دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-غذای رژیمی

یعنی بعد از بازدید از جاذبه های سنندج می تونی برای صرف یه وعده خوشمزه به این رستوران مراجعه کنی و دلی از عزا در بیاری. تو این رستوران هم می تونی از میز و صندلی برای صرف غذا استفاده کنی هم اینکه از اتاقک هایی که خیلی سنتی هستن و باید روی زمین بشینی که این اتاقک ها باعث میشن لذت غذا خوردن چند برابر بشه. تو منوی این رستوران هم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی کنار دلمه مخصوص کردی ها که به نوعی غذای محلیشون محسوب می شه جا داده شده. منوی سلف سرویس و تنوع غذایی بسیار خوب رستوران تهران بین آن را بسیار محبوب‌تر نیز کرده است.

  • فست فود شبانه روزی شعبه اکباتان گریل گیتشهرک اکباتان در هر ساعت از روز یک پاتوق باحال برای جوانان با جاهای تفریحی مختلف است.
  • کارمندان این رستوران با لباس فرمی مخصوص، از شما عزیزان با احترام کامل پذیرایی می‌کنند.
  • رستوران اقدسیه با بیش از 40 سال سابقه کاری به نحوی اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است که در اکثر اوقات صندلی‌های آن را خالی نمی‌بینید.
  • با ورود به این رستوران، تصور می‌کنید که از خاک ایران خارج شده و پا به خاک کشور فرانسه گذاشته‌اید.
  • رستورانی در دل بازار تهران با صفی همیشه طولانی که تا سبزه‌میدان هم می رسد و مردمی که به‌هیچ‌عنوان از این انتظار طولانی در سرما و گرما دست نمی‌کشند.

های اطرافمان مطلع شویم؟ نت برگ در این صفحه بهترین پیشنهادهای رستوران‌های تهران را در کنار هم قرار داده تا شما به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. فضای آن نیز به دو صورت سر بسته و نیمه باز بوده که هر کدام دکوراسیون خاص خود را دارد و حس آرامش را القا می کند. کوبابا گرانترین رستوران در تهران است بنابراین برای قشر خاصی مناسب می باشد. علاوه بر این در روزهای تعطیل نیز شاهد سرو صبحانه در این رستوران خواهید بود. مطبخ خانه این رستوران را تیم حرفه ای از آشپزها تشکیل داده که انواع غذا، پیش غذا، دسر و غیره را به بهترین شکل ممکن تهیه می کنند.

رستوران مستوران

فضای داخلی این کافه رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و با ورود به آن احساس آرامش می‌کنید. در محیط رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و از داخل رستوران می‌توانید مناظر بی‌نظیر میدان تجریش را مشاهده کنید. منوی صبحانه رستوران کارزین بسیار مفصل است و هر آنچه تصور کنید را می‌توانید در آن بیابید. کیفیت غذاهای این رستوران نیز زبانزد خاص و عام است و در مقایسه با کیفیت، قیمت معقولی نیز دارند. این رستوران که در محدوده شرق تهران و خیابان پیروزی واقع است، شما را در مقابل کیفیت غذاها و پذیرایی شگفت‌زده می‌کند. در رستوران ایرانی ملی، خبری از تزیینات پرطمطراق و پرزرق‌وبرق نیست؛ بنابراین در کمال آسایش و راحتی می‌توانید با کمترین هزینه، غذایی سالم و لذیذ نوش جان کنید.

باروژ؛ یکی از بهترین رستوران‌ های غرب تهران

منطقه 1 تهران از رشته کوه های البرز شروع شده است و قسمتی از محله ی شمیرانات محسوب می شود که بعضی از افراد آن را به عنوان محله شمیرانات می شناسند. سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. عالی قاپو رستوران سنتی که کافی است یکبار بروید تا مشتری دائم آن شوید با عمارتی مجلل که یادآور ایران عهد قدیم است. گرچه نام این رستوران لوکس است به نظر گران‌قیمت می‌آید اما در نسبت هزینه‌ها تناسب و تعادل را حفظ کرده است.

در کل لذت غذا و تفریح با هم یکجا جمع شده و دکوراسیون عالی با غذاهای خوشمزه هم از جاذبه های این مجموعه محسوب میشه. توی این رستوران موسیقی زنده هم اجرا میشه و شیوه دکوراسیون سنتی اش لحظات رو خاطره انگیز تر می کنه. در قسمتی از این باغ نمایشگاه هایی از آثار هنری شیراز برگزار میشه که می تونی از اون ها هم دیدن کنی. طبیعی است که هرچه به سمت شمال تهران برویم، رستوران‌های بیشتری را می‌توانیم پیدا کنیم که از داخل آن‌ها منظره‌ای از کل شهر جلوه نمایی کند. مکان بعدی که در لیست رستوران های شیشه ای تهران قرار می‌گیرد، رستوران رُست است. فضای باز، اما پوشیده شده از اطراف، پرسنل حرفه‌ای، طعم خوب غذا، منظره فوق‌العاده از تهران و مواردی دیگر، همه دست به دست هم داده‌اند تا این رستوران نیز یکی از محبوب‌ترین رستوران های تهران بشود.

سالاد سزار و استیک این رستوران خیلی معروف است و تقریباً هر کسی که این رستوران را می‌شناسد بهتان پیشنهاد خواهد کرد که سالاد سزار آن را امتحان کنید. رفتار خدمه بسیار مودبانه و حرفه‌ای است و در ضمن فضا برای مراسم‌هایی مثل تولد یا هر مراسمی که به رزرو قبلی نیاز داشته باشد مناسب است. همانطور که حدس زدید شلوغ است و پر از آدم‌های جورواجور و به درد قرار ملاقات نمی‌خورد.