دسته‌ها
اخبار

هوا سرخ کن میگو – Fit Foodie Finds


میگو سرخ کن بادی.

این میگو سرخ کن بادی دستور تهیه پیش غذا یا غذای اصلی عالی است! با میگوی آبدار و لطیف در داخل و نان پنکوی ترد خوشمزه در خارج، این دستور سرخ کن بادی یک لقمه از بهشت ​​است.

میگو سرخ کن با هوا در بشقاب با برش های لیمو.

میگوی خوشمزه، پخته شده در سرخ کن هوا

ما عاشق دستور العمل های سرخ کن بادی آسان در اینجا در Fit Foodie Finds هستیم، بنابراین وقتی متوجه شدیم که دستور سرخ کن بادی برای میگو نداریم، فقط مجبور شدیم آن را امتحان کنیم. و … چه ،ی می دانست که سرخ کن هوا میگو PERFECT را می پزد؟

ما این دستور پخت میگو با هوای سرخ کن آسان را خیلی دوست داشتیم، که دیگر نتوانستیم آن را از همه شما دور نگه داریم. چه این غذای خوشمزه را به‌،وان پیش‌غذا، غذای سریع هفته یا میان‌وعده سالم سرو کنید، بد،د که این میگوی آبدار ستاره نمایش خواهد بود. آشپزی مبارک!

چرا شما آن را دوست دارم!

این دستور غذا هر بار با میگوی کاملا پخته شده در اختیار شما قرار می دهد.

پختن میگو در سرخ کن هوا باعث می شود تا یک شام سریع در شب هفته به شما ارائه شود.

این می،ا طعم عالی و بافت ترد فوق العاده ای دارند.

میگو خام روی دستمال کاغذی.

مواد لازم برای سرخ ، میگو

  • میگو: ما از میگوی خام و بزرگی استفاده کردیم که دم آن هنوز روی آن است. در صورت تمایل می تو،د از میگوی متوسط ​​یا میگوی جامبو استفاده کنید، اما ممکن است به شستشوی تخم مرغ و مخلوط پانکو بیشتری نیاز داشته باشید.
  • نمک و فلفل: نمک و فلفل واقعاً طعم میگو را افزایش می دهد. ازش نگذر!
  • فلفل قرمز: این ادویه کمی گرما را اضافه می کند که طعم شگفت انگیزی با می،ای نان زده می شود.
  • آب لیمو: مقداری اسیدیته مرکبات برای متعادل ، نت های تند و خوش طعم این غذا عالی است.
  • ،ده های پانکو: پانکو یک ترد رضایت بخش خوب برای میگو فراهم می کند که نمی تو،د آن را با پودر سوخاری دیگر تهیه کنید.
  • پنیر پارمسان: کمی پنیر این دستور پخت میگو را به سطح جدیدی می برد.
  • تخم مرغ: تخم‌مرغ‌ها به‌،وان یک عامل اتصال دهنده عمل می‌کنند تا پودر سوخاری به‌طور یکپارچه به میگو ب،بد.
میگو در حال غوطه ور شدن در شستشوی تخم مرغ.
میگو با پانکو و پارمزان پخته می شود.

طرز تهیه میگو سرخ کن هوای ترد

مارینه میگو

می،ا را زیر آب سرد بشویید، خشک کنید و می،ا را به یک کاسه منتقل کنید. 1 قاشق چایخوری اضافه کنید نمک کوشر، فلفل، پاپریکا و آب لیمو به می،ا بریزید و هم بزنید تا پوشش داده شود. 15 دقیقه کنار بگذارید.

پوشش PANKO آماده

در حالی که میگو در حال مرینیت شدن است، آنها را مخلوط کنید پودر پانکو، پنیر و 1 قاشق چایخوری نمک در یک کاسه. تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه بشکنید و هم بزنید. بعد از 15 دقیقه، سرخ کن را از قبل با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

کت میگو

بعد، یک میگو را از طریق شستشوی تخم مرغ لایروبی کنید و اجازه دهید تخم مرغ اضافی از میگو چکه کند. می،ا را در یک بشقاب قرار دهید و با مخلوط پانکو بپاشید تا به طور یکنواخت پوشش داده شود.

