دسته‌ها
اخبار

وگان کوکیتو | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

کوکیتو وگان با ،یبی از شیر نارگیل، خامه نارگیل، عصاره و،ل و رام سفید به همراه چند ماده ساده دیگر تهیه می شود. این نوشیدنی سنتی کریسمس پورتوریکویی برای فصل تعطیلات عالی است، اما در واقع در هر زم، از سال آرامش‌بخش و خوشمزه است! بهترین ،مت؟ این فقط 2 دقیقه زمان آماده سازی طول می کشد و به طور طبیعی بدون گلوتن نیز هست!

کوکیتو وگان در یک لیوان با چوب دارچین به ،وان چاشنی سرو می شود.

Coquito به “نارگیل کوچک” ترجمه می شود، اما این نوشیدنی طعم نارگیلی زیادی دارد! نسخه سنتی از پورتوریکو سرچشمه گرفته است و یک گزینه محبوب برای مهم، های تعطیلات است. دستور اصلی شامل مواد لبنی مانند شیر تغلیظ شده شیرین و شیر تبخیر شده، همراه با جوز هندی، دارچین و مواد نارگیل است.

در این نسخه گیاهی کوکیتو طعم سنتی نارگیل شیرین و ادویه گرم را خواهید یافت، اما بدون لبنیات! آن را در جشن تعطیلات بعدی خود امتحان کنید، یا هر زمان که هوس چیزی شیرین کردید. شما این دستور العمل شگفت انگیز را دوست خواهید داشت!

این نوشیدنی جشن را می توان به روش های مختلف میل کرد! با تکه های آناناس به آن رنگ گرمسیری بدهید یا آن را به ،وان یک کوکیتوی بدون الکل امتحان کنید. برای یک خوراکی خوشمزه، این را با بستنی نارگیلی خانگی به یک میلک شیک کوکیتو تبدیل کنید. شما همچنین می تو،د به سادگی رم را به این دستور میلک شیک نارگیل اضافه کنید!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • گیاهخوار و بدون گلوتن
  • ایده آل برای دوستداران نارگیل
  • بافت ،ی فوق العاده
  • شیرین و آرامش بخش
  • بدون نیاز به زرده تخم مرغ
  • سالم تر از سایر نوشیدنی های الکلی
  • بهترین دستور العمل کوکیتو وگان!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

تنها با 8 ماده ساده خوشمزه ترین کوکیتو غیر لبنی را خواهید داشت! اندازه های دقیق را روی کارت دستور غذا در پایین این پست بیابید.

مواد لازم برای دستور العمل کوکیتو وگان در زمینه سفید.
  • شیر نارگیل تغلیظ شده: در حالی که دستور غذای اصلی کوکیتو از شیر تغلیظ شده استفاده می کند، این نسخه گیاهی از جایگزین نارگیل استفاده می کند. این ماده به نوشیدنی شیرین می‌افزاید بنابراین نیازی به شکر اضافی نیست. همچنین می‌تو،د از شیر نارگیل تبخیر شده استفاده کنید یا برای شیرینی کمتر، آن را یک کوکیتو بدون شیر تغلیظ شده درست کنید.
  • ، نارگیل: استفاده از ، نارگیل کنسرو شده گزینه سالم تری برای این نوشیدنی است. به طور معمول این ، غلیظ شیرین نمی شود. برای انتخاب شیرین تر، از ، نارگیل کوکو لوپز استفاده کنید.
  • شیر جو دوسر: شیر جو دوسر به طور طبیعی فوق العاده خامه ای و غلیظ تر از سایر شیرهای گیاهی است که آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند! می تو،د از شیرهای غیر لبنی دیگر مانند شیر سویا یا شیر بادام هندی نیز استفاده کنید.
  • کنسرو شیر نارگیل: شیر نارگیل پرچرب بهترین عملکرد را برای این نوشیدنی دارد، زیرا خامه‌ترین گزینه است. شما باید مطمئن شوید که از یک قوطی شیر نارگیل در مقابل یک کارتن استفاده می کنید. شیر نارگیل از کارتن بیشتر آبکی است و دارای مواد اضافی است.
  • عصاره و،ل، دارچین و جوز هندی: دارچین آسیاب شده و جوز هندی ادویه من،ی برای این نوشیدنی دلپذیر هستند. از عصاره و،ل خالص برای عطر و گرمای دلپذیر استفاده کنید.
  • رام سفید: ¾ فنجان رام سفید بهترین ضربه را به این کوکیتوی وگان می دهد! بسته به میزان قوی بودن نوشیدنی های تعطیلات (یا هر نوشیدنی روزانه) می تو،د مقدار بیشتری یا کمتر اضافه کنید!

