دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما-غذای رژیمی

محل رستوران، خانه‌ای قدیمی با دو اتاق بوده که بیشتر به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. رفته رفته و به مرور زمان این رستوران با استقبال خوب مردم مواجهه گشت و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم ویژه غذاهای آن باعث شهرت فراگیر رستوران گردید. برگرلند رستورانی است که در آن به طور ویژه و تخصصی انواع متنوعی از برگر با سس‌های مخصوص سرو می‌شود.

  • پس در هر منطقه تهران که باشیم بهتر است بدانیم چه مراکزی در آن قرار دارند و امکان دسترسی به آن‌ها چگونه است و بهترین‌های هر منطقه شامل کدام مراکز است.
  • دیزی سرای ایرانشهر مخصوص کسانی است که به هر دلیلی فرصت طبخ و آماده کردن دیزی را ندارند یا هوس کرده‌اند که یک دیزی خوشمزه با دوستان و خانواده خود میل کنند.
  • قیمت منوی رستوران اسفندیار بالاست اما نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، باید آن را مقرون به صرفه دانست.
  • این رستوران نیز یکی از موارد لوکس در لیست رستوران های شیشه ای تهران محسوب می‌شود و دکوراسیون بسیار زیبا و گیرایی دارد.

تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و کیفیت در این رستوران حرف اول را میزند. در این رستوران قرار است هزینه به مراتب بالایی را نسبت به اکثر رستوران های تهران پرداخت کنید اما این هزینه صرف کیفیت بالای غذاها شده و از نظر کیفیت و طعم غذاها، تمامی مشتریان رستوران ارکیده همیشه رضایت کاملی داشته اند. اگر به دنبال شکم‌گردی حرفه‌ای هستید، حتماً باید سری به رستوران سنتی باغ فردوس بزنید.

رستوران نایب تهران

بسیاری از میزهای این رستوران به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا حس و حال سواحل را به شما القا کنند. هپی برگر تهرانهپی برگر از اولین فست‌فودهای شبانه‌روزی تهران به حساب می‌آید که با نام فست فود 24 ساعته کارش را شروع کرده بود؛ اما با گذشت زمان به نام کنونی‌اش یعنی هپی برگر تغییر نام داد. این فست فودی در میان شب‌زنده‌داران شهرت زیادی دارد و برگرهای بسیار خوشمزه‌ای ارائه می‌دهد؛ البته می‌توانید پیتزا و انواع ساندویچ گرم و سرد را نیز از آن سفارش دهید.

بهترین بازارهای سنتی ایران؛ در سفری چند صد ساله

رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده. رستوران مرشد یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که طعم خوب غذاها و محیط صمیمی‌اش، این رستوران را در لیست محبوب‌ترین‌ها جای داده است. رستوران های لوکس در ترهان بسیار زیاد می باشد که بیشتر آن در منطقه 1 تهران واقع شده مکانی فوق العاده عالی که افراد برای قرار ملاقات خود و یا تفریحات یک روزه انتخاب می کنند.

یکی از رستوران‌های قدیمی شهر آبادان،”رستوران پاکستان” و اصلیت مدیریت این رستوران هم پاکستانی هس. توی این رستوران انواع غذاهای هندی، پاکستانی و ایرانی سرو میشه و می‌تونی غذاهای اصیل جنوبی مثل قلیه ماهی‌ رو هم توی این رستوران نوش جان کنی. رستوران نعل اشکنه، یکی از دل انگیزترین و بهترین رستوران های همدان است که چشم انداز طبیعی و خیلی قشنگی داره و بهترین انتخاب برای یه وعده غذای خوب و لذت بردن از طبیعته. یکی از رستورانای خوب شهر یزد که هم غذاهای ایرانی سرو می کنه، هم غذای فرنگی و فست فودی، رستوران سیمرغ است که میتونی یه روز خوشی رو در این محیط برای خودت رقم بزنی. همونطوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است.

در این رستوران طعم واقعی اصالت را می چشید؛ چرا که درهای آن چوبی، کف سیمانی و کاشی های به کار رفته در آن کاملاً ایرانی هستند. غذاهای این رستوران هم بسیار خوشمزه هستند و جالب است بدانید که نان های این رستوران توسط نانوایی کوچکی که در بخشی از رستوران قرار دارد، پخت می شود. اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب هستید در منطقه شرق رستوران دمپختک بهترین انتخاب است. غذاهای طبخ شده در این رستوران شامل کباب های ایرانی، خوراک ها، انواع پلوها، ته چین ها و غیره است. رستوران دارای بهداشت کامل است و غذاها با مواد غذایی درجه یک طبخ می شود.

اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید بخاطر نزدیکی شعبه وحدت اسلامی به بازار، اکثراً کسبه ها به رستوران مراجعه می کنند و فضای حاکم در رستوران کمی مردانه می باشد. همانطور که گفتیم، رستوران ارکیده دارای 7 شعبه در شهرهای تهران، کرج و مازندران است و سه شعبه از آن ها در تهران قرار دارند. در میان شعبات تهران رستوران های ارکیده، شعبه اقدسیه یکی از زیباترین چشم اندازها را از شهر تهران ارائه می دهد.