دسته‌ها
اخبار

سیخ های شاورما میگو کبابی – دستور العمل های ساده و سالم


این سیخ‌های شاورما میگو کبابی سریع و آسان، یک چرخش لبن، با ماریناد شاورما ک،یک از ماست تند، ساده، دارچین گرم و سیر تازه می‌گیرند. این یک دستور پخت میگو با طعم است که برای بسته بندی در پیتای گرم یا سرو روی پلو برنج عالی است.

تزیین سیخ شاورما میگو کبابی با آبلیمو.

جای تعجب نیست، امروز یک دستور پخت کباب خوشمزه دیگر برای شما دارم! یک غذای باربیکیو تابست، سریع و آسان، Skewers Shawarma Shrimp My Grilled Shrimp Shawarma Skewers، یک غذای سرگرم‌کننده ک،یک را تغییر می‌دهد. چیزی که این غذا را آسان‌تر می‌کند این است که چگونه می‌تو،د میگوی خود را از قبل به سیخ بکشید D&W Fresh Market! پیشخوان غذاهای دریایی آن‌ها مملو از یافته‌های شگفت‌انگیز و خوشمزه مانند ماهی قزل آلا، ماهی کاد و میگوی از پیش سیخ شده است. من به راحتی تمام موادم را به سبد ،یدم اضافه می کنم و سپس یا برمی دارم یا به خانه تحویل می دهم! وقتی سرگرم می شوم، هر زمان اضافه ای که بتوانم می گذارم.

،اصر

  • سیخ کباب میگو: میگو یک پروتئین آبدار و کم نمک است که می توان آن را با سیخ ،یداری کرد یا به راحتی در خانه سیخ کرد.
  • ماست: شیر کامل، ماست ساده همراه با آب لیمو چیزی است که ماریناد ک،یک شاورما را به شما می دهد که گوشت لذیذ و لطیفی ایجاد می کند.
  • سیر: کمی مغزدار و بسیار معطر است و با پختن روی گریل شیرین می شود.
  • آب لیمو: همراه با ماست، به ،وان یک نرم کننده طبیعی در ماریناد عمل می کند و همچنین طعم روشن و مرکباتی را اضافه می کند.
  • ادویه های گرم: دارچین، جوز هندی و فلفل دلمه ای ،یبی گرم و لذت بخش است که در آشپزی لبن، بسیار رایج است و به طعم شاورما ک،یک روی میگو می افزاید.

طرز تهیه سیخ شاورما با میگو کبابی

سیر را در ظرف رنده کنید

با تهیه ماریناد سیخ های شاورما میگوی کبابی خود را شروع کنید. یک ظرف پخت یا کاسه بزرگی بردارید که به اندازه کافی دراز باشد تا به سیخ میگو شما برسد و سپس حبه های سیر خود را با یک رنده رنده کنید. میکرو هواپیما.

ریختن دارچین در ظرف

بعد روی دارچین، جوز هندی و فلفل دلمه ای بپاشید. با مقداری نمک کوشر و فلفل سیاه مزه دار کنید.

اضافه ، ماست به غذا

سپس ماست ساده را اضافه کنید.

ریختن در روغن زیتون

کمی روغن زیتون بریزید.

لیز یک لیمو را از وسط نصف می کند

و با آب لیموی تازه تمام کنید.

هم زدن ماریناد شاورما

همه را با همزن بزنید تا به یک سس غلیظ تبدیل شود.

سیخ میگو را در سس شاورما فرو کنید

سپس سیخ های میگو خود را بردارید و آنها را در ماریناد شاورما بپوش،د و هر طرف را بچرخ،د.

سیخ میگو مرینیت

پس از اینکه هر سیخ کاملاً آغشته شد، بگذارید حداقل 10-15 دقیقه بماند و مارینت شود.

کباب ، سیخ میگو

سپس سیخ ها را روی گریل خود که از قبل با حرارت زیاد گرم کرده اید، بیندازید و بپزید تا زم، که میگو به رنگ صورتی روشن در بیاید، یک بار آن را برگرد،د. مراقب آنها باشید، زیرا زمان پخت بسته به نوع گریل شما متفاوت است.

آبکاری سیخ میگو

پس از پختن میگو، آن را از گریل خارج کرده و بلافاصله سرو کنید.

سیخ شاورما میگو کبابی.

در صورت تمایل روی سیخ را با کمی آب لیموی اضافی یا سبزی تازه سرو کنید و از سیخ شاورما میگوی کبابی خود لذت ببرید!

