دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین و مجلل ترین رستوران های منطقه 1 تهران-غذای رژیمی

البته همان طور که گفتیم این رستوران به خاطر قیمت‌های منصفانه و مشتری‌پسندش در بین رستوران های تهران محبوب است. به طور کلی این روزها می‌توان غرب تهران را مرکز رستوران‌های تهران نامید! در این منطقه رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیاری در سبک‌های مختلف و در فاصله اندکی از هم افتتاح شده‌اند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. انتخاب از میان این رستوران‌های متنوع کار ساده‌ای نیست، اما ما در این بخش تلاش کرده‌ایم از هر سبکی، یکی از بهترین رستوران‌ های غرب تهران را به شما معرفی کنیم. در تمام مناطق تهران و حتی در تمام خیابان‌های این کلان‌شهر می‌توانید رستوران‌های فراوانی را با کیفیت و رنج قیمت متفاوت پیدا کنید. ممکن است گاهی ترجیح دهید به رستورانی لوکس بروید و گاهی ترجیح دهید رستورانی با قیمت اقتصادی‌تر را انتخاب نمایید.

  • محیط رستوران بسیار شیک بوده و در کنار غذاهای خوش طعم، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی آن نیز بهره‌مند شوید.
  • این رستوران در مرکز بازار تهران و در کنار مسجد شاه یا مسجد امام امروزی بنا شد.
  • تمامی غذاهای رستوران برج میلاد باکیفیت و خوشمزه هستند اما بخاطر ماهیت رستوران گردان برج میلاد، خود را برای پرداخت هزینه های قابل توجه در این رستوران آماده کنید.
  • فضای داخلی این رستوران به‌خوبی دیزاین شده است و فضایی کاملاً خانوادگی دارد.

سر ظهر و موقع ناهار که می‌شود اینجا خیلی شلوغ می‌شود به ترتیبی که جای سوزن انداختن نیست. ولی چون سه طبقه است و میزهای آن هم سرتاسری و مشترک هستند و غذاها را هم سریع می‌آورند، زیاد معطل شدن ندارد. از نظر تهرانی ها، خیابان دربند دو قسمت دارد یکی از چهارراه تجریش شروع می شود تا میدان سربند و دیگری از سربند شروع می شود تا انتهایش که روی کوه ها قرار دارد. از میدان سربند دیگر خودرو حق عبور ندارد و مردم یا پیاده می توانند تردد کنند یا با موتور هرچند از یک جایی به بعد هم موتور نمی تواند عبور کند. در همین مسیر کوتاه کلی رستوران و سفره خانه هست و بین این ها، رستوران کوهپایه جایی است که توانسته خود را نه تنها بین بهترین رستوران های دربند تهران قرار دهد بلکه به باور بسیاری، با اختلاف بهترین رستوران دربند تهران هم هست.

پس در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را داخل تراس یا بخش مسقف میل کنید. داخل سالن موسیقی زنده پخش می‌شود و امکان سیگار کشیدن در بخش تراس نیز وجود دارد. با وجود مناظر بکر کوهستانی و زیبای منطقه فشم، اصلاً جای تعجبی نیست که سومین رستورانی که قصد معرفی آن را داریم هم در منطقه شمیرانات قرار داشته باشد.

اطلاعات تکمیلی رستوران حس توران

در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دیده میشه و با وجود تنوع زیادی که داره، اما قیمتهاش خیلی مناسب و به‌ صرفست. ” هفت خوان ” رستورانی مجلل توی شیراز هس که هر طبقش مختص یه نوع غذاست. یه مجموعه کامل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و حتی فست فود و کافی شاپ، برای هر نوع ذائقه و سلیقه پیدا است. چیدمان و دکوراسیون هر طبقه ای هم مختص نوع غذایی که در اون سرو میشه، تغییر می کنه و فضای آرام بخش و ایده آلی رو برای مهمانهای مجموعه فراهم کرده. این مجموعه سالن های اختصاصی برای برگزاری جشن ها، سمینارها و سالنvip برای مهمانهای خاص و ویژه هم داره حتی آتلیه عکاسی هم برای ثبت لحظه های خاطره انگیز دراین مجموعه فراهمه پس بهتره به فکر باشی یه بار بهش سر بزنی. فست فود برگ تهرانرستوران برگ از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران است که انواع فست فود و به ویژه برگر سرو می‌کند.

رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید. رستوران اسفندیار جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به حساب می‌آید که در خیابان ولیعصر بنا شده است. مشتریان این رستوران ترجیح می‌دهند به جای تجربه رستوران‌های مختلف، طعمی همیشگی و بی‌نظیر را در این رستوران تجربه کنند. رستوران اسفندیار به دلیل مجهز بودن به سالنی نسبتا بزرگ گنجایش افراد زیادی را دارد. یک رستوران به تازگی در منطقه جردن افتتاح شده که با منوی جذاب خود توانسته در همین مدت کوتاه، توجه ها را به سوی خود جلب نماید و جزء بهترین رستوران های تهران به حساب آید. رستوران گشت دارای منویی از غذاهای جدید و مدرن است و شما می توانید بر اساس ذائقه خود، هر یک را سفارش دهید و در محیطی دل انگیز میل کنید.

رستوران طهران پاریس

قلم ابزاری است برای فرار از واقعیت، واقعیت تلخ زندگی روزمره که هر ثانیه با آن درگیر هستیم. عمر آدمی اجازه نمی‌دهد تا به همه جا سفر کند، اما می‌توان بر بال قلم نشست و بر فراز آسمان خیال پرواز کرد. شعبه‌های برگر زغالی در تمام سطح شهر پراکنده هستند و این به شما اجازه می‌دهد تا در تمام شهر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در تمام طول روز نیز می توانید به این رستوران سر بزنید و دسر یا میان وعده سفارش بدهید.

غذاهای خوشمزه و محبوبی همچون زرشک ‌پلو با مرغ، ته‌ چین، باقالی ‌پلو با ماهیچه، کباب شیشلیک و… جزو بهترین غذاهایی هستند که از رستوران شرف الاسلامی قابل سفارش است. کیفیت و حجم خوب و رضایت‌بخش این غذاها مورد توجه مشتریانی است که تمایل دارند غذای مناسبی را در رستوران نوش جان کنند. غذا خوردن در بهترین رستوران بازار تهران مورد تقاضای بسیاری از افرادی است که تمایل دارند غذای خوب و باکیفیتی را در رستورانی معروف و شناخته‌شده میل کرده و از سپری کردن لحظاتی خوش در کنار دوستان یا اعضای خانواده شان لذت فراوان ببرند. به احتمال زیاد برای شما هم جالب باشد که مثلا غذای مورد علاقه خود را در قدیمی ترین رستوران بازار تهران صرف کنید. در این مطلب قصد داریم رستوران هایی را به شما معرفی کنیم که اگر با هر سلیقه و ذائقه‌ای باشید، می‌توانید به رستوران مورد نظر خود سر بزنید و در کنار خانواده یک روز و شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنید. علاوه بر این بسیاری از افراد مراسمات خاص، جشن ها و حتی جلسات مهم کاری خود را در رستوران های خاص تهران برگزار می‌کنند و آنجا را محلی دنج و خوب برای گفت و گو با شریک کاری خود می‌دانند.