دسته‌ها
اخبار

سرخ کردنی با هوا تکه های گوشت خوک – WellPlated.com


چه دوران کودکی گوشت خوک بیش از حد پخته شده باعث تنفر در بزرگسالی شما شده باشد و چه شما بزرگترین طرفدار آنها باشید، این خوشمزه ها سرخ ،ی هوا تکه های گوشت خوک باعث میشه تازه عاشق بشی آنها از بیرون کمی ترد، از داخل آبدار (خشک نیستند) و تنها در 20 دقیقه آماده می شوند.

گوشت خوک سرخ کن با هوا برش داده شده

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

خطاب به شکاکان گوشت خوک: من شما را می بینم.

تا زم، که من گوشت خوک کبابی و گوشت خوک کبابی را کامل کردم، تنها تجربه من از برش این بود که یک تکه پروتئین سخت اره (و حتی سخت تر جویدن) بود که تمام تلاشم را برای چیدن آن انجام دادم.

  • گوشت خوک که در سرخ کن با هوا پخته می شود، داخل آبدار و بیرون ترد است (بدون نیاز به تخم مرغ و آرد یا آرد سوخاری پانکو).
  • مالش چاشنی گوشت خوک ساده تهیه شده با لیست معقولی از ادویه‌هایی که احتمالاً قبلاً در دسترس دارید، به گوشت خوک دود و کمی لگد می‌دهد.

اگر به درستی پخته شده باشد، می تو،د گوشت خوک را که در دهان ذوب می شود خوشمزه و (واقعا نمی توانم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنم) نه خشک درست کنید.

یک قطعه گوشت خوک سرخ کن با سس و نخود

بررسی 5 ستاره

“شوهرم ادعا می کند که اینها آبدارترین کاسه هایی بوده اند که تا به حال ساخته ایم!”

– دنیل –

نحوه پختن گوشت خوک بدون خشک ،

  • برش های ضخیم را انتخاب کنید. به دنبال ضخیم ترین مواردی باشید که می تو،د پیدا کنید و در صورت نیاز از پرسیدن پیشخوان قصاب خجالت نکشید. برای اطمینان از آبدار بودن، من گوشت خوک را که حداقل دارای گوشت خوک هستند توصیه می کنم ضخامت 1 1/2 اینچ.
  • برو Bone-In. پخت و پز گوشت خوک بدون استخوان بسیار راحت تر از آنهایی است که با استخوان داخل آن هستند. پختن گوشت خوک با سرخ کن با هوا فضای بیشتری برای تکان دادن به شما می دهد. استخوان نیز به گوشت طعم و مزه بیشتری می دهد (به همین دلیل است که استخوان داخل برای گوشت خوک شکم پر و گوشت خوک خفه شده نیز عالی است).
  • زیاد نپزید. بر خلاف گوشت خوک سفت تر مانند شانه خوک، تکه های گوشت خوک بدون چربی هستند (مانند فیله خوک شکم پر و فیله خوک کبابی) و هر چه بیشتر بپزند نرم تر نمی شوند. استفاده کنید یک دماسنج فوری خواندنی مانند این و گوشت خوک را زود و اغلب چک کنید. این بهترین راه برای دانستن اینکه چه زم، گوشت خوک در سرخ کن هوا درست می شود، است.

نکته!

طبق FDA، گوشت خوک زم، که به دمای داخلی 145 درجه فارنهایت برسد، برای خوردن بی خطر در نظر گرفته می شود.

  • مبادا استراحت کند. استراحت دادن به گوشت ا،امی است. این اجازه می دهد تا آب میوه ها دوباره به گوشت اضافه شوند. اگر فوراً تکه های گوشت خوک را برش دهید، همه آن آب میوه های دوست داشتنی در بشقاب می ریزند.
  • سرخ کن هوا را امتحان کنید! از بین تمام روش هایی که من سعی کردم آنها را درست کنم، سرخ کن هوا بهترین راه برای پختن گوشت خوک است. از آنجایی که هوا را به طور موثری به گردش در می آورد، سرخ کن هوا بیرون را به زیبایی ترد می کند و داخل گوشت خوک را مرطوب می کند. برای پروتئین های ساده (مانند استیک سرخ کن هوا و فیله گوشت خوک ایر فریر) عالی است.
بشقاب با خلال گوشت خوک و نخود فرنگی سرخ کن

طرز طبخ گوشت خوک با سرخ کن با هوا

سرخ کن هوا علاوه بر مهارتش در آبدار ، گوشت خوک، مزیت دیگری نیز دارد: سریع.

هوا سرخ کن گوشت خوک ریز ریز ، بار پخت

  • گوشت خوک با استخوان برش ضخیم برای پخت 9 تا 11 دقیقه در سرخ کن هوا در دمای 375 درجه فارنهایت. آنها را تا نیمه برگرد،د.
  • مدت زمان پخت گوشت خوک با استخوان در سرخ کن بسته به مدل سرخ کن بادی شما و ضخامت دقیق قیمه شما متفاوت است. من این دستور غذا رو تست کردم این سرخ کن بادی نینجا با تکه های گوشت خوک به ضخامت 1 ½ ​​اینچ.
  • حتما دمای گوشت خوک خود را چند دقیقه زودتر بررسی کنید، به خصوص اگر گوشت خوک نازک‌تر باشد (تخت گوشت خوک 1 اینچی ممکن است ظرف 7 دقیقه یا کمتر پخته شود). در صورت نیاز به پختن چند دقیقه دیگر، می تو،د به راحتی سبد را به سرخ کن بادی برگرد،د.

مالش چاشنی برای سرخ ،ی هوای گوشت خوک

حالا بیایید صحبت کنیم فلاوه! ما قصد داریم این زیبایی ها را با یک مالش آسان گوشت خوک مزه دار کنیم.

  • یکی از ناراحتی‌های حیوان خانگی من زم، است که دستور پخت گوشت از شما می‌خواهد که یک دسته کامل از یک ،یب چاشنی در مقیاس بزرگ درست کنید، یک سال طول می‌کشد تا آن را انجام دهید. به همین دلیل است که من فقط به اندازه کافی از مواد چاشنی گوشت خوک را برای پوشاندن سخاوتمندانه دو تکه ای که در این دستور غذا نامیده می شود قرار داده ام.
  • اگر به گروه بزرگتری خدمت می‌کنید یا می‌خواهید مقدار اضافی را در ظرفی برای مالش گوشت خوک در صورت تقاضا نگه دارید (برای شما خوب است!)، می‌تو،د آن را به میزان دلخواه خود تغییر دهید.

من تصمیم گرفتم این گوشت خوک سرخ کن ساده را درست کنم (بدون نان). اگر مایلید در آینده یک نسخه نان شده ترد را از من ببینید، حتما در زیر نظر بگذارید. دارم گوش میدم!


مواد تشکیل دهنده

  • گوشت خوک با استخوان. گوشت خوک ضخیم، استخو، و برش خورده در مرکز انتخاب من،ی برای این دستور غذاست. گوشت خوک منبع فوق العاده ای از پروتئین بدون چربی، ویتامین ها، کلسیم و مواد معدنی است.

تعویض مواد

اگر گوشت خوک بدون استخوان غلیظ را در سرخ کن هوا ترجیح می دهید، می تو،د به جای آن از آنها در اینجا استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که از ،ده های برش ضخیم استفاده می کنید تا مطمئن شوید که بیش از حد پخته و خشک نمی شوند.

  • مالش ادویه دودی. مخلوطی از پودر چیلی، گشنیز آسیاب شده، ،دل خشک، پاپریکا دودی، نمک، فلفل، زیره آسیاب شده و فلفل کاین راز من برای بهترین طعم و لذیذترین تکه های گوشت خوک است. کمی لگد (اما نه خیلی زیاد)، دود زیاد، و عمق عطر و طعم فوق العاده ای دارد.

جهت

دو تکه گوشت خام در بشقاب
  1. گوشت خوک را خشک کنید و روی آن ها را با روغن بپوش،د.
یک کاسه چاشنی
  1. مواد مالیده ادویه را با هم مخلوط کنید.
دو تکه گوشت چاشنی شده در بشقاب
  1. مخلوط را روی ،مت بالا، پایین و کناره های گوشت خوک ،ید.
دو عدد گوشت خوک در سرخ کن بادی
  1. برش ها را در یک لایه در سبد سرخ کن بادی قرار دهید (نمی تو،د تکه های گوشت خوک را در سرخ کن هوا بچینید). دمایی که باید گوشت خوک را در آن سرخ کنید 375 درجه فارنهایت است. آنها را به مدت 5 دقیقه بپزید، سپس آنها را برگرد،د.
دو عدد گوشت خوک در سرخ کن بادی
  1. 4 تا 7 دقیقه دیگر بپزید. تکه های گوشت خوک را در یک بشقاب قرار دهید، روی آن ها را بپوش،د و اجازه دهید چند دقیقه استراحت کنند. لذت ببرید!

