دسته‌ها
اخبار

خمیر کوکی کره بادام زمینی خوراکی


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

خمیر کوکی کره بادام زمینی خوراکی را با استفاده از تنها 9 ماده مفید و 10 دقیقه از زمان خود برای آماده سازی در شکلات گیاهی آغشته به شکلات وگان درست کنید. این دسر سریع و عالی برای سیر ، یک شیرینی است و حتی می توان آن را برای دفعه بعد که هوس خمیر شیرینی به سراغتان آمد در فریزر قرار داد. طرفداران کره بادام زمینی در مورد این یکی خوشحال خواهند شد!

خمیر کوکی کره بادام زمینی خوراکی کامل روی یک سطح سفید پراکنده شده است

این خمیر کوکی وگان خوراکی یکی از دستور العمل های مورد علاقه من است که بعدها الهام بخش کتاب آشپزی من شد. کتاب آشپزی دوستانه وگان. این کتاب در یکی از اولین کتاب‌های الکترونیکی که با مشارکت شریک تجاری‌ام، میشل سن (بنیان‌گذار دنیای وگان) و برای همیشه برای من خاص خواهد بود. به علاوه، چه ،ی خمیر کلوچه را دوست ندارد؟ نرم، شیرین است و حتی می توان آن را به صورت دسته ای تازه از کوکی ها پخت!

  • این یک خمیر کلوچه بدون تخم مرغ است. درست ، خمیر کوکی کره بادام زمینی بدون تخم مرغ فوق العاده آسان است و به طور خودکار خمیر کوکی را برای خوردن ایمن تر می کند. اگر به دستور العمل‌های دسر کره بادام‌زمینی بدون تخم‌مرغ علاقه دارید، کوکی‌های ساندویچ کره بادام‌زمینی گیاهی، میله‌های چوب شور کره بادام‌زمینی شکلاتی آسان، و ۳ توپ حاوی کره بادام‌زمینی جو دوسر را امتحان کنید.
  • بدون نیاز به پخت! درست ، این غذای شیرین بسیار آسان است و فقط با 10 دقیقه آماده سازی درست می شود. بدون پخت، بدون سر و صدا!
  • ساخته شده با مواد اولیه برای درست ، این توپک های خمیر کره بادام زمینی با پوشش شکلاتی بدون لبنیات، فقط به 9 ماده ساده و مقرون به صرفه نیاز دارید.
  • حاوی گزینه ای بدون آجیل است. اگر این توپ‌های خمیر شیرینی را برای جعبه‌های غذاخوری مدرسه درست می‌کنید یا برای فروش در فر می‌خواهید، آنها را بدون مغز با کره تخمه آفتابگردان درست کنید.
  • هدیه ای عالی را می سازد. اگر به دنبال هدیه دادن چیزی به دوست خود هستید اما نمی خواهید چیزهای بیشتری برای آنها ب،ید، یک دسته از این خمیر کوکی وگان خوراکی برای آنها درست کنید و آن را در یک ظرف شیشه ای زیبا به آنها هدیه دهید. یک یادداشت شیرین، یک روبان زیبا اضافه کنید، و آماده رفتن هستید!

مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده خمیر کوکی کره بادام زمینی خوراکی با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • کره گیاهی: من از چوب استفاده کردم کره وگان خامه ای Miyoko، اما هر کره گیاهی انتخابی موثر خواهد بود. اگر کره گیاهی و کره بادام زمینی استفاده شده نمک زده است، نمک اضافه شده را حذف کنید.
  • قند: ،یبی از شکر قهوه‌ای و شکر سفید دانه‌بندی شده، خمیر کوکی‌های گیاهی مرطوب و غنی را ایجاد می‌کند. برای اطمینان از گیاهی بودن شکر، از ارگ،ک استفاده کنید.
  • سس سیب: شیرینی طبیعی، رطوبت بیشتری می‌افزاید و این گلوله‌های خمیر کوکی را بدون روغن نگه می‌دارد.
  • کره بادام زمینی: کره بادام زمینی طبیعی و روان بهترین است. اگر کره بادام‌زمینی غلیظ و خامه‌ای دارید، توپ‌های کره بادام‌زمینی شکلاتی Vegan No-Bake را با برنج کریسپیس امتحان کنید.
  • و،ل: اختیاری، اما عصاره و،ل خالص، عمق بیشتری از طعم و شیرینی لطیف را اضافه می کند.
  • جوش شیرین: اگرچه این دستور خمیر کوکی خوراکی بدون تخم مرغ پخته نمی شود، اما جوش شیرین به تعادل طعم کمک می کند و بافت خمیر کوکی را سبک می کند.
  • ارد: من از آرد همه منظوره استفاده کردم، اما آرد دیگری مانند آرد گندم کامل یا مخلوط آرد همه منظوره بدون گلوتن کارساز است.
  • چیپس شکلات وگان: از چیپس های شکلات تیره و گیاهی، تکه های شکلات یا هر شکلات باکیفیت دیگر بدون لبنیات استفاده کنید.

