دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-غذای رژیمی

کیفیت غذا ها بسیار بالا بوده و نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید مثال زدنی هستند. راستی این موضوع را هم فراموش کردیم بگوییم که رستوران نارنجستان دارای موسیقی زنده هم هست و علاقه مندانی که به دنبال بهترین رستوران تهران با موسیقی زنده هستند، می توانند روی رستوران بین المللی نارنجستان حساب کنند. وقتی دو کلمه بین المللی به نام رستورانی افزوده می شود یعنی آن رستوران منوی متنوعی از انواع غذا های فرنگی را دارد و از طرفی، پرسنل رستوران هم با چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. در رستوران بین المللی نارنجستان که یکی از رستوران های شیک در تهران به شمار میرود، شما ممکن است مشتری هایی از کشور های مختلف جهان را ببینید که در حال میل کردن باکیفیت ترین غذا های رستوران هستند.

  • رستوران راه چوبی نیز در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار داشته که از وسعت زیادی نیز یزخوردار است.
  • رستورانی که به شما اجازه می‌دهد منوی طولانی از غذاهای ایرانی، انواع کباب‌ها و غذاهای بین‌المللی را سفارش بدهید.
  • این رستوران با انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های تهران است که می‌توانید آن را در لیست رستوران‌های محبوب خود قرار دهید.
  • این رستوران در حال حاضر تبدیل به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده نیز شده است و غذاهای بسته بندی خود را به خارج از کشور صادر می‌کند.
  • با حرکت به سمت پارک جنگلی لویزان از یک مسیر کوهستانی به سمت ارتفاعات عبور می‌کنید.
  • مسیر را تا انتها می‌روید، سینی غذای خود را به پذیرش ارائه می‌دهید و هزینه آن را می‌پردازید.

در مقاله ای دیگر به بهترین رستوران شمال تهران و همچنین کافه های سنتی تهران پرداختیم. رستوران های سنتی یکی از لذت بخش ترین لحظات و تفریحات اکثر افراد می باشد. رستوران های زیادی برای سوپرایز کردن تولد وجود دارند که می توانید آن ها را انتخاب کنید. اما یکی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها به طور قطع، رستوران گردان یا 360 برج میلاد می باشد. غذای ایتالیایی اینقدر بین ایرانی‌ها طرفدار دارد که حتی بعضی غذاهای ایتالیایی وارد سفره ایرانی‌ها شده‌اند و همتای ایرانی خودشان را پیدا کرده‌اند. مثلاً پاستا و ماکارونی و پیتزای ایرانی اصلاً شبیه نسخه ایتالیایی‌شان نیستند.

آبشار درازکش کجاست؟ سفر به آبشاری در نزدیکی بابل

ولی تنوع غذایی‌اش به همینجا ختم نمی‌شود و انواع غذاهای بین‌المللی را هم می‌توانید اینجا امتحان کنید. اگر ساکن تهران باشید یا به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید با خانواده یا دوستان خود در یک رستوران خوب، یک غذای مناسب با سلیقه‌تان میل کنید می‌دانید که کار سختی است. تهران شهر کافه‌ها و رستوران‌هاست و هر محله‌ای چندین رستوران و کافه دارد.

آدرس رستوران شرف الاسلامی

فضای رستوران ارکیده کاملا خانوادگی و زیباست و میزهای چوبی گرد با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته‌اند. بهترین رستوران های شبانه روزی تهران؛ رستوران هایی که نباید از دست بدهید! رستوران‌ها و کافه‌های شهر تهران از بهترین مکان‌ها برای قرارهای خانوادگی و دوستانه محسوب می‌‌شوند که در فضاهای سرپوشیده و روباز پذیرای مشتریان هستند. در‌حال‌حاضر غذاهای خوش‌طعم و باکیفیت زیادی در مناطق مختلف تهران آماده و تهیه می‌شود.

سه شعبه از این مجموعه رستوران در تهران واقع شده که یکی از آنها رستوران ارکیده آرژانتین می باشد که در قلب تجاری و مرکز تهران واقع شده شده و یک محیط کلاسیک برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. این رستوران که بر بلندای یک برج واقع شده آماده پذیرایی از محافل شما در لوکس‌ترین حالت ممکن می باشد و به شما امکان تماشای یک چشم انداز بسیار زیبا از تهران را فراهم می کند. شعبه سعادت آباد که هفتمین شعبه ارکیده است یکی از شیک ترین رستوران های تهران است که در دو طبقه ساخته شده و طبقه دوم یک کافه بی نظیر برای نوش جان کردن کامل ترین منوی کافه ای است. این رستوران سنتی، یکی از بهترین‌ها توی شهر نیشابور است و بهترین غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کنه و مشتریان زیادی هم داره.

رستوران شبانه روزی زیتون تهران

ولی کدام غذاهای رستوران مرشد ارزش امتحان کردن را دارند؟ اول از همه اگر بادمجان دوست دارید حتماً میرزا قاسمی و بورانی بادمجان را در این رستوران امتحان کنید. میرزا قاسمی رستوران مرشد خیلی خوب له شده و مواد اولیه‌اش به اندازه و صحیح است. جوری که شاید شبیهش را در رستوران‌های گیلکی تهران هم نتوانید پیدا کنید. تقریباً هر غذایی که از یک رستوران سنتی ایرانی انتظار دارید اینجا سرو می‌شود. یعنی انواع کباب‌ها، خورش قیمه و قورمه و خورش بادمجان و البته پلو گوشت.

مستر دیزی علاوه بر سفارش آنلاین، در اکثر شعبه‌های خود فضایی هم برای مشتریان حضوری خود تدارک دیده است. دیزی تند و اسپایسی هم غذای جدید و خاص دیگری‌ست و البته کاله‌جوش سنتی که تقریبا محال است به این راحتی بتوانید از جای دیگری سفارش دهید. نکته‌ی مهم درباره‌ی مستر دیزی این است که ساعت سفارش آنلاین این رستوران محدود به 2 ساعت است.