🔪 دستورالعمل

این دستور غذای ساده وگان کوکیتو را می توان در عرض چند دقیقه درست کرد و پس از چند ساعت سرد شدن آماده است. دوستان و خانواده شما تحت تأثیر این نوشیدنی فانتزی قرار می گیرند – آنها فکر می کنند که شما ساعت ها صرف ساخت آن کرده اید! در اینجا طرز تهیه کوکیتو وگان آمده است:

،یبات ،یبی: همه مواد به جز رام را در غذاساز یا مخلوط کن با سرعت بالا بریزید و به مدت 1 دقیقه مخلوط کنید.

کوکیتوی غیر لبنی که در مخلوط کن مخلوط می شود.

بگذارید خنک شود، قبل از سرو رام اضافه کنید: آن را بردارید و در ظرف دربسته یا شیشه در بسته به مدت 3 تا 4 ساعت در یخچال نگهداری کنید تا کاملا خنک شود و طعم آن دم بکشد. وقتی آماده سرو شد، ¾ فنجان رم را هم بزنید.

شیر تغلیظ شده نارگیل و شیر نارگیل در یک کاسه همزن سرد می شوند.

خدمت: این کوکیتو شیر نارگیل را سرد در لیو، که روی آن چوب دارچین و کمی دارچین ریخته شده سرو کنید.

تخم مرغ مکزیکی در یک لیوان ریخته می شود.

💭 نکات تخصصی

  • اجازه دهید کوکیتو وگان سرد شود تا غلیظ شود. این دستور کوکیتو بدون تخم مرغ باید با سرد ، در یخچال غلیظ شود. اگر نوشیدنی رقیق‌تری را ترجیح می‌دهید، شیر جو دوسر اضافی اضافه کنید و مخلوط کنید.
  • هر نوع رم در این دستور غذا کار می کند. رام سفید را می توان با رام تیره یا حتی رام نارگیل جایگزین کرد، که می تواند طعم نارگیل را تقویت کند!
  • قدرت را تنظیم کنید: بسته به اینکه می خواهید این دستور نوشیدنی کوکیتو گیاهی چقدر قوی باشد، می تو،د مقدار رم را تنظیم کنید!
  • شیرینی را بر حسب طعم تنظیم کنید. اگر نوشیدنی شیرین‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌تو،د یک قاشق غذاخوری شربت افرا، شهد آ، یا شکر نارگیل را به مخلوط اضافه کنید.
  • از جدایی بپر،ید. اضافه ، رم درست قبل از سرو از جدا شدن مواد جلوگیری می کند. اگر متوجه جدایی شدید، به سادگی نوشیدنی را هم بزنید تا دوباره با هم ،یب شوند.

📖 تغییرات

  • وگان کوکیتو بدون الکل: برای یک کوکیتو غیر الکلی، رام را کنار بگذارید! این نوشیدنی به ،وان یک غذای شیرین موکتل خوشمزه است! حذف الکل آن را بیشتر شبیه میلک شیک کوکیتو می کند که حتی بچه ها هم می توانند از آن لذت ببرند.
  • شیر بادام کوکیتو وگان: این دستور کوکیتو بدون لبنیات را با شیر بادام به جای شیر جو دوسر امتحان کنید! برای تغییر طعم، کمی عصاره بادام نیز اضافه کنید.
  • دستور العمل کوکیتو بدون شیر نارگیل: اگر به نارگیل حساسیت دارید یا طعم نارگیل را دوست ندارید، همچنان می تو،د از این دستور العمل کوکیتو بدون تخم مرغ لذت ببرید! اگر گیاهخوار نیستید می تو،د این دستور غذا را با شیر تغلیظ شده شیرین، شیر تبخیر شده و شیر معمولی درست کنید.
  • دستور العمل کوکیتو کم چرب: شیر نارگیل کم چرب و ، نارگیل سبک را انتخاب کنید تا این کوکیتوی گیاهی پورتوریکویی چربی کمتری داشته باشد!
  • دستور العمل کوکیتو کم کا،ی: می تو،د با کم ، شکر استفاده شده در این نوشیدنی، یک دستور غذای سبک کوکیتو درست کنید. شیر تغلیظ شده نارگیل وگان را کنار بگذارید و از شیرین کننده ای مانند استویا استفاده کنید. انجام دستور العمل کوکیتو کاملاً بدون شکر هنوز هم خوشمزه است، اما سالم تر!
  • ایده های طعم کوکیتو: طعم های مختلف را به کوکیتو اضافه کنید! کوکیتو دم کرده چای را امتحان کنید یا شکلات، ماچا، پرتقال، کرن بری و شاه توت را به آن اضافه کنید.

