دسته‌ها
اخبار

پانسمان الهه سبز آووکادو – گیاهی بر اساس بودجه


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

این سس 10 دقیقه ای الهه سبز آووکادو با گیاهان تازه پر شده است تا علفی، خامه ای، پر جنب و جوش، تازه، غوطه ور شدن، یا نم نم باران که هر ظرفی را ارتقا می دهد! به علاوه، بدون روغن، بدون لبنیات، پالئو، و وگان است!

پانسمان الهه سبز آووکادو را در یک کاسه در برابر یک سطح سبک تکمیل کرد

سس یا سس من، حتی ساده ترین غذاها را به چیزی کاملاً اعتیاد آور تبدیل می کند. بین سس سالاد هویج-زنجبیل ژاپنی، سیر لیمو و سس سالاد ریحان، مطمئناً هیچ گزینه ای کم نیست – اما آیا سس الهه سبز آووکادو را امتحان کرده اید؟

اگر به دنبال چیزی خامه‌ای، ابریشمی، گیاهی فوق‌العاده هستید (من، برای هر ،ی که باغ گیاهی خود را دارد)، و فقط کمی شیرین و تند، این سس الهه سبز وگان برای این کار پخش، غوطه‌ور شدن یا نم نم باران است.

لباس پوشیدن الهه سبز چیست؟

سس الهه سبز برای اولین بار در سانفرانسیسکو در دهه 1920 به ،وان ادای احترام به نمایشنامه ای به نام الهه سبز اثر جورج آرلیس و به ،وان نوعی سس سبز گیاهی به نام “سس au vert” (سس سبز) که توسط سرآشپزی به لوئی سیزدهم طراحی شده بود، ابداع شد. در فرانسه. مواد تشکیل دهنده آن معمولاً سس مایونز، خامه ترش، پیازچه، ترخون، ترخون، آنچوی، آب لیمو و فلفل بود.

با این حال، در طول سال ها تغییرات زیادی وجود داشته است. به ،وان مثال، این دستور تهیه سس الهه سبز آووکادو نه تنها شامل آووکادو به ،وان یک ماده اصلی است، بلکه 100٪ وگان است!

سس الهه سبز آووکادوی وگان غنی و خامه ای

با درست ، این دستور سس الهه سبز با آووکادو به جای سس مایونز، خامه ترش و روغن بر پایه لبنیات، همچنان به طرز شگفت انگیزی غنی و خامه ای است اما اشباع های ناسالم را از بین می برد، سرشار از چربی های مفید برای قلب، فیبر غذایی و چندین ریزمغذی (از جمله ویتامین ها) است. B6، C، E، و K، و همچنین پتاسیم، منیزیم و فولات).

این سس الهه سبز سالم همراه با مقدار زیادی سبزی تازه (به طور کلی هر گونه سبزی که در دست دارید)، آب لیموی تند، سرکه سیب، سیر معطر، نمک، و فقط کمی شیرین کننده برای متعادل ، همه طعم ها، باید برای آن بمیرید. . و تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه چیز را داخل مخلوط کن یا غذاساز بریزید و منتظر بم،د.

برخلاف بسیاری از نسخه های ،یداری شده در فروشگاه که سنگین، روغنی و اغلب گیاهخوار نیستند، گیاهی، پررنگ و پررنگ است در حالی که هنوز سبک است. برای سرو با سبزیجات، روی سالاد، کاسه بودا، تاکو و موارد دیگر عالی است. هیچ کمبودی برای لذت بردن از این سس سالاد آووکادو وجود ندارد.

مواد تشکیل دهنده

این سس الهه آووکادو حاوی تنها 7 پایه ساده انباری است و فاقد روغن، لبنیات، آجیل، کم کربوهیدرات، پالئو و وگان است.

