دودی: برای افزودن دود به سس یا خمیر بوفالو.
  • فلفل هندی: برای سس تند تر، فلفل کاین را به مزه اضافه کنید.
  • پیازچه / پیازچه / جعفری: برای تزیین بال‌های گل کلم برشته شده بوفالو.

طرز تهیه بال های گل کلم بوفالو

برای دریافت لیست کامل مواد و دستورالعمل های دستور غذا، به کارت دستور غذا پیمایش کنید.

  • 1) ابتدا فر را با دمای 450 درجه فارنهایت/230 درجه سانتیگراد گرم کنید، سینی فر را با کاغذ روغنی بپوش،د و گل کلم را به شکل بال های گل کلم یا لقمه های گل کلم لقمه ای جدا کنید.
  • 2) در یک کاسه پهن، آرد، آب و ادویه ها را با هم مخلوط کنید و خوب مخلوط کنید تا خمیری به وجود بیاید، سپس تکه های گل کلم را داخل آن بریزید و مطمئن شوید که از همه طرف به خوبی پوشش داده شده اند.
فرآیند اضافه ، آرد و چاشنی ها به یک کاسه
فرآیند مخلوط ، مواد آرد در یک کاسه
فرآیند اضافه ، گل کلم به کاسه مخلوط آرد

بسته به اندازه سر گل کلم شما، ممکن است لازم باشد خمیر اضافی درست کنید.

  • 3) گل کلم کوبیده شده را به سینی فر آماده کرده و به مدت 8 دقیقه در فر قرار دهید. در همین حین سس بوفالو وگان را با مخلوط ، سس تند و کره گیاهی آب شده آماده کنید.
فرآیند افزودن گل کلم به ورقه پخت
ع، فرآیندی که گل کلم بعد از پخته شده را روی ورقه پخت نشان می دهد
  • 4) بال‌های وگان پخته شده را داخل سس تند بریزید و سپس به مدت 8 دقیقه به پخت آن‌ها در تابه ادامه دهید.
فرآیند افزودن مخلوط سس تند به گل کلم
تصویر فرآیندی که تکه های گل کلم پس از پوشش دهی شده را در کاسه نشان می دهد
فرآیند اضافه ، گل کلم با روکش بوفالو به ورقه پخت
  • 5) سپس مرحله ریختن آنها را در سس ،میش تکرار کنید، اطمینان حاصل کنید که هر تکه کاملاً پوشانده شده است قبل از اینکه دوباره آنها را به فر به مدت 25-30 دقیقه (یا بین 15-20 دقیقه برای لقمه های گل کلم تند) یا تا زم، که نرم شوند دوباره به فر منتقل کنید. در وسط و از بیرون ترد.

اگر سس ،میش به اندازه کافی نباشد، کمی بیشتر بسازید. نگران نباشید اگر به طور تصادفی بیش از حد تولید کردید. می تو،د آن را روی بال های گل کلم ترد پخته شده بریزید یا از آن برای دستور العمل های دیگر مانند توفو بوفالو استفاده کنید.

  • ۶) در نهایت بال های ،میش گل کلم را از فر خارج کرده و اجازه دهید حداقل ۵ دقیقه قبل از سرو خنک شوند. لذت بردن!

سرخ کن هوا بوفالو گل کلم

مراحل یک و دو بالا را دنبال کنید، سپس به آرامی سبد سرخ کن بادی خود را اسپری کنید و گلچه های گل کلم کوبیده شده را به صورت یک لایه و بدون تماس به سبد منتقل کنید (در صورت ،وم به صورت دسته ای بپزید).

بال‌های گل کلم را به مدت 11 تا 12 دقیقه در دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتی‌گراد سرخ کنید تا بیرون کمی ترد شوند. سپس بال ها را داخل سس تند بریزید و دوباره به مدت 4 تا 6 دقیقه در سرخ کن بادی قرار دهید تا ترد شوند.

برای نیش های کوچک گل کلم بوفالو سرخ شده در هوا، زمان سرخ ، در هوا در مجموع به حدود 12 دقیقه کاهش می یابد.

نکات و نکات دستور پخت

  • سطح ادویه را تنظیم کنید: برای سس بوفالو ملایم تر، کره گیاهی بیشتری اضافه کنید. برای سس تندتر، کره گیاهی را کم کنید و/یا فلفل کاین را اضافه کنید.
  • برای تهیه گزش گل کلم ،میش کوچک در مقابل بال: اندازه گلچه های گل کلم را تغییر دهید و زمان پخت را کاهش دهید (همانطور که در دستور غذا نوشته شده است).
  • مقدار خمیر و سس متفاوت است: بر اساس اندازه دقیق سر گل کلم، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر درست کنید.
  • سینی فر/ ​​سرخ کن هوا را شلوغ نکنید: هوای گرم باید بال‌های گل کلم بوفالو وگان را به گردش درآورد تا ترد شوند.
  • ضایعات گل کلم را ذخیره کنید: می تو،د از آنها برای تهیه آب سبزیجات خانگی استفاده کنید.
  • برای ترد بال های ،میش گل کلم: جوجه گوشتی را در پایان فرآیند پخت روشن کنید.

سوالات متداول

آیا می تو،د گل کلم کوبیده شده را منجمد کنید؟

به جای فریز ، بال‌های گل کلم خمیر خام، توصیه می‌کنیم آن‌ها را تا حدی که سس ،میش اضافه کنید، آن‌ها را نیم‌پز کنید. در عوض آنها را بگذارید تا خنک شوند و روی سینی فر فریز کنید. سپس می تو،د آنها را به مدت 3 تا 4 ماه در فریزر نگهداری کنید و آنها را از حالت یخ زده بپزید (ممکن است ترد نباشند).

