دسته‌ها
اخبار

پای سیب افرا {دو پوسته و دیپ دیش}


دستورالعمل های گام به گام برای این دستور پای

مرحله 1: کراست را درست کنید

آرد شیرینی سبوس دار، آرد همه منظوره، شکر افرا و نمک در غذاساز. کره را اضافه کنید و آنقدر این کار را انجام دهید تا کره بریده شود و مخلوط شبیه غذای درشت شود. اگر غذاساز ندارید یا می خواهید این کار را با دست انجام دهید، از مخلوط کن شیرینی پزی، دو چاقو استفاده کنید یا سریع آن را با دست کار کنید.

درب را باز کنید، روغن بریزید و نبض بزنید تا ،یب شود. درب را باز کنید و ½ فنجان آب یخ بریزید. آنقدر این کار را انجام دهید تا مخلوط با هم جمع شود.

اگر مخلوط خشک به نظر می رسد یا به صورت توپ جمع نمی شود، سعی کنید یک مشت از ،ده های آن را با هم فشار دهید. اگر باز هم جمع نشد، ¼ فنجان آب یخ دیگر اضافه کنید. خمیر را از وسط نصف کرده و به دو دیسک در آورید و در پ،تیک بپیچید و حداقل 1 ساعت در یخچال بگذارید تا سفت و سرد شود.

مرحله 2: فر را از قبل گرم کنید

قفسه فر را در وسط فر بچینید. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با فویل یا کاغذ پوست بپوش،د.

مرحله 3: پر ،

سیب مکینتاش، سیب سفت، شربت افرا، آب لیمو، آرد همه منظوره، نشاسته ذرت، دارچین، جوز هندی و نمک را در یک کاسه بزرگ بریزید.

مرحله 4: پای را جمع کنید

سطح کار را کمی آرد پاشی کنید. یک دیسک خمیر را به شکل دایره ای به قطر حدود 14 اینچ باز کنید. به یک بشقاب پای دیش با عمق 9 اینچ منتقل کنید. خمیر را به آرامی در گوشه های صفحه پای فشار دهید. فیل سیب را به پوسته پای اضافه کنید، طوری بچینید که تا حد امکان فشرده شوند. دیسک خمیر دوم را به صورت دایره ای به قطر حدود 12 اینچ باز کنید. روی فیلینگ سیب بگذارید. لبه ها را در زیر بغلت،د و لبه ها را چین دهید تا یک لبه فلوت دار ایجاد کنید. زرده تخم مرغ را روی پوسته ،ید. با توربینادو بپاشید. پنج دریچه بخار بلند 1 اینچی را در بالای پای برش دهید.

مرحله 5: کیک را بپزید

پای را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. پای را تا زم، بپزید که پوسته قهوه ای طلایی شود و مواد پر شده کمی از دریچه ها خارج شود، 60 تا 80 دقیقه. بگذارید قبل از برش روی توری سیمی تا دمای اتاق خنک شود.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/deep-dish-double-crust-maple-apple-pie/