مواد تشکیل دهنده پانسمان الهه سبز آووکادو با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • آووکادو: از یک آووکادوی با کیفیت خوب و رسیده یا بیش از حد رسیده استفاده کنید. اگر کمتر رسیده باشد، می تواند طعم کمی تلخ داشته باشد و به آرامی با هم ،یب نمی شود.
  • گیاهان تازه: این سس آووکادوی خامه ای یک سس فوق العاده معطر و گیاهی است که با جعفری ایتالیایی، پیازچه، ن،اع و ریحان تهیه می شود. با این حال، می تو،د از ترخون (فقط 1 تا 2 قاشق غذاخوری چون طعم قوی شیرین بیان دارد)، پیازچه یا گشنیز استفاده کنید.
  • سیر: سیر تازه بهترین عملکرد را دارد. سیر تفت داده شده را برای طعمی متفاوت امتحان کنید و مقدار آن را برای طعم بیشتر افزایش دهید (زیرا به مراتب ملایم تر است).
  • ،یبات اسیدی: ما از ،یب آب لیموترش تازه (یا آب لیمو) و سرکه سیب یا سرکه شراب سفید برای عمق طعم استفاده می کنیم.
  • شیرین کننده: بهتر است از شیرین کننده های مایع مانند شربت افرا یا آ، استفاده کنید. در صورت تمایل، می تو،د از نسخه بدون شکر استفاده کنید.
  • نمک: مزه دار کنید. از سس سویا/آمینوهای نارگیل برای یک ،صر نمکی غنی از اومامی استفاده کنید. در صورت تمایل می تو،د کمی فلفل سیاه نیز اضافه کنید.
  • اب: تا سس سبز آووکادو به قوام صحیح برسد. روش دیگر، ،یب یا جایگزین آن با ماست وگان ساده، تاهینی، یا ، بادام هندی برای یک سس آووکادوی سبز وگان خامه‌ای است.
  • تکه های فلفل قرمز: (اختیاری) برای تزئین یا هم زدن، به مزه.

چه چیز دیگری می توانم اضافه کنم؟

  • پوست لیمو/لیمو: برای طعم زننده بیشتر.
  • کپر: برای جایگزینی طعم شور وارد شده به سس سالاد الهه سبز ک،یک از طریق آنچوی.
  • میسو قرمز: مقدار کمی میسو قرمز راه عالی دیگری برای جایگزینی مقداری از طعم خوش طعم و طعم اومی خمیر آنچوی است.
  • نوعی فلفل سبز مکزیکی: ریز ،د کنید تا حرارت به سس آووکادوی خامه ای اضافه شود.
  • مخمر تغذیه ای: این آجیل، “پنیر”، و با طعم اومامی بسته بندی شده است.

طرز تهیه سس الهه سبز آووکادو

هنگامی که مواد آماده شدند، دستور تهیه سس الهه سبز آووکادو به سادگی ریختن همه چیز در غذاساز یا مخلوط کن است – در عرض چند دقیقه آماده است!

  • 1) ابتدا سبزی ها را بشویید، آووکادو را از وسط نصف کنید و گوشت را مستقیماً در غذاساز یا مخلوط کن با سرعت بالا بریزید.
  • 2) مواد باقیمانده را اضافه کنید و با حرارت زیاد پردازش/مخلوط کنید تا یکدست و ، رنگ شود.
  • 3) به آن طعم بدهید و هر ،صری (سیر، نمک، اسید، شیرین کننده و …) را تنظیم کنید، سپس لذت ببرید.

در حالی که امکان استفاده فوری وجود دارد، 30 دقیقه (یا بیشتر) طعم ها را بگذارید تا مخلوط شوند و برای طعمی کامل تر ایجاد کنید.

یادداشت های دستور غذا

  • نوک مقرون به صرفه: پرورش یک باغ گیاهی کوچک یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است و همیشه گیاهان دارویی در دسترس است. برگ های مورد نیاز خود را بردارید و اجازه دهید دوباره پر شوند. هر مقدار اضافی را در کمی آب یا روغن فریز کنید.
  • قوام را تنظیم کنید: بسته به غلظت دلخواهتان آب اضافه کنید. ی،ی ضخیم برای پخش یا غوطه ور شدن، نازک تر برای نم نم نم باران و برای پانسمان و غیره.
  • آزمایش با گیاهان: شما می تو،د از هر گیاهی که در دست دارید استفاده کنید و با نسبت ها بازی کنید تا مشخصات طعم دلخواه خود را پیدا کنید.
  • بدون غذاساز: تا زم، که این امکان وجود دارد، باید سیر را به صورت دستی ،د کنید و سبزی ها را ریز ،د کنید. شیب به آن صاف یا پر جنب و جوش نخواهد بود، اما کار خواهد کرد.
پانسمان الهه سبز آووکادو را در یک کاسه در برابر یک سطح سبک تکمیل کرد