تکان دادن چیزها

  • حرارت رو ببر بالا. می‌تو،د با ادویه‌ها بازی کنید و اگر کمی تندتر دوست دارید، تکه‌های فلفل قرمز، پونه کوهی یا کاین را اضافه کنید.
  • پروتئین را عوض کنید. یک جایگزین آسان برای کباب میگو، گوش ماهی است، یا می تو،د از همین ماریناد با مرغ، گوشت ، یا بره استفاده کنید.

سوالات متداول:

از سیخ میگو با پوست استفاده می کنید یا بدون آن؟

در حالی که می‌تو،د میگو خود را با یا بدون پوست کباب کنید، من همیشه پوست میگوی خود را زودتر از موعد جدا می‌کنم (به جز دم) زیرا به مارینادها اجازه می‌دهد بهتر در گوشت نفوذ کنند.

آیا باید میگو را قبل از کباب ، آب کنید؟

اگرچه از نظر فنی می‌تو،د میگو را از حالت یخ زده کباب کنید، من آن را توصیه نمی‌کنم. من همیشه قبل از پختن غذاهای دریایی خود را آب می کنم تا مطمئن شوم که یکنواخت پخته می شوند و این باعث بهبود بافت می شود.

چگونه می د،د که میگو درست شده است؟

رنگ میگوی خام خا،تری است، اما در حین پخت به آرامی صورتی رنگ می شود. وقتی صورتی خوب و روشن شد و خا،تری دیگری باقی نماند، می د،د که میگوی شما تمام شده است.

سیخ شاورما میگو کبابی

مخلفات رایگان

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا این غذا را امتحان کردید و آن را دوست داشتید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز در حال خوردن سیخ شاورما میگو کبابی.

با سهولت می،ای از پیش سیخ شده، غذاهای دریایی تازه و پیکاپ مواد غذایی، شام را در کمترین زمان ممکن با کمک افراد محلی خود می خورید. D&W Fresh Marketو سیخ های شاورما میگوی کبابی من مکان خوبی برای شروع هستند.

بدون چنگال مورد نیاز است.

سیخ شاورما میگو کبابی با لیمو

سیخ شاورما میگو کبابی

این سیخ‌های میگو کبابی سریع و آسان یک چرخش لبن، با ماریناد ک،یک شاورما ساخته شده از ماست تند، ساده، دارچین گرم و سیر تازه می‌گیرند. این یک دستور پخت میگو با طعم است که برای بسته بندی در پیتای گرم یا سرو روی پلو برنج عالی است.

آماده سازی: 5 دقایق

پختن: 10 دقایق

ماریناد 13 دقایق

خدمات: 4

  • 8 سیخ کباب میگو (از پیشخوان غذاهای دریایی شما)

ماریناد شاورما

  • 1 فنجان شیر کامل ماست ساده
  • 2 میخک ها سیر (چرخ کرده)
  • 2 قاشق غذاخوری آب لیمو
  • 2 قاشق چای خوری دارچین
  • 1.5 قاشق چای خوری نمک
  • ½ قاشق چایخوری جوز هندی
  • ¼ قاشق چایخوری فلفل دلمه ای
  • ½ قاشق چایخوری فلفل
  • گریل را از قبل روی حرارت زیاد گرم کنید.

  • در حالی که گریل از قبل گرم می شود، ماریناد را در کف یک تابه شیشه ای بزرگ مانند تابه براونی با هم مخلوط کنید. سیخ های میگو را اضافه کنید و چند بار برگرد،د تا از پوشش یکنواخت دو طرف مطمئن شوید. 10-15 دقیقه یا بیشتر ماریناد کنید.

  • گریل را با اسپری پخت ن،ب اسپری کنید یا با روغن روغن ،ید. سیخ های میگو را روی گریل بگذارید و بپزید تا صورتی روشن شود، حدود 8 تا 10 دقیقه یک بار ورق بزنید. بلافاصله سرو کنید.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید


خدمت: 2سیخکا،ی: 192کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 6gپروتئین: 37gچربی: 3gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 0.3gچربی اشباع شده: 1gچربی ترانس: 0.01gکلسترول: 282میلی گرمسدیم: 1103میلی گرمپتاسیم: 575میلی گرمفیبر: 1gقند: 3gویتامین A: 67IUویتامین سی: 7میلی گرمکلسیم: 200میلی گرماهن: 1میلی گرم


افشای: این دستور پخت با مشارکت اسپارتان نش. از شما برای حمایت از برندهایی که The Lemon Bowl را ممکن می کنند، سپاسگزاریم. همه افکار مال من است




منبع: https://thelemonbowl.com/grilled-shrimp-shawarma-skewers/