دسته‌ها
اخبار

بالاترین: لیست 12 بهترین غذای خارجی مجلسی برای مهمانی-غذای رژیمی

سه نوع رسمی از پیتزا ناپلی وجود دارد که معروف ترین آنها پیتزا مارگاریتا می باشد. این پیتزا برای اولین بار توسط پینزا پز معروف، رافائل اسپوزینو، و برای ملکه مارگاریتا تهیه شد. شرکت مادینور در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد.

این ماده طعم‌های مختلف شور، ترش، تند و شیرین دارو قیمتش هم در تایلند ارزان است. پائِلا در واقع پلویی از ترکیبات مختلف مانند سبزیجات، برنج، گوشت یا ماهی است که یکی از غذاهای معروف در اسپانیا است و انواع مختلفی هم داره. اما معروف ترینش پائِلا دریاییه که از میگو، صدف و ماهی‌های مختلف درست میشه و طعم و عطر بی‌ نظیری دارده. ربته یک برترین غذاهای جهان نیز تعلق گرفته است به یک غذای تایلندی به نام ماسامان کاری که به عنوان پادشاه غذاها محسوب می شود.

  • هر کشوری بسته به عوامل متعدد مانند تاریخ، موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی دارای فرهنگ غذایی متفاوتی است.
  • بنا به سلیقه خودتون میتونید این غذا رو با ران یا سینه مرغ، یا ترکیبی از هردو درست کرده و نوش جان کنید.
  • یکی از دیگر از بدمزه‌ترین غذاها، پینگ است که از عنکبوت سرخ شده تهیه می‌شود.
  • کمربند یکی از اکسسوری های مهم برای بانوان و آقایان محسوب می…

ماکارون پرفروش‌ترین شیرینی فرانسوی است که در طعم‌های متنوعی تهیه می‌شود. طرز تهیه‌ی درست این خوراکی خوشمزه بسیار دشوار است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما از شیرینی‌‌فروشی‌های خوب فرانسه خرید کنید. این اسنک از گوشت خوک، میگو، گیاهان، ورمیشل برنج و دیگر مواد تهیه میشه و داخل کاغذ پیچیده میشه. این غذا در سس کمی شیرین و بادام زمینی غلت داده تهیه میشه که غذایی خوشمزه و دلچسب است. کبابهای ترکیه در همه جا شهرت داره بخصوص کباب اسکندر، شیش کباب، کباب اورمان و غیره. اگه کمی از این کباب ها رو نوش جان کنی، متوجه میشی که چه طعم خاص و بی نظیری داره.این کباب ها از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه ای هستند.

طرز تهیه راویولی گوشت و اسفناج (ایتالیا)

از این رو توانسته اند در این زمینه بسیار قوی تر از دیگر ملل باشند. برای پخت این غذا باید از فیله یا ران گاو استفاده کنند و آشپزان تاکید دارند که فیورنتینا باید طوری باشد که به راحتی در دهان آب شود و نیاز زیادی به جویدن احساس نشود. البته امکان سفارش این غذا به صورت کاملا پخته شده نیز وجود دارد. پرچم واقعی ایتالیا همین پیتزای جذاب قرمز و سفید و سبز است.

پائیا را با انواع گوشت مانند مرغ، مرغابی، حلزون، ماهی مرکب، میگو، صدف و یا انواع سبزیجات از قبیل لوبیا سبز، گوجه‌فرنگی، زیتون، زعفران، کنگر فرنگی و سیر میتوان تهیه کرد. این غذا حتی برای افراد تحت رژیم های گیاه خواری نیز مناسب است. داخل این خمیر را با موادی مانند سیب‌زمینی، گوشت چرخ‌کرده، پنیر خردشده، پنیر سفید، کالباس، قارچ، کلم سفید، اسفناج، سوسیس، کلم ترش و میوه یا دیگر مواد پر می کنند. روش دیگری برای خوردن این دلمه جوشاندن آن در آب است. بنابر ذائقه های مختلف، پیروگی را در انواع تند، نمکی و شیرین به عنوان پیش‌غذا، غذای اصلی، فست فود یا حتی دسر میل می کنند.

خاچاپوری به معنی نان پنیری، یکی از غذاهای سنتی، مشهور و غذای ملی گرجستانی است. خمیر این نان در حین پخت پف کرده و به‌شکل‌های مختلفی درمی‌آید. از دیگر ترکیبات این نان میتوان به پنیر و تخم‌مرغ اشاره نمود. خاچاپوری یکی از نان های محبوب و پرطرفدار در رستوران‌های گرجستان و دکه‌های غذای خیابانی است.

دستور پخت اصلی آن از تخم مرغ تازه، گوشت خوک، پنیر رومانو و فلفل سیاه است. پیتزا ناپلی در بین قرن های ۱۸ و ۱۹ میلادی پدید آمده است. این پیتزا در اصل یک خمیر نازک به همراه گوجه فرنگی، پنیر موزارلا و روغن زیتون بکر می باشد. اما در حقیقت، پخت یک پیتزا ناپلی اصیل بیشتر یک هنر است تا ترکیب کردن ۳ یا ۴ مواد اولیه ساده.

پلوی مرغ، غذای ملی سنگاپور

بورک یکی از غذاهای مشترک و معروف بین کشورهای منطقه بالکان یعنی یونان، رومانی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، بخش اروپایی ترکیه، مونته‌نگرو، اسلوونی، کرواسی، بلغارستان و آلبانی است. همبرگر از جمله غذاهای جهانی محسوب می شود که خواستگاه آن کشور آلمان می باشد . امروزه نیز همبرگر در سرتاسر دنیا یافت می شود و جز محبوب ترین غذاهای بین المللی نیز محسوب می گردد. بسیاری از رستوران های زنجیره ای از جمله مک دونالد نیز همبرگر با دستورهای پخت مختلف به بازار عرضه کرده اند که موجب محبوبیت چندین برابر این غذای آلمانی در میان مردم شده است . همبرگر بیشتر از گوشت ها تهیه می شود که در کنار آن نیز به همراه نان آماده میل کردن می شود.

تهیه شده از گوشت چرخ کرده ، پیاز ، سالسا و ادویه های مختلف محلی که طعمی فوق العاده را به این غذای مکزیکی بخشیده است . اگر از طرفداران غذاهای حاوی گوشت هستید فجی تاس غذایی لذیذ و خوش طعم برای شما خواهد بود . چیپس سیب زمینی نیز مانند پاپ کورن از جمله خوراکی هایی به حساب می آید که در سرتاسر جهان طرفداران بسیار زیادی را دارد . جالب است بدانید که چیپس برای اولین بار در کشور انگلستان دستور پختش نوشته شد ، به نوعی می توان کشور انگلستان را کاشف چیپس سیب زمینی دانست .