دسته‌ها
اخبار

کدو حلوایی آسان پای سیب


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

کدو حلوایی سریع و آسان پای سیب مس،ه سیب را با کدو سبز اقتصادی جایگزین می کند، اما ذائقه شما هرگز متوجه نخواهد شد! این یک دسر تابست، کم سروصدا، خوشمزه و سازگار (بدون گلوتن، بدون قند و غیره) برای باربیکیو، قلیان و پیک نیک است!

کامل پای سیب مس،ه کدو سبز وگان با تکه ای که روی یک بشقاب سفید در پس زمینه ای روشن قرار داده شده است.

Mock Apple Pie چیست؟

دستور العمل های ساختگی پای سیب طوری طراحی شده اند که طعمی شبیه پای سیب داشته باشند اما بدون سیب. قبل از یخچال، این پای ها (همچنین به نام پای استیصال نیز نامیده می شود) به مصرف کنندگان کمک می کرد تا از انواع خاصی از پای ها در تمام طول سال لذت ببرند، حتی خارج از فصل. در آن زمان، اغلب از گوجه فرنگی سبز و کراکر نمکی برای ایجاد طعم ساختگی پای سیب استفاده می شد.

امروزه دستور العمل های محبوبی برای کیک های سیب ساختگی با کراکر ریتز وجود دارد که طعم و طعم پای سیب را ارائه می دهد، هرچند ارزش غذایی زیادی ندارد. با این حال، برای این دستور تهیه پای سیب ساختگی کدو سبز (زپل پای) ما به آن تکیه می کنیم، درست حدس زده اید، کدو سبز برای تشکیل فیلینگ «سیب». ترد است، وقتی پخته می شود لطیف می شود، طعمی خنثی دارد و برای بوت مغذی است.

در طول تابستان، این پای سیب بدون سیب راهی عالی برای استفاده از مقدار زیادی کدو سبز باغی (همراه با این نان کدو سبز) است. و تنها چیزی که نیاز دارید یک مشت منگنه ساده و ارزان است تا آن را به “سیب” ساختگی خود تبدیل کنید. پس از طعم دار شدن و پخته شدن، هیچ ، نمی داند که از کدو سبز درست شده است!

بعلاوه، با تکیه بر پوسته پای از پیش ساخته شده، فرآیند را ساده تر کنید. شما همچنین می تو،د به راحتی مواد تشکیل دهنده را تنظیم کنید تا این دستور غذا را با نیازهای خود تطبیق دهید. ی،ی بدون گلوتن، بدون قند تصفیه شده، بدون قند و غیره.

آیا می خواهید از خوراکی های با سیب واقعی لذت ببرید؟ ممکن است این کرامبل سیب، سس آسان سیب توت فرنگی و سیب های پخته شده پر شده را دوست داشته باشید.

،اصر

این دستور تهیه پای سیب شبیه کدو سبز بر روی مواد اولیه ساده، کم و مقرون به صرفه است.

پوسته پای وگان: برای صرفه جویی در زمان و تلاش از یک پوسته پای وگان منجمد از پیش ساخته شده استفاده می کنیم.

مواد تشکیل دهنده برای وگان کدو تنبل موک سیب پای روی سطح سفید

فیلینگ پای سیب کدو سبز:

  • کدو سبز: توصیه می کنم از کدو سبز متوسط ​​(که دانه های کمتری دارد و سفت تر است) استفاده کنید. کدو حلوایی تابست، (معروف به کدو سبز زرد) نیز برای این پای سیب کدو سبز مفید است.
  • قند: من از ،یب شکر گرانول معمولی و شکر قهوه ای برای این پای شیرین کدو سبز برای طعم م، کارامل/ م، استفاده می کنم.

اگر ترجیح می دهید استفاده کنید شکر تصفیه نشده، شکر نارگیل می تواند به جای شکر قهوه ای عمل کند. شما همچنین می تو،د یک نسخه بدون قند درست کنید استفاده از جایگزین شکر قهوه ای، اریتریتول، شکر میوه راهب و غیره.