🍽 پیشنهادات خدمت

  • با دارچین: بهترین راه برای لذت بردن از این کوکیتو بدون لاکتوز، سرد در لیوان های کوچک است، زیرا بسیار غنی است. روی نوشیدنی ها چوب دارچین و کمی دارچین بپاشید.
  • با نارگیل: برای لمس خاص، تکه های نارگیل ،د شده را به لبه لیوان خود اضافه کنید یا با مقداری مارشمالو وگان روی آن اضافه کنید!
  • کشمش: می تو،د این نوشیدنی را با کشمش رم بیشتر کنید. کشمش را در ظرفی با رم بریزید و بگذارید یک شب در یخچال خیس بخورد. روز بعد کشمش نرم می شود و می توان آن را با سایر مواد مخلوط کرد یا به ،وان چاشنی از آن لذت برد.
  • با سایر خوراکی های شیرین: این نوشیدنی را با سایر دستور العمل های تعطیلات گیاهی مانند کیک باندت شیرینی زنجبیلی یا پودینگ کریسمس وگان همراه کنید.

🧊 نحوه نگهداری

اگر دوست دارید این دستور کوکیتو وگان را بدون تخم مرغ از قبل تهیه کنید، می تو،د آن را درست کرده و تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید. توصیه می کنم آن را در یک ظرف دربسته یا بطری شیشه ای بدون هوا نگهداری کنید. توجه داشته باشید که به طور طبیعی جدا می شود، اما این کاملا طبیعی و قابل انتظار است. ساده هم بزنید یا تکان دهید تا دوباره مخلوط شوند. می تو،د رم را در زمان آماده سازی یا درست قبل از سرو اضافه کنید. این دستور به خوبی یخ نمی زند.

❓سوالات متداول دستور پخت

کوکیتو چیست؟

کوکیتو پورتوریکویی یک کوکتل است که با رام و خامه نارگیل درست می شود. معمولاً در طول فصل کریسمس از آن لذت می برند و هدیه دادن یا تهیه کوکیو برای جشن ها یک سنت تعطیلات است. این نوشیدنی پایه ای شیرین و خامه ای با طعم نارگیلی پررنگ دارد. نت های دیگر عبارتند از و،ل، دارچین و جوز هندی.

آیا کوکیتو وگان سنتی است؟ آیا کوکیتو لبنیات دارد؟

کوکیتو سنتی وگان نیست، زیرا دارای مواد لبنی است. برخی از انواع کوکیتو نیز حاوی زرده تخم مرغ هستند. اگر به دنبال یک کوکتل گیاهی هستید، باید آن را با مواد کوکیتو وگان تغییر دهید، همانطور که در این پست توضیح داده شده است!

بهترین الکل برای کوکیتو چیست؟

رام بهترین الکل برای استفاده در دستور العمل کوکیتو سنتی و دستور العمل کوکیتو غیر لبنی است! طعم رام به خوبی با طعم نارگیل، و،ل و ادویه جات ،یب می شود. این دستور غذای کوکیتو بدون لبنیات خاص نیاز به رام سفید دارد، اما به همان اندازه با رام تند، طلایی، تیره یا نارگیل خوشمزه است. در این کوکتل حتی می تو،د از ،یب رم استفاده کنید.

آیا باکاردی کوکیتو وگان است؟

خود باکاردی 100% گیاهخوار است، بنابراین تا زم، که از مواد بدون لبنیات و بدون تخم مرغ برای کوکیتو استفاده کنید، کل نوشیدنی گیاهخوار خواهد بود! تعویض مواد سنتی بسیار آسان است و به همان اندازه طعم خوبی دارد.

