دسته‌ها
اخبار

پای بلوبری آسان توت فرنگی – بر اساس یک بودجه گیاهی


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

ماهیت تابستان را با این پای زغال اخته توت فرنگی تارت شیرین که با انواع توت های تازه یا یخ زده و پوسته پوسته پوسته شده از پیش ساخته شده برای دسر تابست، ساده و آسان و دلپذیر تابست، به تصویر بکشید. این بدون لبنیات، بدون تخم مرغ، و همچنین وگان است!

پای توت فرنگی بلوبری را با یک برش آبکاری شده در کناره کامل کرد

پای بلوبری آسان توت فرنگی با پوسته پای از پیش ساخته شده

با نزدیک شدن به تابستان، ما در حال حاضر دوست داریم از انواع توت های فصل و سایر میوه ها در دسرهای فوق العاده سریع، ساده و کم سروصدا مانند پینه دوز، کرامبل و چیپس استفاده کنیم. با این حال، آیا می دانستید که با خمیر پای از قبل آماده شده، درست ، پای هایی مانند پای آناناس خامه ای و این پای زغال اخته توت فرنگی حتی ساده تر است؟!

این دسر توت فرنگی بلوبری به راحتی با استفاده از انواع توت های تازه یا یخ زده تهیه می شود (بنابراین می تو،د در تمام طول سال از آن لذت ببرید). این ،یبی از پر ، پای زغال اخته توت فرنگی با کمی دارچین (تطبیق‌ها/افزونه‌های ذکر شده در زیر!) در پوسته پای پولکی مورد علاقه شما برای یک خوراکی پرکننده و در عین حال با طراوت و به‌طور دهان‌آبی خوشمزه ،یب می‌شود.

پس از پخته شدن، در باربیکیوها، میهم،‌های شام، گردهمایی‌ها و جشن‌ها (مانند 4 تاهفتم ژوئیه). آیا به دنبال دسرهای میوه ای ساده و تابست، هستید؟ پای هلو، کیک آناناس وارونه، و برنج ،بنده انبه تایلندی ما را ببینید.

مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده پای توت فرنگی بلوبری با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • خمیر پای: 90٪ از کارهای آماده سازی را با استفاده از خمیر پای وگان از پیش ساخته شده بردارید (البته اگر می خواهید خودتان درست کنید، خیالتان راحت باشد!).
  • میوه: بهتر است از توت فرنگی و زغال اخته تازه، رسیده و آبدار در فصل استفاده کنید، اگرچه زغال اخته یخ زده نیز موثر است (اگرچه ممکن است به نشاسته ذرت بیشتری نیاز داشته باشید).
  • قند: شکر قهوه ای طعم دلپذیری شبیه کارامل به مواد اضافه می کند، اگرچه می توان از شکر سفید معمولی یا گزینه های تصفیه نشده بیشتری مانند شکر ،ما یا نارگیل استفاده کرد. جایگزین های شکر نیز باید کارساز باشند، اگرچه غلیظ کننده اضافی مورد نیاز است.
  • ضخیم کننده ها: ،یبی از آرد و نشاسته ذرت (یا آرد پیکان) آب میوه ها را غلیظ می کند، بنابراین پای زغال اخته توت فرنگی با پایه خیس خیس نمی شود.
  • دارچین: کمی دارچین (و/یا جوز هندی) طعمی خوشمزه و گرم و پیچیده می‌افزاید. در صورت تمایل دارچین را با عصاره و،ل جایگزین یا ،یب کنید.

چه چیزی می توانم به این دستور پای توت فرنگی و بلوبری اضافه کنم؟

  • آب لیمو: فقط مقدار کمی آب لیمو، لیموترش یا حتی آب پرتقال اسیدی را متعادل می کند، روشن می کند و سیر را تقویت می کند.
  • شوق و شور: برای طعم روشن تر و مرکباتی، مقداری پوست پرتقال، لیموترش یا لیمو را نیز اضافه کنید.
  • عصاره بادام: فقط کمی توت ها را با طعم ملایم آجیلی تکمیل می کند.
  • هل: فقط یک ،ج کوچک برای طعمی گرمتر و دلپذیر.
  • گیاهان تازه: ریحان و ن،اع به خوبی مکمل توت ها هستند.
  • تاپینگ کرامبل: در صورت تمایل این پای زغال اخته توت فرنگی را با رویه ،د شده درست کنید. برای طعم تابست، تر، نارگیل ،د شده را به کرامبل اضافه کنید.