سپس میگو را برای بار دوم از داخل تخم مرغ بشویید و فرآیند پخت را تکرار کنید. میگو را در بشقاب قرار دهید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا تمام می،ا پوشش داده شوند.

نکته حرفه ای: ما به شدت توصیه می کنیم میگو را به جای اینکه مستقیماً در کاسه با مخلوط پانکو قرار دهید، در یک بشقاب نان بزنید تا مخلوط خیس نشود و نتواند به میگو ب،بد.

میگو سرخ شده با هوا

روغن زیتون را کف سرخ کن بادی بریزید و می،ا را به سرخ کن بادی منتقل کنید. مطمئن شوید که میگو در سرخ کن با هوا تماس نداشته باشد.

می،ا را به مدت 2 دقیقه در هوا سرخ کنید، سپس می،ا را برگرد،د و 2 دقیقه دیگر سرخ کنید. می،ا را از سرخ کن بادی خارج کنید و این کار را تکرار کنید تا همه می،ا قهوه ای طلایی و پخته شوند.

خدمت + لذت ببرید!

میگو را به تنهایی با کمی لیموترش تازه، با سس مارینارا یا بالای سالاد سرو کنید. لذت ببرید!

جدیدترین دستور العمل های میگو

بیشتر

میگوی با روکش پانکو در حال غوطه ور شدن در شستشوی تخم مرغ.

چه چیزی را با میگو سرخ کن با هوا سرو کنیم

این می،ا به تنهایی به اندازه کافی خوشمزه هستند، اما اگر می خواهید یک وعده غذایی مفیدتر درست کنید، راه های سرگرم کننده زیادی برای ،یب این میگوی خوشمزه با سایر مواد وجود دارد. اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد:

میگو سوخاری در سرخ کن بادی.

روش های دیگر برای طبخ میگو

ما این دستور پخت میگو را دوست داریم، اما اگر به دنبال راه های بیشتری برای پختن میگو هستید، ما در آنجا نیز به شما کمک می کنیم.

میگو کبابی: با این آموزش گام به گام آسان و ساده در مورد نحوه گریل ، میگو، هر بار میگوی کاملا کبابی دریافت کنید!

میگو آب پز: این دستور پخت میگوی آب پز ساده ترین راه برای تهیه میگوی کاملا آبدار و ترد است! چاشنی شده با چاشنی کاجون و با سس کره عسل بهشتی سرو می شود.

میگو کره سیر: این 5 ماده میگو کره سیر در 10 دقیقه آماده می شود! با طعم عالی سیر و کره ای، این میگو هر من،تی را جذاب می کند.

پاستا میگو: شما میپرسید چگونه اسکمپی میگو درست کنیم؟ آسان است! این دستور اسکمپی میگوی مارچوبه کاملاً ذهن شما را متحیر می کند زیرا با هزاران سبزیجات، میگوی تازه و سس کره روغن زیتون خوشمزه با چاشنی لیمو درست شده است.

سالاد میگو: رنگین کمان را با این سالاد میگوی سالم میل کنید که پر از مواد تازه، می،ای کاملا سرخ شده و سس خامه ای است (بدون مایونز!). لذت ببرید!

میگو پخته شده در سرخ کن بادی.

ذخیره سازی

می،ای سرخ شده خود را در یک ظرف در بسته در یخچال به مدت 3 تا 4 روز نگهداری کنید.

برای گرم ، مجدد: می،ای خود را دوباره در سرخ کن با دمای 350 درجه فارنهایت قرار دهید. این بار در صورت نیاز می تو،د میگو را روی هم بچینید! به مدت 2 تا 3 دقیقه یا تا زم، که گرم شود بپزید، مراقب باشید که می،ا زیاد پخته نشوند.

