دسته‌ها
اخبار

بلغور جو دوسر پخته Tres Leches – Fit Foodie Finds


بلغور جو دوسر پخته Tres ،es.

این بلغور جو دوسر پخته شده برای صبحانه است! این بلغور جو دوسر پخته Tres Leches همه چیزهایی را که در مورد کیک Tres ،es دوست دارید اما به شکل پخت بلغور جو دوسر گرد می آورد.

تکه ای از بلغور جو دوسر پخته شده در کاسه ای که روی آن توت فرنگی است.

بلغور جو دوسر پخته Tres Leches Decadent

ما طرفداران پر و پا قرص کیک Tres ،es هستیم، و این دقیقا همان چیزی است که این بلغور جو دوسر پخته شده از آن الهام گرفته شده است! ،یب‌های طعمی بسیار زیادی وجود دارد که به خوبی به بلغور جو دوسر پخته می‌شود – مانند بلغور جو دوسر پخته شده با مافین بلوبری ما، و بلغور جو دوسر پخته شده با دارچین سیب ما – برای نام بردن از چند مورد 😀 و این ،یب طعم ترس ل، خیلی خوب است.

ما بی صبرانه منتظریم تا شما این بلغور جو دوسر پخته شده را برای صبحانه درست کنید!

چرا شما آن را دوست دارم!

طعم کیک Tres ،es!

کاملاً از 3 نوع شیر (ی،ی tres ،es) شیرین شده است.

به جمعیت غذا می دهد!

مواد لازم برای تهیه بلغور جو دوسر پخته شده در کاسه.

بلغور جو دوسر پخته چیست؟

بلغور جو دوسر پخته روشی برای پختن بلغور جو دوسر است که در آن ،یب می شود جو دوسر نورد شده با تخم مرغ و شیر و هر طعم دهنده دیگر و پختن آن برای ایجاد یک صبحانه مافین یا کیک مانند.

بافت آن مانند یک نان یا کلوچه دل،ب است و با موادی مانند کره بادام زمینی، عسل یا توت های تازه بسیار خوب است – یا در این دستور غذا، 3 نوع شیر، دارچین و شربت افرا. این بافت همچنین آن را به یک صبحانه عالی برای خوردن در سفر تبدیل می کند!

چرا بلغور جو دوسر پخته درست کنیم؟

بلغور جو دوسر پخته شده یکی از روش های ما برای خوردن بلغور جو دوسر است زیرا تقریباً مانند خوردن کیک برای صبحانه است. بلغور جو دوسر پخته نیز یک ایده عالی برای صبحانه است که زم، که آماده خوردن هستید برای گرم ، مجدد وقت لازم نیست.

ابزار آشپزخانه توصیه شده

مواد خشک را در یک کاسه.

مواد تشکیل دهنده بلغور جو دوسر پخته Tres Leches

بلغور جو دوسر

  • موز له شده
  • تخم مرغ
  • عصاره و،ل
  • شربت افرا
  • شیر جو دوسر شیرین نشده
  • جو زودپز
  • آرد همه منظوره
  • پودر خمیرمایه
  • دارچین آسیاب شده
  • نمک

سس Tres Leches

  • شیر تبخیر شده
  • شیر 2 درصد
  • شیر جو دوسر
  • شربت افرا
  • دارچین آسیاب شده

تاپینگ های اختیاری

  • خامه زده شده
  • توت فرنگی ورقه شده
Tres ،es بلغور جو دوسر پخته شده برش داده شده روی تخته برش.

طرز تهیه بلغور جو دوسر پخته Tres Leches

مواد مرطوب و خشک را آماده کنید

تمام مواد خشک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید تا مخلوط شوند. سپس تمام مواد مرطوب را در ظرفی جدا زده و مواد خشک را به مواد مرطوب اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

بلغور جو دوسر را بپزید

خمیر را به یک ظرف پخت 8×8 اینچی منتقل کنید و در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 30 دقیقه یا تا زم، که رویه شروع به قهوه ای شدن کند بپزید. اگر وسط پخت بلغور جو دوسر پخته نشد، روی فر را با فویل بپوش،د و 5 دقیقه دیگر بپزید.

سس Tres Leches را آماده کنید

در حالی که کیک بلغور جو دوسر در حال خنک شدن است، همه مواد را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و قبل از اینکه از روی حرارت بردارید، بگذارید بجوشد.

برش و سرو کنید!

بلغور جو دوسر را به شکل مربع برش دهید و در یک کاسه با 1 تا 2 قاشق غذاخوری از ترس له سرو کنید و روی آن را با خامه فرم گرفته، توت تازه یا ماست یون، و،لی سرو کنید. لذت ببرید!

آ،ین دستور العمل های بلغور جو دوسر

بیشتر

تکه ای از بلغور جو دوسر پخته شده در بشقاب.

نکات برتر

آیا می تو،د از مد قدیمی استفاده کنید جو دوسر نورد شده برای tres ،es بلغور جو دوسر پخته شده؟ حتما از جو زودپز استفاده کنید. این دستور پخت با تست شده است جو دوسر نورد شده و بافت و زمان پخت را به کلی تغییر می دهد.

صبر کنید تا سس tres ،es اضافه شود: صبر کنید تا سس tres ،es را اضافه کنید تا زم، که آماده سرو بلغور جو دوسر پخته شده خود شوید. هیچ ، یک تکه خیس از آرد جو دوسر را نمی خواهد!

برای باقی مانده ها: حتما سس ترس ل، را جدا از کیک بلغور جو دوسر نگهداری کنید. قبل از سرو، نان جو دوسر و سس را دوباره گرم کنید.

تکه ای از بلغور جو دوسر پخته شده با خامه فرم گرفته و توت فرنگی.

ذخیره سازی

هنگامی که بلغور جو دوسر پخته شده شما کاملاً خنک شد، پیشنهاد می کنیم آن را به صورت تکی تکه تکه کرده و در یک ظرف دربسته قرار دهید.

بلغور جو دوسر پخته شده خود را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید. در حالی که می تو،د بلغور جو دوسر پخته شده خود را یک شبه بیرون بگذارید، اما مدت زمان بیشتری در یخچال باقی می ماند.

توصیه می کنیم صبر کنید تا سس ترس ل، را روی بلغور جو دوسر پخته بریزید تا آماده سرو شود.

یخ زدن: برای یخ زدن این بلغور جو دوسر پخته شده، بگذارید کاملا خنک شود. سپس آن را با یک تکه فویل حلبی محکم بپیچید و تا حد امکان هوا را خارج کنید. تا 3 ماه فریز کنید. صبر کنید تا سس tres ،es را اضافه کنید تا آماده سرو شود.

Tres ،es بلغور جو دوسر پخته شده در یک کاسه.

عکاسی: ع، های گرفته شده در این پست توسط اشلی مک گلاگلین از چشم انداز خوراکی است.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/tres-،es-baked-oatmeal/