دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با قیمت و آدرس + غذاهای تهران اسمارتیز-غذای رژیمی

پاسترامی‌های این مجموعه، جزو پرطرفدارترین غذاهای شیک شک به‌حساب می‌آید. رستوران میخوش را هم می‌توان در دسته رستوران های ایتالیایی تقسیم‌بندی کرد اما با وجود این‌که در آن غذاهای ایتالیایی را پیدا می‌کنید، اما چندان هم حال و هوای کلاسیک ایتالیایی ندارد. این رستوران هم از همان دست رستوران‌هایی است که اگر به دنبال یک شب خوب برای گذراندن هستید، باید از قبل یک میز در آن را رزرو کرده باشید؛ چرا که به احتمال زیاد نمی‌توانید سرزده میز خالی برای نشستن پیدا کنید. بلامونیکا در تمام ساعات روز در دسترس است؛ به این معنا که صبح‌ها می توانید برای صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰، برای ناهار از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر و برای صرف شام از ساعت ۴ تا ۱۲ شب به این رستوران پرطرفدار مراجعه کنید. البته رستوران سنتی عالی قاپو سابقه‌ی خوبی هم دارد و از سال ۱۳۵۸ مشغول فعالیت است. در‌حقیقت، می‌توان ادعا کرد که این رستوران اولین رستوران امروزی در سبک سنتی به‌شمار می‌آید.

  • همان‌طور که از نام این رستوران‌ مشخص است یک رستوران لوکس بوده که در لیست مطرح‌ترین و قدیمی‌‌ترین رستوران‌های تهران قرار گرفت.
  • رستوران ارکیده با شعبات مختلف خودر در سرتاسر تهران، شهرت قابل‌توجهی میان شهروندان تهرانی دست‌وپا کرده است.
  • شما همانطور که در رستوران قدم برمی‌دارید، انواع غذاها را مشاهده می‌کنید.
  • در این محیطی بسیار لاکچری و دوست داشتنی قرار است بهترین غذا های ژاپنی بخصوص سوشی های متنوع سرو شود.

مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان یکی از رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده است. بر اساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند. سفره خانه شب‌های سرو و امپراطور هم جزو آن رستوران‌های سنتی هستند که باید حتما امتحانشان کنید. اگر هم دوست دارید تا ساعاتی را در یک محیط آرام با غذایی خوش‌طعم کنار عزیزانتان بگذرانید، رستوران دُره پیشنهاد ما به شماست. ساعت کار رستوران از ساعت یازده و نیم صبح تا ساعت ۲۴ است و از آن‌جا که برگر زغالی یک از فست‌فودهای کلاس متوسط خوب به‌حساب می‌آید، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت استاندارد اما مناسبی دارد.

۲۲. رستوران معروف مولوی ارومیه

برای مثال ممکن است برایتان سوال باشد که بهترین تهیه غذای تهران کجاست؟ در وبسایت بلد شما می‌توانید با مراجعه به نظر سایر کاربران به راحتی به پاسخ چنین سوال‌هایی که ممکن است داشته باشید برسید. در سایت و اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد علاوه بر یافتن آدرس کترینگ‌های تهران می‌توانید به شماره تلفن، لوکیشن دقیق، نظرات کاربران و تصاویر کترینگ نیز دسترسی داشته باشید. چه حسی بهتر از اینکه در ارتفاع 276متری و با منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت، غذای خود را میل کنید؟ رستوران گردان برج میلاد نیز جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران بسیار لوکس است و با وجود آنکه دیزاین خاصی ندارد؛ اما منظره‌ای که مشاهده می‌کنید، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

رستوران پردیس تهران

همچنین بد نیست بدانید روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲، شهربانو صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس ارائه می‌دهد که شامل حدود ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف است. یکی از بهترین رستوران های تهران،‌ با فضایی متفاوت، رستوران برج میلاد است. با صرف غذا در رستوران گردان برج میلاد می توانید نمایی بی نظیر از شهر تهران را مشاهده کنید. در این رستوران،‌ انواع غذاهای ایرانی و فست فود وجود دارد که می توانید به دلخواه سفارش دهید.

به‌طور کلی می‌توان گفت که اگر به‌دنبال یک فضای شیک و لوکس برای گذراندن یک شب خوب هستید و البته از بابت هزینه‌های گران یک وعده‌ی ناهار یا شام نگرانی ندارید، بهترین انتخاب برای شما می‌تواند رستوران بین المللی نارنجستان باشد. ممکن است برای وارد شدن به رستوران کمی معطل شوید، زیرا صف طولانی دوستداران غذاهای شرف‌الاسلامی تقریبا هر روز دیده می‌شود. این رستوران از سه‌ نیم‌طبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل شده است و اگرچه ظاهر لاکچری ندارد، اما مزه، کیفیت و حجم غذاهای آن بسیار زیاد است.

با اینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست، اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند. دیگری، کسب اطلاعات مستقیم و مطمئن از کیفیت خدمات رستوران‌ های تهران و سنجش تناسب آن با قیمت است.

آدرس رستوران البرز، یکی از بهترین رستوران‌ های تهران

کترینگ در عوض سرویسی است که مخصوص تهیه غذا و انتقال آن به مکانی دیگر بوجود آمده. هم قرارداد می‌بندند و توانایی تهیه تعداد زیادی غذا برای جمع زیادی از مشتریان را دارند. منطقه کوهسار و کن نیز دارای طبیعت بی نظیر و آب و هوای عالی است هنگامی که که به این ناحیه وارد می شوید شاهد تعداد زیادی رستوران خواهید بود اما یکی از بهترین رستوران های تهران در این منطقه باغ آبی نام دارد. رستوران خیام علاوه بر عرضه انواع غذاهای خوش‌طعم سعی کرده است ارائه سرویس قلیان و چای به مشتریان را هم برای جلب رضایت آنها در دستور کار خود قرار دهد. یکی از خوبی‌های این رستوران پرسابقه این است که می‌توانید همیشه از کیفیتش مطمئن باشید. یعنی مهم نیست چه زمانی به رستوران بروید،‌ خبری از بالا و پایین شدن کیفیت نیست.

این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد. طراحی زیبای رستوران و کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و مدیریت اصولی و صحیح این مجموعه، آن را تبدیل به مکانی برای برگزاری دور همی ها، تولدها و سایر جشن ها کرده است. این رستوران برای همه‌ی آدم‌هایی که به آن می‌روند “بهترین رستوران تهران” محسوب نمی‌شود. رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری که میراث فرهنگی آن را جزو آثار باستانی تهران ثبت کرده است؛ برای افرادی تفریح محسوب می‌شود که دوست دارند گاهی در حال و هوای قدیمی شهر وقت بگذرانند.

جالب است بدانید که برخی از غذاهای این رستوران در ظروف چدن طبخ و سرو می گردد. رستوران گردان برج میلاد با دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این رستوران، چرخش 360 درجه آن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد. رستوران لابار که بسیاری از مشتریان آن را به نام رستوران شیان می‌شناسند، یکی از بهترین رستوران های تهران برای شاممحسوب می‌شود.