میگو سرخ کن با هوا در بشقاب.
میگو سرخ کن با هوا در بشقاب.

هوا سرخ کن میگو

این میگو سرخ کن بادی در نان پانکو پارمزان لایروبی شده و در سرخ کن بادی کاملا ترد می شود. لذت ببرید!

آمادگی:27 دقایق

پختن:4 دقایق

جمع:31 دقایق

چربی 6

کربوهیدرات ها 42

پروتئین 10

،اصر

  • 1 پوند. خام میگوی بزرگ، دم روی و دمیده شده
  • 2 قاشق چای خوری نمک کوشر جدا از هم
  • ½ قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی
  • ½ قاشق چایخوری فلفل قرمز
  • 1 قاشق سوپخوری آب لیموی تازه
  • ¾ فنجان ،ده های پانکو
  • ½ فنجان پنیر پارمزان رنده شده یا پکورینوی رومی
  • 2 تخم مرغ های بزرگ

دستورالعمل ها

  • می،ا را زیر آب سرد بشویید و خشک کنید. میگو را به یک کاسه منتقل کنید. 1 قاشق چایخوری نمک کوشر، فلفل، پاپریکا و آب لیمو را به میگو اضافه کنید و هم بزنید تا پوشش داده شود. 15 دقیقه کنار بگذارید.

  • در حالی که میگو در حال مرینیت شدن است، ،ده های پانکو، پنیر و 1 قاشق چایخوری نمک را در یک کاسه مخلوط کنید. تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه بشکنید و هم بزنید.

  • بعد از 15 دقیقه، سرخ کن را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • یک میگو را از طریق شستشوی تخم مرغ لایروبی کنید و اجازه دهید تخم مرغ اضافی از میگو چکه کند. می،ا را در یک بشقاب قرار دهید و با مخلوط پانکو بپاشید تا به طور یکنواخت پوشش داده شود. می،ا را برای بار دوم از طریق تخم مرغ بشویید و فرآیند پخت را تکرار کنید. میگو را در بشقاب قرار دهید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا تمام می،ا پوشش داده شوند. ما به شدت توصیه می کنیم میگو را به جای اینکه مستقیماً در کاسه با مخلوط پانکو قرار دهید، در یک بشقاب نان بزنید تا مخلوط خیس نشود و نتواند به میگو ب،بد.

  • روغن زیتون را کف سرخ کن بادی بریزید و می،ا را به سرخ کن بادی منتقل کنید. مطمئن شوید که می،ا به سرخ کن بادی دست نزنند.

  • می،ا را به مدت 2 دقیقه در هوا سرخ کنید، می،ا را برگرد،د و 2 دقیقه دیگر سرخ کنید. می،ا را از سرخ کن بادی خارج کنید و این کار را تکرار کنید تا همه می،ا قهوه ای طلایی و پخته شوند.

  • میگو را به تنهایی با کمی لیموترش تازه، با سس مارینارا یا بالای سالاد سرو کنید.

نکات و نکات

  • برای این دستور از میگوی بزرگ استفاده کردیم. در صورت تمایل می تو،د از میگوی متوسط ​​یا میگوی جامبو استفاده کنید، اما ممکن است به شستشوی تخم مرغ و مخلوط پانکو بیشتری نیاز داشته باشید.
  • فرآیند پخت میگو کمی زمان می برد، پس صبور باشید.
  • در صورت تمایل می تو،د پودر سوخاری را جایگزین پودر پنکو کنید.

ارزش غذایی

کا،ی: 266کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 42g پروتئین: 10g چربی: 6g فیبر: 6g قند: 1g

عکاسی: ع، های گرفته شده در این پست توسط اشلی مک گلاگلین از چشم انداز خوراکی است.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/air-fryer-shrimp/