طرز تهیه پای توت فرنگی بلوبری

  • 1) ابتدا فر را با دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید و قالب پای را چرب کنید. همچنین، توت فرنگی ها را آبکشی کرده، پوست آن را جدا کرده و برش دهید.
توت فرنگی ،د شده در کاسه سفید
  • 2) سپس در یک کاسه بزرگ توت فرنگی، زغال اخته، شکر، آرد، نشاسته ذرت و دارچین (در صورت استفاده) را با هم مخلوط کنید. خوب مخلوطش کنید و بزاریدش کنار.
شکر و آرد به کاسه میوه اضافه می شود
فرآیند مخلوط ، مواد پرکننده با هم در کاسه
  • 3) در مرحله بعد، یک لایه از خمیر پای را باز کنید و آن را داخل قالب پای فشار دهید و مقدار اضافی آن را کوتاه کنید.
  • 4) فیلینگ را در پوسته بریزید – باید آنقدر پر باشد که توت ها تقریباً بیرون بریزند.
پوسته پای در کنار مخلوط فیلینگ
تصویر فرآیند اضافه ، مخلوط میوه در پوسته پای را نشان می دهد
  • 5) سپس تکه دوم خمیر پای را باز کنید و آن را روی پای قرار دهید، لبه آن را کوتاه کنید، سپس رویه و پایه را به هم فشار دهید (یا چین دار کنید) تا پای را ببندید. یک شکاف کوچک یا X در ،مت بالایی (برای تهویه) ببرید.
تصویر فرآیندی که پوسته پای اضافه شده روی مخلوط میوه را نشان می دهد
ع، فرآیند نشان می دهد که اضافه ، دارچین روی پوسته پای پاشیده می شود

اگر می خواهید هر الگوی ایجاد کنید در بالای پای، توصیه می کنیم این کار را در این مرحله انجام دهید (قبل یا بعد از اضافه ، آن به پای – هر چیزی که برای شما راحت تر است).

به صورت اختیاری، پوسته پای را با مقداری شیر گیاهی ،یدسپس روی مقداری شکر درشت بپاشید تا روی آن رنگی تر و با طعم شیرین تر شود.

  • 6) پای را به فر منتقل کنید و به مدت 40 دقیقه بپزید تا زم، که پای قهوه ای طلایی و کمی ترد شود.

اگر پوسته خیلی سریع تیره می شود، روی آن را با فویل به صورت آزاد چادر بزنید.

  • 7) در نهایت پای توت فرنگی بلوبری را از فر خارج کرده و اجازه دهید حداقل 3 ساعت بماند (تا فیلینگ غلیظ/سفت شود) قبل از سرو. لذت ببرید!
ارسال نزدیک از پای پخته

سوالات متداول

چگونه از پوسته پای خیس جلوگیری کنیم؟

ما ساده‌ترین راه را پیدا کرده‌ایم این است که مطمئن شویم از غلیظ‌کننده (نشاسته ذرت و آرد) کافی در فیلینگ استفاده می‌کنیم و شکاف‌های تهویه را در بالای پوسته برش می‌دهیم. پاشیدن پوسته پای با مقداری آرد سوخاری نیز می تواند به خیساندن آب میوه کمک کند.

آیا می توانم به میوه های دیگر اضافه یا استفاده کنم؟

بله، با این حال، ممکن است لازم باشد مقدار نشاسته ذرت را بر اساس آبدار بودن هر میوه اضافه شده تنظیم کنید. برخی از ،یبات خوشمزه عبارتند از:

پای هلو زغال اخته، پای توت مخلوط (توت فرنگی، زغال اخته، تمشک، شاه توت و غیره)، پای ریواس زغال اخته توت فرنگی (به قطعات 1 اینچی بریده شده)، پای توت فرنگی زغال اخته سیب (از سیب تارت برای متعادل ، توت های شیرین استفاده کنید) و غیره.

آیا می توانم از انواع توت های یخ زده برای تهیه پای استفاده کنم؟

بله، بدون نیاز به ذوب، اما نشاسته ذرت را متن، با آن تنظیم کنید. به ،وان مثال، ما از زغال اخته منجمد استفاده کرده ایم، اما اگر می خواهید از توت فرنگی یخ زده استفاده کنید، بهتر است 2 تا 3 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت اضافه کنید.

چرا وقتی پای من را تکه تکه می کنم چکه می کند؟

به همین دلیل است که زمان خنک شدن/سفت شدن 3 ساعت برای دستور پخت پای زغال اخته توت فرنگی بسیار مهم است، زیرا فیله غلیظ می شود و برش دادن و سرو آن را بسیار آسان تر می کند.