برای اندازه گیری کامل مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل های دستور غذا، به کارت دستور کامل در پایین پست بروید.

تغییرات

  • تغییرات قند: شکر قهوه ای را با شکر نارگیل جایگزین کنید تا یک گزینه بدون شکر تصفیه شده تر داشته باشید.
  • تغییرات کره بادام زمینی: کره بادام زمینی طبیعی را با کره بادام، کره بادام هندی، کره آجیل ماکادمیا یا کره آجیل دیگری که انتخاب می کنید تعویض کنید. اگر بدون آجیل است، از کره تخمه آفتابگردان استفاده کنید.
  • شکلات وگان را حذف کنید: اگر ترجیح می دهید گلوله خمیر کوکی خوراکی خود را با قاشق بخورید، لایه بیرونی شکلات وگان را به طور کلی حذف کنید.
  • اضافه ، تاپینگ: این گلوله های خمیر کوکی خوراکی را در بادام زمینی ،د شده، نوک کاکائو، پودر کاکائو، نارگیل ،د شده یا شکلات وگان بغلت،د.
  • 1) در یک کاسه بزرگ یا کاسه همزن، کره گیاهی، شکر دانه‌ریز و شکر قهوه‌ای را با هم مخلوط کنید تا پف کرده و یکدست شود.
فرآیند مخلوط ، مواد با هم در یک ظرف شیشه ای
  • 2) سس سیب، کره بادام زمینی، و،ل و نمک دریا را اضافه کنید. دوباره هم بزنید تا خوب ،یب شوند.
مواد تشکیل دهنده خمیر کوکی کره بادام زمینی خوراکی با یک سطح سفید در کنار کاسه مخلوط همزده اندازه گیری شده است.
فرآیند اضافه ، کره بادام زمینی به شیشه شیشه ای
  • 3) در یک کاسه جداگانه و کوچک، جوش شیرین و 2 قاشق چایخوری آب داغ را با هم مخلوط کنید. پس از حل شدن، مخلوط را در خمیر شیرینی خوراکی بریزید.
فرآیند مخلوط ، جوش شیرین با کاسه آب
فرآیند اضافه ، مخلوط جوش شیرین به مخلوط خمیر کوکی
  • 4) آرد را با کاردک به آرامی هم بزنید تا خوب مخلوط شود.
فرآیند اضافه ، آرد به مخلوط خمیر کوکی
مخلوط خمیر کوکی در ظرف شیشه ای
  • 5) خمیر کوکی های خوراکی را به شکل توپ هایی به اندازه یک قاشق غذاخوری در آورید. پس از فرم گرفتن، گلوله های خمیر کوکی را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید.
توپ های خمیر کوکی شکل در کنار کاسه شکلات وگان آب شده
  • 6) در صورت تمایل، توپ های خمیر کوکی کره بادام زمینی را در شکلات گیاهی فرو کنید. شکلات را در مایکروویو یا با استفاده از یک دیگ دوبل ذوب کنید. با استفاده از دو چنگال، هر توپ خمیر کوکی کره بادام زمینی را در شکلات گیاهی فرو کنید و قبل از اینکه توپ های خمیر کوکی را به ورق کاغذ روغنی برگرد،د، به طور یکنواخت بپوش،د. سریع کار کنید – شکلات وگان ذوب شده به سرعت سفت می شود!
ع، فرآیندی که خمیر کوکی پوشیده شده با شکلات گیاهی را روی ورقه پخت نشان می دهد
  • 7) پس از پوشاندن شکلات وگان، ورقه پخت را مستقیماً در فریزر قرار دهید تا سفت شود. به میزان دلخواه خنک سرو کنید. لذت ببرید!