انواع دستور غذا

  • سرخ ،ی هوا کباب گوشت خوک. ،ده های پخته شده را با این سس باربیکیو خانگی یا سس باربیکیو مورد علاقه خود در فروشگاه بریزید. توصیه می‌کنم ابتدا سس را گرم کنید، سپس وقتی گوشت خوک استراحت کرد، آن را آزادانه برس بزنید.
  • هوا سرخ کن گوشت خوک پارمزان. 1/2 فنجان پنیر پارمزان رنده شده را به مخلوط ادویه اضافه کنید. YUM!
  • سرخ کن هوا گوشت خوک. مخلوط چاشنی گوشت خوک مورد استفاده در اینجا را با مخلوط چاشنی مزرعه عوض کنید.
  • سیر سرخ کن با هوای گوشت خوک. 1 قاشق چایخوری پودر سیر را به مخلوط ادویه اضافه کنید.
گوشت خوک سرخ کن خوش طعم با نخود فرنگی

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. باقیمانده غذاها را تا 3 روز در یک ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،. گوشت خوک را به آرامی در سرخ کن یا فر با دمای 350 درجه فارنهایت، در مایکروویو یا در تابه ای روی اجاق گاز گرم کنید.
  • یخ زدن. بقایای غذا را در یک ظرف دربسته و ایمن در فریزر تا 3 ماه منجمد کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.
گوشت خوک سرخ کن با هوا در بشقاب با نخود فرنگی

چه چیزی را با سرخ ،ی هوای گوشت خوک سرو کنید

گوشت خوک سرخ کن آسان
  • سرخ کن هوا. این مدلی است که من دارم و دوستش دارم!
  • مخلوط ، کاسه ها. ایده آل برای تهیه مخلوط ادویه.
  • دماسنج خواندن فوری. نیازی به ،ن نیست، دماسنج گوشت بهترین راه برای تشخیص زمان پخت گوشت خوک است. این یکی از محبوب ترین ،یدهای آشپزخانه من است.
گوشت خوک سرخ کن با هوا برش داده شده

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

ترد. آبدار. BBQ-y.

گوشت خوک سرخ کن با هوا، شما از این شام برای همیشه بیشتر استفاده کرده اید!

سوالات متداول

چرا گوشت خوک سرخ‌کننده هوای من سخت است؟

اگر تکه های گوشت خوک سرخ کن شما سفت هستند، احتمالاً به این دلیل است که آنها بیش از حد پخته شده اند. برای اطمینان از آبدار و لطیف بودن گوشت خوک، آنها را در دمای 135 تا 140 درجه فارنهایت بردارید و بگذارید 10 دقیقه بماند.

آیا این گوشت خوک تند است؟

در حالی که این تکه های گوشت خوک کمی از مالش ادویه برخوردار هستند، اما خیلی تند نیستند. اگر می‌خواهید گوشت خوک‌تان کمتر تند باشد، می‌تو،د چاشنی‌ها را مطابق ذائقه‌تان تنظیم کنید.

آیا می توانم از مخلوط ادویه های مختلف استفاده کنم؟

بله، می تو،د ادویه های موجود در این دستور غذا را با ادویه دیگری که ترجیح می دهید تعویض کنید. من فکر می کنم گوشت خوک سرخ کن بادی کاجون (با استفاده از چاشنی کاجون) یا گوشت خوک سرخ کن هوا با گیاهان و پارمزان خوشمزه خواهد بود. همچنین می تو،د به سادگی مقداری پودر سیر یا پودر پیاز به آن اضافه کنید. (تکه های گوشت خوک ترشی شده در سرخ کن هوا نیز خوشمزه خواهد بود.)

چه مدت تکه های نازک خوک را با هوا سرخ می کنید؟

من استفاده از گوشت خوک نازک را توصیه نمی کنم، زیرا آنها به سرعت خشک می شوند. این دستور غذا برای برش های گوشت خوک ضخیم طراحی شده است، بنابراین زمان های ذکر شده برای آن هایی که برش نازک دارند به خوبی کار نمی کند. اگر تصمیم گرفتید با ریزه های گوشت خوک سرخ کن با هوای نازک آزمایش کنید، چند دقیقه زودتر شروع به بررسی کنید تا پیشرفت آنها را ارزیابی کنید.

گوشت خوک را در سرخ‌کن با چه دمایی می‌پزید؟

375 درجه فارنهایت دمای من،ی برای پختن برش های بدون چربی مانند گوشت خوک در سرخ کن هوا است.