دستورالعمل های ذخیره سازی

متأسفانه، مانند بسیاری از دستور العمل های آووکادو، این سس الهه سبز آووکادو به خوبی ذخیره نمی شود، زیرا آووکادو به سرعت ا،ید شده و قهوه ای می شود. به آن دلیل، توصیه می کنیم آن را در همان روز مصرف کنید.

با این حال، برای نگهداری طول، تر، یک لایه کوچک روغن زیتون یا آب لیمو را روی سس بریزید (برای ایجاد مهر و موم)، روی آن را با یک لایه پ،تیکی بپوش،د، سپس درب آن را اضافه کنید و آن را به مدت 3-4 روز در یخچال نگهداری کنید.

همچنین می تو،د آن را فریز کنید. 1 تا 2 قاشق غذاخوری را در یک سینی یخ (به دلخواه با یک لایه نازک روغن زیتون پوشانده شده) بریزید و فریز کنید تا جامد شود، سپس مکعب ها را به کیسه Ziplock/Stasher منتقل کنید تا بین آنها نگهداری شود. 3-4 ماه.

پیشنهادات خدمت

اگر قبلاً جمع آوری نکرده اید، عملاً کاربردهای بی پای، برای این لباس الهه سبز وگان وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد از توصیه های مورد علاقه ما در مورد خدمات ارائه شده است.

این سس الهه سبز وگان به خوبی با هویج، خیار، نخود، لوبیا، گوجه فرنگی، آجیل/دانه، سبزیجات برگدار، توفو و غیره جفت می شود.

  • گسترش: روی ساندویچ، بسته بندی (از جمله داخل یا روی کاغذ کاهو)، و برگر.
  • سس غوطه ور شدن: برای خامه، سبزیجات پخته شده (مانند کلم بروکلی، جوانه، سیب زمینی شیرین و غیره)، سیب زمینی سرخ کرده، سیب زمینی سرخ شده، سیب زمینی سرخ کرده و غیره.
  • تاپینگ غذای مکزیکی: مانند تاکو و تاکو کاسه های گیاهی، کاسه های بوریتو و بوریتو، ،ادیلا، فاهیتا، ناچو و غیره.
  • چکاندن / سس: روی کاسه های غلات، با فلافل، یک سیب زمینی پخته/سیب زمینی شیرین، سیب زمینی برشته یا له شده، سوشی گیاهی، پیتزا، بروشتا و غیره.

دستور العمل های بیشتر سس و سس

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • نوک مقرون به صرفه: پرورش یک باغ گیاهی کوچک یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است و همیشه گیاهان دارویی در دسترس است. برگ های مورد نیاز خود را بردارید و اجازه دهید دوباره پر شوند. هر مقدار اضافی را در کمی آب یا روغن فریز کنید.
  • قوام را تنظیم کنید: بسته به غلظت دلخواهتان آب اضافه کنید. ی،ی ضخیم برای پخش یا غوطه ور شدن، نازک تر برای نم نم نم باران و برای پانسمان و غیره.
  • آزمایش با گیاهان: شما می تو،د از هر گیاهی که در دست دارید استفاده کنید و با نسبت ها بازی کنید تا مشخصات طعم دلخواه خود را پیدا کنید.

کا،ی: 230کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 25gپروتئین: 3gچربی: 15gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 10gسدیم: 42میلی گرمپتاسیم: 647میلی گرمفیبر: 8gقند: 12gویتامین A: 1814IUویتامین سی: 40میلی گرمکلسیم: 60میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

نویسنده: تونی اوکاموتو

دوره: تزئین

غذا: آمریکایی

روش: غذاساز

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: سس آووکادو، سس آووکادو، سس خامه ای، بدون لبنیات، بدون گلوتن، سس سبز، بدون آجیل، سس گیاهی، سس گیاهی



منبع: https://plantbasedonabudget.com/avocado-green-goddess-dressing/