دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با قیمت و آدرس + غذاهای تهران اسمارتیز-غذای رژیمی

اگر می‌خواهید با آدم مهم زندگی‌تان بیرون بروید و تصمیم‌های مهم در مورد آینده‌تان بگیرید یا قرار اول با کسی بیرون بروید یا مهمانی تولد بگیرید اینجا یکی از ایده‌آل‌ترین جاهاست. رستوران‌ روحی یکی از آن رستوران‌های سنتی است که تعهد خودش را به «سنتی» حسابی حفظ کرده است و بجز غذاهای مامان‌پز و انواع ترشی‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه، ظرف‌های چدنی سنتی هم دارد و محیطش هم آدم را یاد تهران قدیم می‌اندازد. کادر مؤدب و خوش‌برخورد، فضای سنتی و تمیز و سفره‌خانه مانند با دیوارهای کاهگلی و شیشه‌های رنگی و کاملاً سنتی، میزهای مرتب و ظروف سنتی و سرو غذا در سینی‌های بزرگ. همه این‌ها در حیاط خانه‌ای قدیمی و کوجک که امروز البته تغییرات کوچکی در آن ایجاد شده.

  • در این منطقه رستوران های خوب و شیک زیاد است اما از بهترین آن‌ها می‌توان به رستوران شاندیز جردن، رستوران هندی تاج‌محل در خیابان شیخ بهایی، رستوران درسا در محلۀ قلهک و رستوران فرانسوی لوشاتو اشاره کرد.
  • فضا، سرویس‌دهی و کیفیت غذا، همگی موجب قرارگیری این رستوران در لیست رستوران‌های لوکس و درجه یک تهران شده‌اند.
  • سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند.
  • محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.
  • رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند.
  • اندازه منطقه 1 تهران چیزی حدود 60 کیلومتر مربع وسعت دارد که به 30 محله ی مختلف تقسیم شده است.

اگر شما هم دنبال بهترین رستوران تهران می‌گردید، این متن مجله لست سکند را ادامه دهید. رستوران نایب در تهران شعبه‌های مختلفی دارد که شعبه‌ی اصلی آن نایب وزرا است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران های تهران است که انواع مختلف غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بخشِ اصلی منوی این رستوران را کباب‌های خوشمزه و متنوع آن تشکیل می‌دهد.

رستوران شبانه روزی زیتون تهران

ظرفیت پذیرش این مکان ۲۰۰ نفر می باشد و کیفیت غذاها بی نظیر و درجه یک است. این رستوران که تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، گزینه ی خیلی خوبی برای یک ناهار مفصل با قیمت مناسب است. در منوی این رستوران تنها دو مدل دیزی و مخلفات دیزی برای سفارش وجود دارد. دیزی ما رستوران بزرگی نیست و در روزهای تعطیل ممکن است همه ی میزهای آن پر باشد که با کمتر از ۱۰ دقیقه انتظار می توانید یک میز خالی بیابید. رستوران گردان برج میلاد در بزرگراه همت غرب، در برج میلاد قرار دارد.

کافه های پخش کننده فوتبال؛ در کدام کافه‌ها می‌توان فوتبال تماشا کرد؟

همچنین آن هایی که بین رستوران های با موسیقی زنده در تهران به دنبال رستورانی لوکس هستند که جزء رستوران های شیک تهران نیز محسوب شود، روی رستوران 133 می توانند حساب باز کنند. رستوران مسلم در داخل کوچه قرار دارد و ساختمانی دو طبقه با ظرفیت مناسب است اما صفی که برای رستوران ایجاد می شود، تا خیابان اصلی بازار بزرگ تهران هم ادامه دارد. رستوران مسلم در داخل ساختمانی قدیمی قرار دارد و در محیط شلوغ رستوران هم خبری از معماری و دکوراسیون آنچنانی نیست اما غذاهایش به قدری جذاب است که نگاهتان به سمت محیط و دکوراسیون نمی رود.

خیابان 30 تیر تهران

رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید. رستوران به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما بهتر از برای اینکه غذا ها سرد به دستتان نرسد، در صورتیکه نزدیک به رستوران هستید سفارش دهید. رستوران مسلم بازار بزرگ تهران کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ رستوران مسلم بخاطر دسترسی آسان و قرارگیری در یکی از شلوغ ترین بخش های بازار بزرگ، همیشه شلوغ است. رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد.