دسته‌ها
اخبار

ماهیتابه میگو و مارچوبه – دختر آیووا می خورد


ماهیتابه میگو و مارچوبه یک دستور شام سبک و خوش طعم و کم کربوهیدرات است که فقط در 15 دقیقه پخته می شود. فوق العاده آسان و بسیار خوشمزه!

میگو و مارچوبه هم بزنید

در بهار گذشته، شهرت را به هم زدم و من ماشینمان را جمع کردم و 17 ساعت به سمت ج، به سمت خلیج‌،، آل‌فاینا راندم.

#WOOF

اما ارزشش را داشت – ما هرگز این منطقه را ندیده بودیم و تحت تأثیر قرار گرفتیم! ماسه سفید پودری، آبی به رنگ فیروزه‌ای پر از دلفین‌ها، و تا جایی که می‌تو،م غذاهای دریایی محلی. من شما را از خط ،ت گامپ معاف می‌کنم، اما ما وظیفه خود را بر این گذاشتیم که سعی کنیم از هر راهی که سواحل خلیج‌، میگوی تازه سرو می‌،د، امتحان کنیم و…ماموریت انجام شد. فکر کنم خونم تا آ، تعطیلات 25 درصد کره صاف شده بود!

با در نظر گرفتن سفرمان بود که مسیر سالمی را طی کردم و ماهیتابه میگو و مارچوبه را درست کردم تا با شما به اشتراک بگذارم – یک غذای ساده و در عین حال فوق العاده به سبک سرخ ،ی که با تعداد انگشت شماری مواد درست می شود، فقط در 15 دقیقه.

آره!

این میگو و مارچوبه تازه، سبک و سالم از مجموع اجزای آن بیشتر است و هر بار که آن را درست می‌کنم متقاعد می‌شوم که مثل دفعه قبل از آن خوشم نخواهد آمد. خوشبختانه آن را همیشه به نقطه برخورد می کند. ،یب لیمو + سیر + میگو + مارچوبه انتظارات شما را از بین می برد.

نمای نزدیک میگو و مارچوبه در یک ماهیتابه

مواد لازم

در اینجا چیزی است که برای این دستور پخت ماهیتابه آسان نیاز دارید:

  • میگو جامبو: من میگوی خلیج ، یخ زده، بدون رگ و صید وحشی را از خواربارفروشی می ،م و سپس قبل از پوست کندن آن را به مدت 20 دقیقه در یک کاسه آب ذوب می کنم. ما معمولاً دم‌ها را روشن می‌گذاریم، اما در صورت تمایل قبل از پختن آن‌ها را بردارید.
  • چاشنی خلیج قدیمی: این چاشنی کمی تند به میگو طعم می دهد و با لیموی تازه در این غذا کاملاً جفت می شود. در زمان نوشتن این مقاله، 5/23، چاشنی Old Bay فاقد گلوتن است.
  • روغن زیتون اضافی: برای تفت دادن میگو و سبزیجات در داخل. من با ب، یا جایگزینی اوو با کره بازی نکردم، اما فکر می کنم خوشمزه خواهد بود.
  • مارچوبه: مارچوبه تازه ،د شده پس از تفت دادن به مدت چند دقیقه در یک ماهیتابه داغ ترد می شود. شما به یک دسته که تقریباً یک پوند مارچوبه است نیاز دارید.
  • موسیر یا پیاز: طعم کمی شیرین و کاراملی شده پیاز را به ظرف می دهد.
  • سیر: تن سیر تازه به هر لقمه طعم و مزه ای می بخشد.
  • لیمو: آب لیموی تازه و پوست لیمو به طعم سیر و خلیج قدیمی کمک می کند.

پوست لیمو پوست بیرونی لیمو است که با استفاده از پوست آن را جدا می کنید زستر. پوست لیمو یک تن طعم لیمو را بدون اضافه ، ترشی اضافه می کند. این ظرف را واقعا روشن و روشن می کند.

پوست لیمو روی تخته برش

طرز سرو میگو و مارچوبه لیمویی

همانطور که نوشته شده است، این یک وعده غذایی کم کربوهیدرات، پر از پروتئین است و می‌تو،د به تنهایی از آن لذت ببرید. با این حال، می تو،د آن را با برنج قهوه ای یا سفید پخته، برنج گل کلم تفت داده شده، یا حتی روی تخت خواب بچه اسفناج سرخ شده، همراه کنید.

میگو لیمو و مارچوبه در یک کاسه با برنج قهوه ای

طرز تهیه این دستور غذا

با چاشنی جامبو شروع کنید، میگو 16/20 با چاشنی خلیج قدیمی از هر دو سو. اعدادی که روی بسته های میگو می بینید – 16/20، 40/50، و غیره – به ما می گوید که چند میگو با همان اندازه برابر با یک پوند است. بنابراین، 16 تا 20 تکه میگو جامبو برابر با 1 پوند میگو است.