چگونه گل کلم کتو بوفالو درست کنیم؟

از آرد بادام به جای آرد معمولی و یک کره گیاهی سازگار با کتو مانند میوکو یا روغن نارگیل استفاده کنید.

چرا بال های گل کلم من ترد نیست؟

اگر آنها را در سینی یا سبد سرخ کن هوا زیاد کنید، مواد به جای ترد شدن بخار می شوند و خیس می شوند. کم پختن آنها نیز می تواند دلیل آن باشد.

آیا می توانم خمیر را حذف کنم؟

می‌تو،د لقمه‌های گل کلم ،میش را بدون خمیر درست کنید، هرچند که ترد نخواهند بود. با این حال، زمان پخت باید تقریباً مشابه باشد. فقط گل کلم را در سس ،میش بریزید (ادویه های اضافی را به سس اضافه کنید) و در فر/در هوا سرخ کنید تا وسط آن نرم شود و کمی قهوه ای شود و تا نیمه برگرد،د.

با گل کلم بوفالو چه چیزی سرو کنیم؟

فرقی نمی‌کند از این بال‌های گل کلم ،میش پخته یا سرخ‌شده به‌،وان یک میان‌وعده خوشمزه، پیش‌غذا یا حتی بخشی از غذای اصلی لذت ببرید، در اینجا برخی از غذاهای مورد علاقه ما آمده است:

با این حال، می تو،د از نیش/بال گل کلم ،میش در غذاهای دیگر نیز استفاده کنید، به ،وان مثال:

دستورالعمل های ذخیره سازی

می تو،د برخی از جنبه های دستور پخت این گل کلم ،میش را از قبل آماده کنید، گل کلم را به صورت گلچه برش دهید و خمیر و سس تند را آماده کنید. 2 روز قبل و آنها را جداگانه در یخچال نگهداری کنید. قبل از ادامه دستور غذا، همه چیز را به دمای اتاق برگرد،د.

در حالی که بال‌های گل کلم بوفالو وگان طعم تازه‌ای را از فر/سرخ‌کن هوا می‌دهند، می‌تو،د باقی مانده‌های سرد شده را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید. یخچال به مدت 3-4 روز.

به دوباره گرم کنید آنها را مجدداً به مدت 10-15 دقیقه در فر قرار دهید یا فقط چند دقیقه در سرخ کن با هوا قرار دهید تا گرم شوند و دوباره کمی ترد شوند (به اندازه اول ترد نخواهد شد، اما باز هم مشکلی ندارد).

دستور العمل های بیشتر گل کلم گیاهی

وگان بوفالو بال گل کلم تکمیل شد [Baked + Air Fried] روی یک سطح سفید پراکنده شده است

بال های گل کلم بوفالو وگان [Baked + Air Fried]

شانون

این بال‌های بوفالو گل کلم گیاهی با 6 ماده (پخته یا سرخ شده در هوا) در وسط لطیف، ترد در بیرون، و مملو از طعم تند، تند و غنی بوفالو هستند – من، برای روزهای بازی، مهم،‌ها، میهم،‌ها و پیش‌غذیه‌ای است که حتی گوشت خواران نیز این کار را انجام می‌دهند. لذت ببرید!

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 45 دقیقه

زمان کل 55 دقیقه

دوره شام نهار

غذا آمریکایی

خدمات 3 وعده های غذایی

کا،ی 145 کیلو کا،ی

  • فر را از قبل با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. در همین حین گل کلم را به اندازه های “بال” یا تکه هایی به اندازه لقمه ،د کنید. آرد، آب، پودر سیر، پودر پیاز و نمک را در ظرفی با هم مخلوط کنید. تکه های گل کلم را با این مخلوط آرد بریزید و مطمئن شوید که قطعات را به خوبی پوشش دهید. در صورت ،وم آرد یا آب اضافی اضافه کنید.

  • گل کلم را روی تابه آماده شده قرار دهید و به مدت 8 دقیقه بپزید. روکش سس تند را با مخلوط ، کره/روغن گیاهی و سس تند در یک کاسه آماده کنید. گل کلم را بریزید و 8 دقیقه دیگر به پختن روی تابه ادامه دهید.

  • گل کلم را از فر خارج کرده و در کاسه سس داغ قرار دهید. روی هر تکه را بپوش،د (در صورت تمایل سس تند بیشتری اضافه کنید) و دوباره به مدت 25 تا 30 دقیقه در فر یا تا زم، که ترد شود بپزید.

  • گل کلم را از فر خارج کرده و اجازه دهید حداقل 5 دقیقه قبل از سرو خنک شود.

  • سطح ادویه را تنظیم کنید: برای سس بوفالو ملایم تر، کره گیاهی بیشتری اضافه کنید. برای سس تندتر، کره گیاهی را کم کنید و/یا فلفل کاین را اضافه کنید.
  • برای تهیه گزش گل کلم ،میش کوچک در مقابل بال: اندازه گلچه های گل کلم را تغییر دهید و زمان پخت را کاهش دهید (همانطور که در دستور غذا نوشته شده است).
  • مقدار خمیر و سس متفاوت است: بر اساس اندازه دقیق سر گل کلم، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر درست کنید.
  • سینی فر/ ​​سرخ کن هوا را شلوغ نکنید: هوای گرم باید بال‌های گل کلم بوفالو وگان را به گردش درآورد تا ترد شوند.

کا،ی: 145کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 27gپروتئین: 6gچربی: 2gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 1gچربی ترانس: 0.2gسدیم: 1258میلی گرمپتاسیم: 669میلی گرمفیبر: 5gقند: 4gویتامین A: 65IUویتامین سی: 122میلی گرمکلسیم: 52میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/buffalo-cauliflower-wings-dip/