دسته‌ها
اخبار

معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-غذای رژیمی

هزینه لازم برای استفاده از خدمات لوکس رستوران اصیل، نسبتاً بالا است. رستوران اصیل دارای منوی مجزای کافه بوده تا مهمانان بتوانند پس از صرف غذا، دمنوشی خوش‌عطر نوش‌جان فرمایند. رستوران مستوران که به مس توران (به معنای سرزمین مس) نیز شهرت دارد در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. طراحی رستوران به گونه‌ای است که با وارد شدن به فضای آن مهمانان احساس می‌کنند به تاریخ این کشور سفر کرده‌اند. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مناسبت‌های خود را در رستوران برگزار کنند. رستوران‌های زیادی برای برگزاری مناسبت‌های تولد و سالگرد ازدواج در تهران وجود دارند که در ادامه بعضی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران بین المللی 133 تهرانپارس جزء لوکس ترین رستوران های شرق تهران به حساب می آید و شرق نشین ها به خوبی این رستوران را میشناسند. رستوران بین المللی 133 برای مشتریان خود بهترین غذاهای ایرانی را سرو می کند که از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. غذاها از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند اما بخاطر کیفیت بالا، سرویس دهی مطلوب و همچنین موسیقی زنده، ارزشش هزینه کردن را دارد. لازم به ذکر است درکنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی شامل انواع استیک و پاستا هم در این رستوران سرو می شوند و امکان سفارش به صورت بیرون بر هم وجود دارد. در صورتیکه میخواهید با تعداد بالا به رستوران مراجعه کنید یا قصد برگزاری مراسم را هم دارید، امکان رزرو در رستوران وجود دارد.

باماهاس برای رقابت با بهترین مزه‌ها در فست فودهای مختلف آماده است. فضای دنج و نوستالژیک باماهاس در خیابان گلبرگ، آن را در زمره بهترین رستوران های تهرانپارس قرار داده است. ژامبون‌های این فست فود، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ژامبون‌ها هستند که عطر و طعمی متفاوت دارند.

  • از قضا اینجا نه طلایی است و نه خیلی هم لوکس و هم دکوراسیون ساده و تمیزی دارد و هم فضای خوب و صمیمی.
  • قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید.
  • البته قیمت‌ها در بهترین رستوران خیابان فرشته کم نیست و بهتر است از قبل این موضوع را در نظر داشته باشید اما قطعا تجربه‌ای که به دست می‌آورید، ارزشمند است.
  • یادتان باشد پیش‌غذا و نوشیدنی و سالاد و ماست و سبزی را همان موقع ورود به رستوران باید تهیه کنید.
  • در وسط رستوران میز سلف قرار دارد و هر نوع غذای ایرانی، دسر و پیش غذا را که بخواهید می توانید بردارید و لذت ببرید.

شاید نداشتن جایی برای نشستن در فست فود بهاران در وهله اول کمی توی ذوق بزند، اما کافی است یکبار طعم غذاهای بهاران به خصوص کباب ترکی‌های مشهورش را مزه کنید. طعم دنر کباب‌های این رستوران زنجیره‌ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می‌توانید از طعم آن‌ها نیز لذت ببرید. رستوران بهاران در میدان پونک، بلوار میرزا بابایی، روبروی در شهروند، پلاک ۶۲ قرار دارد.

رستوران گردان برج میلاد ؛ ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی.

فضای داخل رستوران نشان دهنده معماری گیلان است که حس بسیار ارزشمند و فوق العاده ای را در شما ایجاد می کند. مدیریت این رستوران کیفیت بالا در ارائه سرویس به مشتری را مد نظر قرار می دهد و در کنار آن نیز هزینه ای منصفانه دریافت می کند و همین عامل باعث زیاد شدن مشتری های ثابت شده و آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران کرده است. باغ رستوران ها معمولا در مناطق خوش آب و هوا که دارای طبیعت زیبا و چشم نواز است احداث می شوند و جزو بهترین رستوران های تهران برای فرار از شلوغی و آلودگی داخل شهر و پناه آوردن به دامان طبیعت و تغییر آب و هوا می باشد. در مناطق خوش آب و هوای تهران نیز تعداد زیادی از این رستوران ها موجود است که در این قسمت از مقاله قصد داریم چند تا از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم. اگر به ساختمان های قدیمی ایرانی علاقه دارید و فضای آن را برای صرف غذا دلپذیر می دانید، نون و نمک قمرالملوک از بهترین رستوران های تهران از نوع سنتی است.

کیفیت غذاها واقعاً خوب است و همانطور که انتظار دارید به همان نسبت قیمت غذاهای رستوران بالاست. شعار خود رستوران این است که غذاهای مختلفی را سفارش دهید و با هم به اشتراک بگذارید که با توجه به حجم غذاها پیشنهاد خیلی خوبی است. شعبه دوم رستوران کنزو هم در هتل پارسیان واقع شده که بالای شهرک آتی ساز قرار دارد. بهترین مسیر برای دسترسی به این شعبه اتوبان یادگار امام شمال می باشد. در انتهای اتوبان یک خروجی هست که شما را وارد چمران جنوب یا یادگار جنوب می کند و از طریق آن به شهرک آتی ساز هم دسترسی دارید.

این رستوران شیک دو طبقه دارد که طبقه پایین آن، مخصوص غذاهای فرنگی و طبقه دوم آن، مخصوص غذاهای ایرانی است. غذاهای رستوران بین‌المللی نارنجستان، بسیار خوشمزه‌اند و استیک‌های آن شهرت زیادی دارند. رستوران لوکس طلاییاز دیگر رستوران‌های معروف و قدیمی تهران، می‌توان به رستوران لوکس طلایی اشاره کرد. این رستوران، حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد می‌کند.

پدیده شاندیز در لیست بهترین رستوران‌ های غرب تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که می‌توانید آن را به عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی انتخاب کنید، کاخ رستوران لیدوما است. این رستوران که در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌کند و در آنجا می‌توانید طعم واقعی غذاها را تجربه کنید. رستورانی در دل بازار تهران با صفی همیشه طولانی که تا سبزه‌میدان هم می رسد و مردمی که به‌هیچ‌عنوان از این انتظار طولانی در سرما و گرما دست نمی‌کشند. هر پرس غذای مسلم به راحتی دو نفر را سیر می‌کند و با این وجود قیمتی کاملا معقول و معمولی دارد. بهتر است اگر رژیم غذایی خاصی دارید دور این تجربه را خط بکشید چون تمام غذاهای این رستوران با روغن حیوانی طبخ می‌شود و حسابی چرب و چیلی است. جهان نما یه رستوران فوق العاده خوب و با کیفیت با فضای سنتی و قدیمیِ که با فاصله ی خیلی کمی از دیدنی های گردشگری شهر سنندج قرار گرفته.

رستوران البرز و نیم قرن سابقه

رعایت چند نکته می‌تواند شما را با این رستوران بهتر آشنا کند، اینکه رستوران چهار شعبه دارد و در هر شعبه، امکان استفاده از فضای باز هست. غیر از این مورد باید بدانید که در رستوران کوبابا، پیش غذای پنج مزه سرد هم طرفداران بسیاری دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید. در کنار کیفیت خوب غذا، دکوراسیون زیبا، رفتار مطلوب پرسنل و مواردی از این دست هم بر جذابیت‌های این رستوران افزوده‌اند. شعبه نایب ساعی توسط ایرج نایب، نوه حاج علی و پسر غلامحسین نایب، ساخته می‌شود.