دسته‌ها
اخبار

رزرو اتاق فرار اتاق فرار اسکیپ اسکری | allescape

رزرو اتاق فرار اتاق فرار اسکیپ اسکری | allescape

شعبه جردن، جزو قدیمی‌ترین شعب مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در تهران است. این شعبه در تابستان 1396 با اتاق فرار متفاوت و کاراگاهی سرقت شروع به کار کرد و چند ماه بعد در آذرماه همان سال با اتاق فرار شام آخر در ژانر دلهره آور و درجه سختی بالا تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است. در این شعبه امکاناتی مثل فضای کافه موجود نیست اما دارای فضای انتظار مناسب قبل از بازی است. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید.

  • این بازی برای تولد، تیم‌سازی، مناسبت‌های خاص و … مناسب است.
  • لطفا نظر خودتون رو در مورد اتاق فرار سقوط ، بعد از تجربه بازی برای ما بنویسید .
  • تعداد نفرات بازی در حال حاضر ۴ تا ۸ نفر برای هر بازی می باشد .
  • شدیدا خوش گذشت دوباره هم میریم به هر کسی که اهل اتاق فرار حرفه ایه پیشنهاد می کنم.
  • این شعبه دارای یک کافه رستوران مجهز و فضای انتظاری زیباست.
  • از بهترین اسکیپ روم‌های این منطقه هم می‌شه از دیوانه باهوش، موزه وارانسی، قحطی، خانه پدری، شیطان صدا ندارد، ماماچه، خوابگاه، تنهایی، نفوذ، رازو ..

بله، اتاق فرارهای تهران بعد از تغییر رنک بندی کرونایی در شهر تهران فعال شده اند و به فعالیت خود ادامه میدهند. برای رزرو اتاق فرار و اسکیپ روم های تهران از طریق سایت اسپرت رزرو میتوانید اقدام کنید. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.

اتاق فرار منفی چهار

زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. گاهی اوقات، آزمایش راه‌حل‌های متفاوت می‌تواند به حل معما منجر شود.

از بازی لذت ببرید

دنیای اتاق فرار درست شبیه قصه‌های خیالیه که حالا واقعی شده‌. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان اتاق فرار تهران شدن برداره. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست.

رویا یک تجربه جدید و یک نوع سرگرمی متفاوت و البته هیجان انگیز می باشد که بر پایه اتاق فرار طراحی شده. اتاق فرار نفس نکش که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است، توانسته با ایجاد فضاسازی بسیار عالی و کامل از این فیلم، اتاق فراری را خلق کند که بدون شک می توان آن را بهترین اتاق فرار اقتباسی نامید. در جنوب تهران شاهد اسکیپ روم‌های کمتری هستیم اما بازی‌های خوب و حرفه‌ای مثل موزه تسخیر شده، آتلیه، تازیانه و کف بیندر این منطقه وجود دارن. به طور کلی ظرفیت اتاق فرارها از 3 نفر شروع می شه و تا 10 هم می‌رسه. اندازه تیم بهینه برای یه بازی هرگز حداکثر اندازه تیم نیست. یعنی اگه ظرفیت یه بازی برای حداکثر 12 نفر خوب باشه، به این معنی نیست که باید یه تیم 12 نفره تشکیل بدید تا کل بازی پر بشه.