دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۲۳-غذای رژیمی

انواع و اقسام غذاها از قبیل غذاهای چلویی، انواع خورشت‌ها و خوراک‌ها را می‌توان در این مکان امتحان کرد. باقالی ‌پلو باگوشت بره در میان انواع غذاهای این رستوران، بسیار محبوب و پرطرفدار است. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران بوده که طعمی ویژه دارد. چنانچه تمایل دارید برای صرف نهار به این رستوران بروید، حتماً پیش از رفتن، برای خود میز رزرو کنید، چراکه در هنگام ظهر، تمام صندلی‌های رستوران پر می‌شوند. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد.

  • منوی جذاب پرپروک شامل پنج قسمت اصلی پیتزا، ساندویچ، سوخاری، پیش‌غذا، نوشیدنی و انواع دسر تقسیم‌بندی می‌شود.
  • رستوران آشپزخانه برادران از دیگر رستوران های خوب تهران است که می‌توانید در آن ترکیبات غذایی مختلفی را از غذاهای ایرانی و غیرایرانی بخورید.
  • برای رفتن به یاس بهتر است از قبل جا رزرو کنید چون اگر رستوران پر شده باشد یا از قبل جاها رزرو شده باشد جایی برای منتظر ماندن نخواهید داشت.
  • پس حواس تان باشد که فقط با دوستان دیزی خورتان به این رستوران بروید.
  • در مناطق خوش آب و هوای تهران نیز تعداد زیادی از این رستوران ها موجود است که در این قسمت از مقاله قصد داریم چند تا از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم.

میتونی توی این محیط شیک و ساده انواع غذاها و دسر ها رو امتحان کنی. رستوران سنتی شهریار قبل از اینکه رستوران و کافه باشه حمام باستانی نوبر بوده و بزرگترین و اولین سفره خانه سنتی تبریز هست که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده. مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده. دید خوب به شهر، بهره‌مندی از آشپزهای حرفه‌ای، دارا بودن خانه کودک، محیطی دلنشین با طراحی خوب، موسیقی زنده و بسیاری از موارد دیگر، این رستوران را به جمع رستوران های شیشه ای تهران اضافه کرده است. رستوران های شیشه ای تهران می‌توانند از بهترین انتخاب‎ها برای ثبت کردن یک شب متفاوت باشند.

آدرس رستوران گشت

رفتار کارکنان در این رستوران بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ای و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام غذاهای چلویی، خورشت‌ها و خوراک‌ها را امتحان کنید. از میان غذاهای رستوران لوکس طلایی، باقالی‌پلو با گوشت بره بسیار محبوب و پرطرفدار است. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از جذاب‌ترین غذاها با طعمی جدید است که اگر به مزه‌های تند و فلفلی علاقه‌مند باشید، حتما از آن خوشتان می‌آید. طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده‌ است.

کدام هتل های تهران بهترین رستوران را…

هنگامی که به شعبه ونک می رسید، یک ورودی را مشاهده می کنید که توسط پله ها، شما را به سمت طبقه زیر زمین هدایت می کند. وارد رستوران می شوید و اول از همه محو دکوراسیون و سبک طراحی مدرن و پرزرق و برق رستوران می شوید. در گشت و گذاری که دارید به نکات مهمی می رسید که یکی از آن ها، آشپزخانه روباز است تا مراحل سرو غذا را کامل مشاهده کنید. در کافه رستوران رزمیلو یک غذای خاص هست با نام کاتانا کباب که شاید تا به حال همچین اسمی را نشنیده باشید.

میوه و سبزیجات مناسب برای روزهای سرد

در منوی این رستوران نیز انواع متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. رستوران کوبابا که در خیابان جردن تهران قرار دارد، یکی از رستوران‌ های تهران است که به علت داشتن فضای زیبا در محیطی بسته و باز و همچنین داشتن تنوع غذایی بالا در فهرست بهترین رستوران ها در تهران قرار می‌گیرد. کباب بره و چنجه رستوران ارکیده از پرطرفدارترین غذاهایی هستند که می‌توانید در اینجا پیدا کنید، ناگفته نماند که در مجموع، غذاهای این رستوران، سطح استاندارد بالایی دارند. رستوران ارکیده فضای دل‌نشینی دارد و برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است. همچنین باید بدانید که این رستوران، یک بخش دیگر هم دارد که مربوط به کافه است و می‌توانید از منوی جداگانه‌اش استفاده کنید.

حجم غذاهای این رستوران نیز بالا بوده و از همین رو می توانید یک غذا را برای 2 نفر سفارش دهید. را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر ساکن تهران هستید یا می‌خواهید به تهران سفر کنید بتوانید رستوران‌های خوب را بشناسید و در سفرتان به تهران به آنها بروید. در تهران از انواع رستوران‌های سنتی گرفته تا فست فود و چینی و کره‌ای وجود دارد. اقبال به گیاهخواری می‌تواند به دلایل اخلاقی، محیط‌زیستی یا سلامتی مربوط باشد. حتی کسانی که کاملاً گیاهخوار نیستند نیز ترجیح می‌دهند وعده‌هایی در هفته یا حتی روزهایی خاص را گیاهخوار باشند.