دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذای رژیمی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود و دارای فضایی بسیار لوکس، زیبا و لاکچری است. موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذا به صورت گرم و در لحظه، از مهم‌ترین مشخصه‌های این رستوران به شمار می‌آیند. در رستوران ۱۳۳، شما می‌توانید در یک لاین قرار بگیرید و حین عبور از جلوی غذاهای هوس انگیز و خوشمزه، آنها را انتخاب نمایید و از کارمندان رستوران بخواهید تا یک پرس از غذای مورد نظر شما را برایتان سرو کنند. این رستوران ظاهری بسیار شیک دارد و برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب خواهد بود. رستوران مانسون لانژ را قطعاً باید در زمره بهترین رستوران های تهران قرار دهیم که خدماتی بسیار درخور و لوکس را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

  • بخشِ اصلی منوی این رستوران را کباب‌های خوشمزه و متنوع آن تشکیل می‌دهد.
  • رستوران‌هایی مانند کنزو، سوشی خونه، رستوران ستاره ونک، سوشی شاپ و رستوران مانسون لانژ بهترین رستوران های تهران برای امتحان کردن این غذای متفاوت و جذاب هستند.
  • خوراک گردن این رستوران از محبوب ترین غذاهای آن است و اگر به شاندیز رفتید، حتما چلو گردن آن را امتحان کنید.
  • همانطور که از نامش مشخص است، رستوران گردان برج میلاد در داخل برج میلاد قرار دارد و بهترین راه دسترسی به برج میلاد، اتوبان شیخ فضل الله است.
  • نام این رستوران اخیراً به جنارو تغییر یافته است و چهار شعبه‌ی مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش دارد.

معماری چشم ‌نواز، چیدمان عالی و تمیزی رستوران نائب حتماً شما را ترغیب می کند که برای یک بار هم که شده با عزیزانتان به این رستوران ایرانی بروید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لیست رستوران های تهران که قالبا جزو رستوران های معروف تهران می باشد، آشنا کنیم. این بار که تصمیم گرفتید به سفر بروید فراموش نکنید که می‌توانید برای اجاره اقامتگاه به وب سایت پینورست سر بزنید. قیمت‌ها کمی بالاست ولی کیفیت غذاها هم به همان نسبت بالاست و راضی‌تان می‌کند. اگر چشم‌هایتان را ببندید فکر می‌کنید واقعاً دارید دست‌پخت مادرتان را می‌خورید.

رستوران باغ گیلاس

فضای داخلی رستوران به شکل سنتی طراحی شده و داخل آن نهر آب با کاشی‌های لاجوردی دل‌نوازی می‌کند. در رستوران سنتی ترمه، هر شب گروه موسیقی زنده برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌کنند تا غم و غصه‌های خود را به آسانی فراموش کنید. رستوران ۱۳۳ تهرانپارسرستوران ۱۳۳ نامی بسیار عجیب در بین رستوران‌های تهران دارد و در منطقه شرق پایتخت و محدوده تهرانپارس واقع شده است.

لوکس ترین رستوران های شمال تهران کدام ها هستند؟

جالب است بدانید غذاهایی که در این رستوران به مشتریان عرضه می‌شود به نحویست که شاید شما به تنهایی قادر به تمام کردن یک پرس غذایی که سفارش می‌دهید نباشید. رستوران شرف السلامی بخاطر اینکه در سال 1317 تاسیس شده، جزء قدیمی ترین رستوران های تهران به حساب می آید. نام این رستوران نشان‌دهنده فضایی سنتی و اساطیری ایرانی بوده که به خوبی تمدن ایرانی را به تصویر می‌کشد.

رستوران گیاهی آناندا

اگر هم طرفدار کباب هستید هم کباب برگ این رستوران عالی است و هم جوجه‌کباب ران و هم کباب ماستی آن. فقط شاید کباب‌های رستوران به خوبی غذاهای دیگرش نباشد و پیشنهاد می‌کنیم همان غذاهای مامان‌پز را امتحان کنید و اگر معده‌تان اجازه می‌دهد حتما هم همراه غذایتان ترشی سفارش بدهید. این موضوع را بجز کیفیت غذایش به دکوراسیون و مبلمان و فضایش مدیون است که آدم را به یاد رستوران‌های لوکس فرانسوی می‌اندازد. تا مدت‌ها این رستوران فقط غذاهای ایرانی سرو می‌کرد ولی الان منوی خود را گسترش داده و استیک‌های خوشمزه و انواع سوپ‌ها و نودل‌ها را هم به منویش اضافه کرده است. در این محیطی بسیار لاکچری و دوست داشتنی قرار است بهترین غذا های ژاپنی بخصوص سوشی های متنوع سرو شود.