سوالات متداول دستور العمل

چگونه خمیر شیرینی خوراکی را برای خوردن بی خطر درست کنید؟

این خمیر کوکی گیاهی قبلاً بدون تخم مرغ تهیه شده است، اما برای اینکه مصرف آن ایمن باشد، استفاده از آن ضروری است. آرد عملیات حرارتی شده. آرد خام می تواند حاوی باکتری های مضر مانند E.coli باشد. برای اینکه این خمیر کلوچه برای مصرف خام بی خطر باشد، قبل از افزودن آن به خمیر کوکی خود، آن را تحت حرارت قرار دهید یا آردی را ،یداری کنید که از قبل عملیات حرارتی شده است.

آیا می توانم این خمیر کوکی خوراکی را بپزم؟

آره. به جای اینکه چیپس های شکلات وگان را آب کنید و خمیر شیرینی خام را بپوش،د، کل چیپس های شکلاتی وگان را با خمیر کوکی کره بادام زمینی مخلوط کنید. خمیر کوکی را به قاشق های بزرگ بریزید و روی یک ورقه پخت پهن کنید. هر گلوله خمیر کوکی را کمی پایین بیاورید تا صاف شود، سپس کوکی های کره بادام زمینی را به مدت 10 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید.

اگر خمیر کوکی کره بادام زمینی من خیلی خشک شد چه کاری می توانم انجام دهم؟

اگر خمیر کوکی شما خشک و شکننده است، هر بار 1 قاشق غذاخوری شیر گیاهی یا آب داغ اضافی را در خمیر مخلوط کنید تا مرطوب شود. هنگامی که خمیر کوکی را بین انگشتان خود فشار می دهید، باید به خوبی در کنار هم قرار گیرد.

چگونه شکلات وگان را آب کنم؟

روش مورد علاقه من برای آب ، شکلات بدون لبنیات استفاده از یک دیگ دوبل یا الف مایکروویو. اگر از مایکروویو استفاده می کنید، چیپس های شکلات وگان را در یک کاسه مخصوص مایکروویو قرار دهید و چیپس های شکلات گیاهی را در فواصل 30 ث،ه در مایکروویو قرار دهید تا ذوب شوند. اگر از دیگ دوتایی استفاده می کنید، یک قابلمه کوچک را با آب پر کنید، سپس یک کاسه شیشه ای بزرگ را روی آن قرار دهید. کاسه را با چیپس های شکلات وگان پر کنید، سپس روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا شکلات بدون لبنیات آب شود.

این دستور چند توپ خمیر کوکی درست می کند؟

این دستور تقریبا 24 گلوله خمیر کوکی 1 اینچی درست می کند. اگر ترجیح می دهید یک دسته کوچک درست کنید، دستور را نصف کنید و به جای آن یک دوجین درست کنید.

نکات برتر دستور غذا

  • از کره گیاهی نرم شده استفاده کنید. کره سرد و مستقیماً از یخچال به خوبی با خمیر مخلوط نمی شود. برای درست ، خمیر کوکی نرم و خامه شده، از کره گیاهی نرم شده استفاده کنید. کره سرد گیاهی معمولاً 1-2 ساعت طول می کشد تا در دمای اتاق نرم شود. اگر زمان کم است، یک لیوان نوشیدنی یا کاسه مخلوط را با آب داغ در حال جوش پر کنید. بگذارید آب ۱ دقیقه بماند سپس دور بریزید. بلافاصله لیوان یا کاسه نوشیدنی داغ را روی کره گیاهی قرار دهید و اجازه دهید بخار داغ کره بدون لبنیات را نرم کند تا به اندازه کافی نرم شود تا بتوان از آن استفاده کرد.
  • از قاشق کوکی استفاده کنید. با استفاده از اسکوپ کوکی، کار آماده سازی مورد نیاز را تسریع کنید. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی گلوله های خمیر را به اندازه ی،ان جمع کنید.
  • از مخلوط ، بیش از حد خودداری کنید. وقتی مواد خشک به خمیر اضافه شد، با سرعت کم مخلوط کنید. مخلوط ، بیش از حد خمیر کوکی را سفت و رشته ای می کند. مخلوط کنید تا فقط ،یب شود، سپس متوقف کنید!
خمیر کوکی کره بادام زمینی خوراکی کامل روی یک سطح سفید پراکنده شده است