  • نشاسته ذرت: برای غلیظ شدن مایعات داخل فیلینگ (از جمله مایع آزاد شده از کدو سبز در حال پخت) به یک قوام سس تبدیل شود و از خیس شدن کف پای جلوگیری شود.
  • آب لیمو: برای بهترین طعم از آب لیموی تازه (یا آب لیموترش) استفاده کنید. در صورت تمایل، می تو،د مقداری مزه نیز اضافه کنید. سرکه سیب نیز موثر خواهد بود.
  • دارچین و جوز هندی: برای یک پای کدو سبز خوشمزه و کم ادویه.
  • نمک دریا: برای تقویت مواد پرکننده مختلف.

برای طعم بیشتر: می تو،د کمی زمین اضافه کنید هل یا زمین زنجبیل. همچنین می‌تو،د طعم «سیب» را در مخلوط کدو سبز با چند قطره از آن تقویت کنید طعم دهنده طبیعی سیب، اگرچه من معمولا این کار را نمی کنم. با یک مشت شیرینی بیشتری اضافه کنید کشمش.

رویه ،ده نان:

  • ارد: می تو،د از آرد همه منظوره سفید یا آرد گندم کامل (یا ،یب 50/50 از این دو) استفاده کنید. برای یک پای ،ده سیب ساختگی بدون گلوتن، از مخلوط همه منظوره بدون گلوتن مانند آسیاب شاه آرتور یا باب قرمز استفاده کنید.
  • کره گیاهی: از کره بدون لبنیات یا روغن نارگیل کم نمک، ذوب شده استفاده کنید.
  • دارچین: برای گرما و طعم بیشتر.
  • نمک: اگر از کره وگان شور استفاده می کنید، احتمالاً به آن نیاز نخواهید داشت.

برای طعم بیشتر: چندین ماده وجود دارد که می تو،د به رویه اضافه کنید، از جمله خالص عصاره و،ل، جو دو سر (برای بافت و طعم بیشتر)، اجیل ،د شده، و قدری قند (برای کارامل ، تاپینگ تردتر).

چگونه پای سیب مس،ه کدو حلوایی درست کنیم؟

برای تهیه این پای سیب شبیه کدو حلوایی خوشمزه فقط هشت مرحله فوق العاده ساده را دنبال کنید.

  • 1) ابتدا فر را با دمای 400F/200C گرم کنید.
  • 2) سپس، کدو سبز را آبکشی کرده، خشک کرده و پوست آن را بکنید و سپس آن را از طول برش دهید و دانه ها را با قاشق روی توپک ،بزه بردارید. کدو سبز باقیمانده را به قطعات نیمه ماه ¼ اینچی برش دهید.
فرآیند سوراخ ، کدو سبز

گوشت کدو سبز ،د شده را دور نریزید. می توان به آن اضافه کرد سوپ ها، اسموتی ها، خورش ها، و غذاهای دیگر.

  • 3) سپس کدوها را به یک قابلمه بزرگ با آب در حال جوش منتقل کنید و اجازه دهید به مدت 2 تا 3 دقیقه کاملاً در آب بجوشد تا کاملاً نرم شوند.
فرآیند پخت کدو سبز در یک قابلمه بزرگ

متناوبا، شما می تو،د کدو سبز را به مدت پنج دقیقه تفت دهید (یا تا زم، که ترد شود) با آب لیمو و نمک.

  • 4) اجازه دهید کدوهای پخته شده آب کشیده و خنک شوند، با استفاده از دستمال کاغذی یا دستمال آشپزخانه آنها را خشک کنید.
  • 5) در همین حین با سرد شدن کدو سبز، شکر، نشاسته ذرت، دارچین، جوز هندی، نمک و آبلیمو را در یک کاسه بزرگ همزن اضافه کنید و خوب هم بزنید. پس از سرد شدن و خشک شدن، کدو سبز را در این کاسه بریزید تا کاملا پوشیده شود.
مواد تشکیل دهنده فیلینگ سیب با کدو سبز وگان در حال هم زدن در قابلمه
اضافه ، کدو سبز به کاسه مخلوط پر ، کدو سبز وگان Mock Apple Pie
  • 6) رویه ،ده نان را در یک کاسه کوچک جداگانه با مخلوط ، آرد، دارچین و کره گیاهی با چنگال یا انگشتان خود آماده کنید.
ع، فرآیند مواد تشکیل دهنده رویه پای سیب با کدو سبز وگان که در یک کاسه هم زده می شوند
مواد را برای کراست پای در یک کاسه قرار دهید
  • 7) برای جمع آوری پای سیب کدو سبز، پوسته پای یخ زده را با فیلینگ پای سیب ساختگی کدو سبز پر کنید، روی سطح ،ده شده بپاشید و بین 35 تا 40 دقیقه در فر قرار دهید تا نرم و حباب دار با رویه قهوه ای طلایی شود.
  • 8) پای را از فر خارج کرده و اجازه دهید حداقل 45 دقیقه قبل از سرو روی توری سیمی خنک شود. لذت ببرید!

سوالات متداول

آیا باید کدو سبز را پوست کند؟

از نظر فنی خیر، زیرا در حین پختن پای شیرین کدو سبز، پوست نرم می شود. با این حال، رنگ سبز تیره پوست آن را از سیب متمایز می کند، بنابراین اغلب به دلایل زیبایی شناختی حذف می شود.

آیا می توانم رویه ،ده نان را حذف کنم؟

می تو،د این پای سیب بدون سیب را بدون رویه، رویه کرامبل یا حتی خمیر پای اضافی روی آن (یک پوسته رویی) درست کنید. این به شما بستگی دارد.

آیا می توانم این را یک پای سیب ساختگی کدو سبز بدون گلوتن درست کنم؟

از پوسته پای بدون گلوتن و آرد همه منظوره بدون گلوتن برای یک پای سیب ساختگی کدو سبز بدون گلوتن استفاده کنید.

نکات و نکات دستور العمل برتر

  • به مزه شیرین کنید: مقدار شکری که برای طعم دادن استفاده می کنید را کم یا زیاد کنید.
  • حتی برش های کدو سبز را برش دهید: می‌تو،د این کار را با دست انجام دهید یا از دیسک برش مان،ین یا غذاساز استفاده کنید تا مطمئن شوید که برش‌های یکنواخت پخته می‌شوند. کدو سبز را هم خیلی نازک برش ندهید، در غیر این صورت پس از پخته شدن، نرم می شود.
  • اجازه دهید خنک شود: به دلیل مایع موجود در کدو سبز، خنک شدن پای برای “تنظیم” آن بسیار مهم است، بنابراین هنگام برش خوردن آن به هم ریخته نمی شود.
  • برای درمان کم کربوهیدرات: پوسته پای را جدا کنید و آن را به یک ترد سیب ساختگی تبدیل کنید.
کامل پای سیب مس،ه کدو سبز وگان با تکه ای که روی یک بشقاب سفید در پس زمینه ای روشن قرار داده شده است.

توصیه های خدمت

درست مانند پای میوه های معمولی، چند روش امتحان شده و آزمایش شده برای سرو این پای سیب کدو سبز وجود دارد، از جمله:

  • یک قاشق بستنی وگان و،لی (یا دارچین، اسپند و غیره)
  • خامه فرم گرفته نارگیل یا خامه گیاهی دیگر
  • کاسترد وگان
  • سس کارامل

از کیک کدو سبز ساختگی در وعده های غذایی، آشپزی، و وعده های غذایی اواسط هفته لذت ببرید و تماشا کنید که مهمانانتان وقتی مواد «ویژه» را به آنها می گویید شوکه می شوند.

چگونه ذخیره کنیم؟

فروشگاه: پس از پخت، می تو،د پای سیب ماکت کدو سبز را در ظرف در بسته در دمای اتاق به مدت 2 تا 3 روز یا در یخچال به مدت 4 تا 5 روز نگهداری کنید.

من هنوز سعی نکرده‌ام پای را فریز کنم، زیرا کدو سبز می‌تواند پس از یخ‌شدن، نرم شود. با این حال، اگر دوست دارید آن را امتحان کنید، توصیه می کنم آن را محکم بپیچید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید.

دوباره گرم کنید: گرم ، مجدد پای شیرین کدو سبز در فر (10-15 دقیقه با دمای 350 درجه فارنهایت/177 درجه سانتیگراد) به حفظ بافت ترد رویه کمک می کند. از طرف دیگر، می تو،د برش ها را به صورت جداگانه در مایکروویو برای 60-80 ث،ه گرم کنید.

دستور العمل های بیشتر دسر وگان

اگر این دستور ساده پای سیب شبیه کدو حلوایی را امتحان کنید، دوست دارم نظر شما را در نظرات زیر بدانم. من همچنین واقعاً از امتیاز کارت دستور غذا قدرد، می کنم!

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • کدو سبز را پوست بگیرید، از طول آن را برش دهید و وسط آن را خالی کنید تا همه دانه ها را با استفاده از قاشق یا ،بزه جدا کنید و آنها را به شکل نیم ماه نیم اینچی برش دهید.

  • کدو سبز را در یک قابلمه بزرگ غوطه ور در آب قرار دهید و به مدت 2 تا 3 دقیقه بجوش،د تا کاملا نرم شوند.

  • کدو حلوایی را آبکش کنید و اجازه دهید خنک شود. اگر خیس هستند، مقداری حوله کاغذی بردارید و هر گونه رطوبت اضافی را بردارید.

  • در حالی که کدو سبز در حال خنک شدن است، شکر، نشاسته ذرت، دارچین، جوز هندی، نمک و آب لیمو را در یک کاسه بزرگ اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند. زم، که کدوها خنک شدند و آب اضافی آن خارج شد، آنها را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا به طور یکنواخت روی کدوها آغشته شود.

  • در یک کاسه جداگانه، رویه را با اضافه ، آرد، دارچین، نمک و کره گیاهی با هم آماده کنید تا کاملا ،یب شوند.

  • مخلوط کدو سبز را به پوسته پای یخ زده اضافه کنید، روی آن را روی آن قرار دهید و به مدت 35 تا 40 دقیقه بپزید.

  • به مزه شیرین کنید: مقدار شکری که برای طعم دادن استفاده می کنید را کم یا زیاد کنید.
  • حتی برش های کدو سبز را برش دهید: می‌تو،د این کار را با دست انجام دهید یا از دیسک برش مان،ین یا غذاساز استفاده کنید تا مطمئن شوید که برش‌های یکنواخت پخته می‌شوند. کدو سبز را هم خیلی نازک برش ندهید، در غیر این صورت پس از پخته شدن، نرم می شود.
  • اجازه دهید خنک شود: به دلیل مایع موجود در کدو سبز، خنک شدن پای برای “تنظیم” آن بسیار مهم است، بنابراین هنگام برش خوردن آن به هم ریخته نمی شود.
  • برای درمان کم کربوهیدرات: پوسته پای را جدا کنید و آن را به یک ترد سیب ساختگی تبدیل کنید.

کا،ی: 557کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 81gپروتئین: 7gچربی: 24gچربی های اشباع شده: 6gچربی های چند غیر اشباع: 6gچربی اشباع شده: 11gچربی ترانس: 3gسدیم: 460میلی گرمپتاسیم: 357میلی گرمفیبر: 3gقند: 37gویتامین A: 199IUویتامین سی: 19میلی گرمکلسیم: 52میلی گرماهن: 3میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: پای سیب، بدون لبنیات، وگان آسان، بدون تخم مرغ، بدون تخم مرغ، سبزیجات مخفی، دستور العمل های تعطیلات، نوشیدنی های من، برای بچه ها، دستور العمل های ساختگی، دستور العمل های پای، پای تابست،، دسر وگان، پای گیاهی، گیاهخواری، دسرهای گیاهی، پای زاپل، پای کدو سبز، دستور العمل های کدو سبز



منبع: https://plantbasedonabudget.com/easy-zuc،i-mock-apple-pie/