برای مالش گوشت خوک:

  • 1 قاشق سوپخوری پودر فلفل قرمز
  • 1 قاشق چایخوری گشنیز آسیاب شده
  • 1 قاشق چایخوری ،دل خشک
  • 1 قاشق چایخوری فلفل قرمز دودی
  • 3/4 قاشق چایخوری نمک کوشر
  • 3/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی
  • 1/2 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل هندی

  • طبق دستورالعمل سازنده، سرخ کن هوا را تا 375 درجه فارنهایت از قبل گرم کنید (برای سرخ کن هوای من، این زمان 3 دقیقه پیش گرم ، است).

  • با دستمال کاغذی، تکه های گوشت خوک را از دو طرف خشک کنید. بیرون را با روغن زیتون بپوش،د.

  • در یک کاسه متوسط، مواد مالیده شده را با هم ،یب کنید: پودر چیلی، گشنیز، ،دل، پاپریکا دودی، نمک، فلفل سیاه، زیره و فلفل کاین.

  • تمام دو طرف گوشت خوک را ،ید.

  • تکه های گوشت خوک را در یک لایه در سبد سرخ کن هوا قرار دهید. آنها را روی هم قرار ندهید (اگر هر دو در یک لایه قرار نمی گیرند، آنها را به صورت دسته ای بپزید). به مدت 5 دقیقه در هوا سرخ کنید سپس با انبر، ،د شده را به دقت برگرد،د.

  • پخت و پز را برای 4 تا 7 دقیقه دیگر ادامه دهید یا تا زم، که گوشت در دماسنج خواندن فوری دمای 135 درجه فارنهایت را ثبت کند. اگر تکه های گوشت خوک شما بدون استخوان هستند، 2 دقیقه زودتر شروع به بررسی کنید تا مطمئن شوید که بیش از حد پخته نشده اند.

  • گوشت خوک را در بشقاب بریزید. روی آن را بپوش،د و بگذارید حداقل 5 دقیقه استراحت کند. به میزان دلخواه با سس باربیکیو گرم شده سرو کنید.

  • *شما همچنین می تو،د از این دستور برای گوشت خوک بدون استخوان استفاده کنید. همچنان به دنبال ضخامت هایی باشید که حداقل 1 1/2 اینچ ضخامت دارند. من گوشت خوک نازک را توصیه نمی کنم، زیرا آنها خیلی سریع خشک می شوند. اگر تصمیم دارید با کاسه های نازک آزمایش کنید، چند دقیقه زودتر شروع به بررسی کنید تا پیشرفت آنها را بسنجید.
  • همانند اجاق‌ها، مدل‌های سرخ‌کن بادی متفاوت است، بنابراین ممکن است خلال‌های گوشت خوک کمی طول،‌تر یا کوتاه‌تر طول بکشد (اینم مدل سرخ کن بادی من قبلا دستور غذا رو تست کردم). مطمئن ترین گزینه این است که دمای گوشت را زودتر چک کنید تا مطمئن شوید که بیش از حد پخته نشده است. به محض اینکه گوشت خوک با دمای 135 درجه فارنهایت در ضخیم ترین ،مت گوشت ،د شد، گوشت من را برای استراحت بردارید.
  • برای ذخیره ،: تکه های گوشت خوک باقیمانده را در ظرفی دربسته تا 3 روز در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،: گوشت خوک را به آرامی در سرخ کن یا فر با دمای 350 درجه فارنهایت، در مایکروویو یا در تابه ای روی اجاق گاز گرم کنید.
  • یخ زدن: تکه های گوشت خوک باقیمانده را در یک ظرف محفوظ از هوا در فریزر تا 3 ماه فریز کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

خدمت: 1(از 2)کا،ی: 437کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 4gپروتئین: 51gچربی: 24gچربی های اشباع شده: 5gچربی ترانس: 1gکلسترول: 156میلی گرمپتاسیم: 963میلی گرمفیبر: 3gقند: 1gویتامین A: 1793IUویتامین سی: 1میلی گرمکلسیم: 75میلی گرماهن: 3میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های بیشتر سرخ کن هوا

به لطف تطبیق پذیری و سهولت آن، می تو،د کارهای زیادی با سرخ کن هوا انجام دهید. در اینجا برخی از دستور العمل های سرخ کن هوا مورد علاقه من است:

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/air-fryer-pork-c،ps/?adt_ei=%7B%7B%20subscriber.email_address%20%7D%7D