دستورالعمل های ذخیره سازی

این گلوله‌های خمیر کوکی خوراکی زم، که در فریزر نگهداری می‌شوند بهترین حالت را دارند. برای جلوگیری از سوختن فریزر، گلوله‌های خمیر کوکی‌های یخ‌زده را داخل کیسه یا ظرف دربسته در فریزر قرار دهید و تا ۱ ماه در فریزر نگهداری کنید.

پس از آماده شدن برای خوردن، گلوله های خمیر کوکی را به مدت 10-15 دقیقه قبل از خوردن در دمای اتاق قرار دهید.

دستور العمل های بیشتر دسر بدون پخت

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • کره گیاهی و هر دو شکر را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.

  • سس سیب، کره بادام زمینی، و،ل و نمک را هم بزنید.

  • جوش شیرین را در آب داغ حل کنید و سپس به خمیر اضافه کنید.

  • آرد را هم بزنید.

  • خمیر کوکی را به شکل توپ های 1 اینچی در آورید و روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید.

  • سپس با استفاده از دیگ دوبل یا مایکروویو شکلات وگان را آب کنید. با استفاده از دو چنگال، هر توپ کره بادام زمینی را در شکلات گیاهی فرو کنید و بچرخ،د تا پوشش داده شود. سریع کار کنید زیرا شکلات بدون لبنیات سفت می شود.

  • روی ورقه گذاشته و در فریزر قرار دهید تا آماده سرو شود.

  • از کره گیاهی نرم شده استفاده کنید. کره سرد و مستقیماً از یخچال به خوبی با خمیر مخلوط نمی شود. برای درست ، خمیر کوکی نرم و خامه شده، از کره گیاهی نرم شده استفاده کنید. کره سرد گیاهی معمولاً 1-2 ساعت طول می کشد تا در دمای اتاق نرم شود. اگر زمان کم است، یک لیوان نوشیدنی یا کاسه مخلوط را با آب داغ در حال جوش پر کنید. بگذارید آب ۱ دقیقه بماند سپس دور بریزید. بلافاصله لیوان یا کاسه نوشیدنی داغ را روی کره گیاهی قرار دهید و اجازه دهید بخار داغ کره بدون لبنیات را نرم کند تا به اندازه کافی نرم شود تا بتوان از آن استفاده کرد.
  • از قاشق کوکی استفاده کنید. با استفاده از اسکوپ کوکی، کار آماده سازی مورد نیاز را تسریع کنید. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی گلوله های خمیر را به اندازه ی،ان جمع کنید.
  • از مخلوط ، بیش از حد خودداری کنید. وقتی مواد خشک به خمیر اضافه شد، با سرعت کم مخلوط کنید. مخلوط ، بیش از حد خمیر کوکی را سفت و رشته ای می کند. مخلوط کنید تا فقط ،یب شود، سپس متوقف کنید!

کا،ی: 313کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 40gپروتئین: 4gچربی: 16gچربی های اشباع شده: 5gچربی های چند غیر اشباع: 3gچربی اشباع شده: 5gچربی ترانس: 1gسدیم: 189میلی گرمپتاسیم: 79میلی گرمفیبر: 2gقند: 25gویتامین A: 1IUویتامین سی: 0.03میلی گرمکلسیم: 34میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

روش: صد توپ

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: بنبون، شکلات، خمیر کوکی، کلوچه، دسر، خمیر کوکی خوراکی، کره بادام زمینی، کره بادام زمینی، خمیر کوکی کره بادام زمینی، میان وعده، وگان، خمیر کوکی گیاهی، دسر گیاهی، غذای گیاهی



منبع: https://plantbasedonabudget.com/cookie-dough-bonbons/