آیا کوکیتو سالم تر از تخم مرغ است؟

کوکیتو به ،وان تخم مرغ پورتوریکویی شناخته می شود! هر دوی این کوکتل های تعطیلات بسیار شبیه به هم هستند، با ،ی دوست داشتنی. هیچ یک از این نوشیدنی ها به طور سنتی سالم تلقی نمی شوند. با این حال، می تو،د یک دستور غذای کوکیتوی سالم را در خانه درست کنید و به مواد اولیه استفاده شده توجه کنید. استفاده از خامه نارگیل کنسرو شده به جای خامه نارگیل در بطری، این نوشیدنی را سالم تر می کند. شیر جو دوسری را انتخاب کنید که ،یبات محدودی داشته باشد، در حالت ایده آل دو ماده: جو و آب.

آیا کوکیتو بدون گلوتن است؟

بله، کوکیتو به طور طبیعی فاقد گلوتن است و از نیشکر به دست می آید. هر رام خالص و مقطر بدون گلوتن است، اما مراقب رم های طعم دار یا ادویه دار باشید. باید دوباره بررسی کنید که بعد از فرآیند تقطیر گلوتن اضافه نشده باشد. هر دو باکاردی و کاپیتان مورگان GF تایید شده اند.

آیا رام گیاهی است؟

خبر خوب! رام گیاهی و وگان است! فرآیند ساخت رم نیازی به تداخل با محصولات مشتق شده از حیوانات ندارد. صرف نظر از ترجیح غذایی شما، می تو،د از نوشیدنی های مبتنی بر رم لذت ببرید. هر رمی را که دوست دارید به این دستور غذای کوکیتو وگان پورتوریکویی اضافه کنید، نگران نباشید!

نوشیدنی کوکیتو وگان در یک لیوان با چوب دارچین به ،وان چاشنی سرو می شود.

🍹 دستور العمل های نوشیدنی خوشمزه بیشتر!

این دستور غذایی وگان را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

کوکیتو وگان

کوکیتو وگان با ،یبی از شیر نارگیل، خامه نارگیل، عصاره و،ل و رام سفید به همراه چند ماده ساده دیگر تهیه می شود. این نوشیدنی سنتی کریسمس پورتوریکویی برای فصل تعطیلات عالی است، اما در واقع در هر زم، از سال آرامش‌بخش و خوشمزه است! بهترین ،مت؟ این فقط 2 دقیقه زمان آماده سازی طول می کشد و به طور طبیعی بدون گلوتن نیز هست!

زمان آماده سازی2 دقیقه

زمان سرد شدن3 ساعت

زمان کل3 ساعت 2 دقیقه

دوره: نوشیدنی

غذا: مکزیکی، وگان

رژیم غذایی: بدون گلوتن، لاکتوز کم، وگان، گیاهخواری

خدمات: 10

کا،ی: 323کیلو کا،ی

  • این نوشیدنی با سرد شدن غلیظ می شود. اگر نوشیدنی رقیق‌تری را ترجیح می‌دهید، با شیر جو دوسر اضافی رقیق کنید.
  • رام سفید را می توان با رام تیره یا حتی رام نارگیل جایگزین کرد.
  • شیرینی را به طعم تنظیم کنید، اگر نوشیدنی شیرین‌تری را ترجیح می‌دهید، یک قاشق غذاخوری شربت افرا به مخلوط اضافه کنید.
  • رام را می توان حذف کرد تا آن را برای بچه ها پسند کند یا آن را به یک موکتل تبدیل کنید.
  • اضافه ، رم درست قبل از سرو از جدا شدن مواد جلوگیری می کند.
  • این نوشیدنی را می توان از قبل آماده کرد و تا 3 روز در یخچال نگهداری کرد.

خدمت: 0.66فنجان | کا،ی: 323کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 24g | پروتئین: 5g | چربی: 22g | چربی های اشباع شده: 19g | چربی های چند غیر اشباع: 0.3g | چربی اشباع شده: 2g | کلسترول: 11میلی گرم | سدیم: 56میلی گرم | پتاسیم: 322میلی گرم | فیبر: 2g | قند: 18g | ویتامین A: 133IU




منبع: https://pickyeaterblog.com/vegan-coquito/