دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین و مجلل ترین رستوران های منطقه 1 تهران-غذای رژیمی

اگر طرفدار سرسخت کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه و مجلل هستید، حتماً غذاهای خوشمزه‌ی نایب را امتحان کنید. ترشی‌های رستوران گردان برج میلاددر این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید. رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه. رستوران سنتی باغ تالار ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر دارای آبنمای زیبا، فضای بازی کودکان، نمازخانه مجزا، چایخانه سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، انواع دسر، میوه های فصل به همراه آجیل و خشکبار است که میتونی ازش لذت ببری. ” قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه.

  • در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد!
  • در هر کجای این شهر بزرگ، صدها و شاید هزاران رستوران، فست فود، کافه و غیره وجود دارد که برخی از آن ها محیطی لوکس و جذاب داشته و برخی هم بهترین غذاها را ارائه می دهند.
  • معروف‌ترین و اولین شعبه‌ی چلوکبابی رفتاری، شعبه وحدت اسلامی یا شاپور است و بعدتر شعبه‌های سعادت‌آباد و دولت و انقلاب نیز به خانواده‌ی رستوران‌های رفتاری اضافه شدند.
  • در خیابان اگر جای پارک پیدا شود می توانید پارک کنید اما از آنجایی که همیشه شلوغ است پیشنهاد می شود به پارکینگ مرکز خرید مراجعه کنید.
  • فقط به یاد داشته باشید که رستوران مسلم فقط در وعده نهار غذا سرو می‌کند؛ پس باید گوش‌ به‌ زنگ باشید و در اولین مناسبت خانوادگی، خودتان را به ساده‌ترین و بهترین رستوران تهران دعوت کنید.
  • چایخانه رستوران باغ صبا نیز محلی دنج برای دورهمی‌های دوستانه و چشیدن طعم چای‌های ساده و طعم‌دار است.

بعضی از محله‌های تهران نظیر فرحزاد، درکه و دربند به تراکم رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌های خوب معروف‌ هستند. اما علاوه بر این‌ها، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی دیگری نیز در تهران وجود دارند که با وجود کیفیت خوب، مردم کمتر آن‌ها را می‌شناسند. دیزی سرای ایرانشهر مخصوص کسانی است که به هر دلیلی فرصت طبخ و آماده کردن دیزی را ندارند یا هوس کرده‌اند که یک دیزی خوشمزه با دوستان و خانواده خود میل کنند. این رستوران به‌خاطر دیزی‌هایش معرف شده است و در کنار هر پرس غذا، تعدادی ترشی و مخلفات به عنوان سرویس می‌دهد که شما خواه ناخواه باید آن‌ها را حساب کنید؛ این یک مورد شاید به مذاق همه خوش نیاید. به هر ترتیب اگر یک دیزی خوب می‌خواهید، باید بدانید که خیلی از دیزی‌خورها به این رستوران می‌آیند و معمولاً هم اینجا شلوغ است، مگر اینکه در ساعاتی مشخص به آنجا مراجعه کنید یا بخواهید از سرویس بیرون‌بر استفاده کنید.

فرحزاد تهران، سرزمین خوش‌گذرانی و شکم‌گردی پایتخت‌نشینان!

رستوران دهکده فشم دارای فضاسازی بسیار بی‌نظیری است و با فاصله‌گذاری مناسب آلاچیق‌ها، حریم فضای خصوصی را به‌خوبی رعایت می‌کند. در فصل زمستان اگر از سرمای هوا فراری هستید، می‌‌توانید به بخش داخل رستوران مراجعه کنید. هرچند حتی در فصل زمستان هم با سیستم گرمایشی مناسب، امکان استفاده از آلاچیق‌های فضای باز وجود خواهد داشت. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود؛ اما بهتر است حتماً طعم کباب لقمه مخصوص و ماهی کبابی آن را بچشید؛ چراکه جای دیگری در میان بهترین رستوران های تهران چنان طعم بی‌نظیری را پیدا نمی‌کنید. رستوران مسلم بازار یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت محسوب می‌شود که در خیابان پانزده خرداد و نزدیکی سبزه میدان قرار دارد. این رستوران را باید جزء شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران در تمامی ایام دانست.

بهترین کترینگ های تهران کجا هستند؟

در این رستوران هم فضای رو باز و هم بسته برای نشستن وجود دارد و موسیقی زنده به همراه سرو غذا اجرا می شود. منوی غذاهای آن نیز شامل انواع خورش ها، کباب ها، پلو و چلو و دیزی می شود. همچنین غذاها را در ظروف سنتی ایرانی سرو می کنند که به اصالت این رستوران می افزاید.

باربیکو شبانه روزی امیرخانیکی از رستوران های شبانه روزی تهران که مورد علاقه بسیاری از خانواده‌ها و جوانان است، باربیکیو شبانه‌روزی امیرخان می‌باشد. منوی این رستوران 24 ساعته شامل انواع و اقسام کباب‌های معروف و خوش‌طعم است که در کنار تازه‌ترین و بهترین نوشیدنی‌ها در کمترین زمان ممکن برای شما سرو می‌شوند. دوزلی که شعبات متعددی در تهران دارد، به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و بهترین رستوران های تهرانپارس شناخته می‌شود. در این کبابخانه انواع چلوکباب‌ها سرو و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. طعم و عطر دلپذیر کباب کوبیده دوزلی همراه با نان سنگک در این محله زبان زد است. شاید به جرات بتوان در لیست بهترین رستوران های تهرانپارس حس خوب(سنسومی) را در صدر لیست قرار داد.

رستوران ایوان برج میلاد میزبان شما در جشن‌های تولد، خانوادگی و دوستانه است. رستوران لئون در محدوده خیابان ولیعصر و داخل مرکز خرید معروف سام سنتر قرار دارد. اگر به میل‌کردن یک صبحانه خوشمزه و متنوع علاقه دارید، حتماً باید سری به این رستوران بزنید. البته ناگفته نماند که منوی نهار و شام رستوران لئون نیز بسیار خوشمزه و با‌کیفیت است؛ اما در این بخش قصد معرفی بهترین رستوران های تهران برای صبحانه را داریم. از دیگر فست‌فودهای مناسب برای شکم گردی تهران می‌توان از شیلا، سیب، لیدوما (قیطریه)، علاء‌الدین (دولت)، باروژ (امیرآباد)، ریتون (چیذر)، آرمن (مطهری) و بونو (ظفر) نام برد.

با این حال آنچه باعث شده تا بسیاری از تهرانی‌ها را بشناسند، تنها سابقه آن نیست. این رستوران که در طبقه یازدهم و دوازدهم برج سرو واقع در محلۀ سعادت آباد واقع‌شده، چشم‌اندازی جذاب از تهران را پیش چشم شما به نمایش می‌گذارد. دکوراسیون رستوران شاندیز جردن شیک و مجلل است و برای برگزاری یک مهمانی عالی هیچ‌چیز کم ندارد.