میگو چاشنی شده با خلیج قدیمی روی تخته برش

حرارت روغن زیتون اضافی در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا، سپس می،ای چاشنی شده را اضافه کنید و 2 تا 3 دقیقه در یک طرف یا تا زم، که کاملا پخته شوند، تفت دهید. می،ای پخته شده را داخل بشقاب بریزید و کنار بگذارید.

میگوی جامبو در حال تفت دادن در ماهیتابه

بیشتر گرم کنید روغن زیتون اضافی در ماهیتابه و سپس اضافه کنید مارچوبه تازه نیزه هایی که به ،مت های 2 اینچی به علاوه ،د شده اند موسیر یا پیاز. فصل با نمک و فلفل سپس 4 تا 5 دقیقه تفت دهید تا مارچوبه ترد شود.

،د شده را اضافه کنید سیر تازه سپس تفت دهید تا بسیار معطر شود، حدود یک دقیقه یا بیشتر.

تفت دادن مارچوبه در ماهیتابه

مرحله آ، این است که میگوی پخته شده را به همراه آن به ماهیتابه بریزید پوست یک لیمو، به علاوه آب لیموی تازه. همه چیز را با هم مخلوط کرده و میگو را گرم کنید.

تفت دادن میگو و مارچوبه در ماهیتابه

فقط همین نوشته!! با جعفری تازه ،د شده و تکه های لیمو سرو کنید تا ضریب تازگی را افزایش دهید.

همانطور که گفتم، این غذا به تنهایی الهی است، اما می تو،د با برنج سفید، قهوه ای یا گل کلم پخته شده سرو کنید. مهم نیست که چگونه آن را سرو می کنید، می دانم که عاشق این غذای تازه و سالم خواهید بود – لذت ببرید!

کاسه میگو و مارچوبه

دستور العمل های شام سبک بیشتر + کم کربوهیدرات

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

میگو و مارچوبه هم بزنید

ماهیتابه میگو و مارچوبه

شرح

ماهیتابه میگو و مارچوبه یک دستور شام سبک و خوش طعم و کم کربوهیدرات است که فقط در 15 دقیقه پخته می شود. فوق العاده آسان و بسیار خوشمزه!

،اصر

  • میگوی جامبو 1 پوندی 16/20، پوست کنده و جدا شده
  • چاشنی خلیج قدیمی
  • 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر، ت،یم شده
  • 1 دسته مارچوبه (~ 1 پوند)، انتهای آن بریده شده و سپس به قطعات 2 اینچی بریده شده است
  • موسیر یا پیاز کوچک 1 عدد ،د شده
  • نمک و فلفل
  • 4 حبه سیر، فشرده یا ریز شده
  • 1 عدد لیمو، پوست گرفته سپس از وسط برش داده شده است
  • برای سرو: برنج سفید یا قهوه ای پخته، برنج گل کلم تفت داده شده، جعفری تازه ،د شده

جهت ها

  1. می،ا را با حوله کاغذی خیلی خشک کنید سپس هر دو طرف را با چاشنی Old Bay مزه دار کنید و کنار بگذارید.
  2. 1 قاشق غذاخوری روغن را در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. میگو را اضافه کنید سپس به مدت 2-3 دقیقه در هر طرف یا تا زم، که کاملا پخته شود تفت دهید. می،ا را در بشقاب بریزید و کنار بگذارید.
  3. 2 قاشق غذاخوری روغن باقیمانده را به ماهیتابه اضافه کنید سپس مارچوبه و موسیر را اضافه کنید، نمک و فلفل بزنید، سپس 4 تا 5 دقیقه تفت دهید تا مارچوبه ترد شود. سیر را اضافه کنید سپس 1 دقیقه دیگر یا تا زم، که بسیار معطر شود تفت دهید.
  4. می،ای پخته شده را به همراه پوست لیمو و آب 1/2 لیمو به ماهیتابه اضافه کنید (اگر لیمو بزرگ است، ممکن است نیازی به فشار دادن نصف آن نباشد). می،ا را با هم مخلوط کرده و دوباره گرم کنید، سپس در کاسه ها در کنار برنج سفید یا قهوه ای پخته شده یا برنج گل کلم سرخ شده بریزید. جعفری ،د شده را روی آن بپاشید، سپس نصف لیموی باقیمانده را قاچ کرده و با هر کاسه سرو کنید.

یادداشت

  • اگر خلیج قدیمی ندارید یا به گرما حساس هستید (Old Bay یک تند تند است)، میگو را با نمک و فلفل یا مخلوط چاشنی مورد علاقه خود مزه دار کنید.

اقتباس شده از یک زندگی دوست داشتنی

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است.

کلاژ ع، ماهیتابه میگو و مارچوبه

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/shrimp-and-asparagus/