نکات مهم برای بهترین پای توت فرنگی بلوبری

  • از بهترین انواع توت ها استفاده کنید: انواع توت ها از نظر طعم/شیرینی متفاوت هستند و زم، که رسیده، در فصل و آبدار هستند، بهترین هستند. اگر نمی تو،د انواع توت های تازه با کیفیت خوب پیدا کنید، از انواع یخ زده استفاده کنید.
  • به مزه شیرین کنید: مقدار شکری که استفاده می کنید را بر اساس شیرینی توت ها و میزان شیرینی که دسر خود را ترجیح می دهید، تنظیم کنید.
  • حتما تهویه کنید: مهم است که مقداری تهویه در بالای پوسته پای برش دهید. در غیر این صورت، بخار نمی تواند فرار کند و باعث خیس شدن و ناخوشایند پای کیک می شود.
  • تزیین پای: با خیال راحت یک الگو روی پوسته پای حک کنید، شکل هایی را از خمیر ببرید، یک پای مشبک درست کنید و غیره.
  • اجتناب از ظروف شیرینی شیشه ای: ف، یا سرامیک برای یک پای پخته شده به مراتب بهتر است.
  • بگذارید استراحت کند: این پای به چند ساعت برای خنک شدن نیاز دارد تا فیلینگ غلیظ و سفت شود، پس از قبل برنامه ریزی کنید.
پای توت فرنگی بلوبری را با یک برش آبکاری شده در کناره کامل کرد

توصیه های خدمت

یک تکه از این پای توت فرنگی و زغال اخته تابست، و خوشمزه را به تنهایی یا با رویه یا رویه میل کنید:

دستورالعمل های ذخیره سازی

بگذارید باقیمانده پای توت مخلوط خنک شود و سپس آنها را به خوبی پیچیده شده در آن نگهداری کنید یخچال به مدت 5-7 روز.

اگرچه ما (هنوز امتحان نکرده ایم)، این پای زغال اخته توت فرنگی باید فریزر باشد. سپس آن را با پ،تیک محکم بپیچید (برای جلوگیری از سوختن فریزر). 3-4 ماه فریز کنید.

به دوباره گرم کنید پای را دوباره در فر با دمای 350 درجه فارنهایت/175 درجه سانتیگراد قرار دهید تا گرم شود (حدود 20 دقیقه).

بیشتر دستور العمل های توت وگان

ع، ها توسط آلفونسو رویا

پای توت فرنگی بلوبری را با یک برش آبکاری شده در کناره کامل کرد
  • کراست را طبق دستورالعمل بسته آماده کنید. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در یک کاسه بزرگ، توت فرنگی، زغال اخته، شکر، آرد، نشاسته ذرت و دارچین را در صورت استفاده مخلوط کنید. خوب مخلوطش کنید و بزاریدش کنار.

  • پوسته را در یک تابه پای قرار دهید، با مخلوط توت پر کنید. توت ها باید تقریباً بیرون بریزند.

  • روی پای را با پوسته دیگر بپوش،د. لبه ها را فشار دهید تا پای بسته شود. یک شکاف کوچک در بالای پای برش دهید (این برای تهویه بسیار مهم است).
  • 40 دقیقه بپزید. اگر روی پای شروع به تیره شدن بیش از حد کرد، آن را از فر خارج کرده، با فویل بپوش،د و دوباره داخل فر قرار دهید.

  • اجازه دهید پای حداقل 3 ساعت قبل از سرو بماند.

  • حتما تهویه کنید: مهم است که مقداری تهویه در بالای پوسته پای برش دهید. در غیر این صورت، بخار نمی تواند فرار کند و باعث خیس شدن و ناخوشایند پای کیک می شود.
  • تزیین پای: با خیال راحت یک الگو روی پوسته پای حک کنید، شکل هایی را از خمیر ببرید، یک پای مشبک درست کنید و غیره.
  • اجتناب از ظروف شیرینی شیشه ای: ف، یا سرامیک برای یک پای پخته شده به مراتب بهتر است.
  • بگذارید استراحت کند: این پای به چند ساعت برای خنک شدن نیاز دارد تا فیلینگ غلیظ و سفت شود، پس از قبل برنامه ریزی کنید.

کا،ی: 329کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 53gپروتئین: 4gچربی: 12gچربی های اشباع شده: 4gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 5gسدیم: 182میلی گرمپتاسیم: 279میلی گرمفیبر: 5gقند: 20gویتامین A: 47IUویتامین سی: 72میلی گرمکلسیم: 41میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: پای توت فرنگی زغال اخته، پای بدون لبنیات، پای توت فرنگی آسان، پای میوه ای، پای توت فرنگی و زغال اخته، فیلینگ پای توت فرنگی توت فرنگی، دستور پای زغال اخته توت فرنگی، پای تابست،، دسرهای گیاهی، پای گیاهی



منبع: https://plantbasedonabudget.com/easy-strawberry-blueberry-pie/