دسته‌ها
اخبار

مافین کیک تولد | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

سبک، کرکی و کاملا مرطوب مافین کیک تولد برای جشن تولد، صبحانه تولد یا هر من،ت خاص، یک خوراکی لذت بخش و سرگرم کننده درست کنید! در کمتر از 20 دقیقه آماده می شود، بچه ها و بزرگسالان عاشق این کلوچه های رنگین کم، زیبا خواهند شد!

مافین کیک تولد، روی یک بشقاب سفید با پاشیدن در کناره.

من عاشق این دستور العمل مافین کیک تولد فوق العاده سرگرم کننده و جشن هستم! آنها ،یبی عالی از بافت کیک مانند کرکی و راحتی قابل حمل هستند و آنها را در هر جشن تولد یا یک سورپرایز لذت بخش برای عزیزانتان تبدیل می کنند.

این مافین‌ها با رنگ‌های پر جنب و جوش و رنگ‌های رنگین کم، خود، ظاهر و طعمی مانند مافین‌های کیک مهم، Little Bites دارند، اما رنگ یا طعم مصنوعی ندارند و با مواد سالم‌تری ساخته می‌شوند! این کلوچه‌ها یک ارتقای کلی در آن کلوچه‌های فان فتی ،یداری شده در فروشگاه هستند.

بچه ها این مینی مافین کیک تولد را دوست خواهند داشت. آنها واقعاً بهترین غذای صبحانه تولد هستند! اما صادقانه بگویم، آنها همچنین فقط برای هر زمان که می‌شوند، سرگرمی هستند. مهم نیست به من،ت، این مینی مافین های از قبل آماده شده یک میان وعده پخته خوشمزه و مرطوب هستند که در مهم، بعدی شما جذاب خواهد بود.

بهترین ،مت؟ درست ، این مافین های مهم، فوق العاده آسان است و به شما امکان می دهد در کمترین زمان یک دسته را درست کنید.

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • خوراکی عالی برای موقعیت های خاص: با طعمی که بچه ها دوست دارند، نمی تو،د اشتباه کنید که این کلوچه های مهم، را هر زم، که می خواهید جشن بگیرید سرو کنید!
  • دستور غذای سریع و آسان: ساخته شده با مواد ساده، و با انجام مراحل آسان، هر بار با مافین های عالی خواهید رسید.
  • عالی برای خانواده های پرمشغله: این مافین‌های اسپرینکل میان‌وعده‌های مدرسه یا میان‌وعده‌های ناهار ایده‌آل هستند و تا یک هفته در یخچال باقی می‌مانند، بنابراین می‌تو،د یک دسته بزرگ درست کنید و از آن‌ها برای تهیه غذا استفاده کنید!
  • مافین های مینی کیک مهم، Little Bites Entenmann’s Copycat: شبیه کیک کانفتی است اما به شکل مافین، و طعم آن به اندازه نسخه ،یداری شده از فروشگاه خوب است!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

نه تنها آنها روشن و رنگارنگ هستند، این دستور پخت مافین کیک تولد بسیار آسان است – تنها چیزی که نیاز دارید چند ماده ساده برای شیرینی خانه است!

مواد لازم برای طرز تهیه مافین کیک تولد در زمینه سفید.
  • ارد: این مافین های تولدت مبارک با آرد همه منظوره بهتر است. اگر نیاز به جایگزینی دارید، برای اطلاعات بیشتر در مورد جایگزین ها به خواندن ادامه دهید.
  • بیکینگ پودر و جوش شیرین: بیکینگ پودر و جوش شیرین آن مافین های کرکی را به شما می دهد که همه ما دوست داریم. این به آنها کمک می کند تا در هنگام پخت بلند شوند.
  • شکر و نمک: این مافین های تولد را با شکر گرانول شیرین کنید. می تو،د انواع دیگری از شکر را جایگزین کنید، اما به خاطر داشته باشید که مقدار آن ممکن است متفاوت باشد. نمک کمک می کند تا شیرینی این مافین های کوچک مهم، را نشان دهد!
  • شیر و ماست یون،: این دو ماده به ،یب همه مواد کمک می کند و یک بافت مرطوب و نرم برای این مافین های کیک تولد سالم ایجاد می کند. حتما ماست یون، بدون طعم تهیه کنید!
  • تخم مرغ و کره آب شده: این دو ماده، طعم غنی این خوراکی‌های شیرین را افزایش می‌دهند و به ،بیدن همه مواد به یکدیگر کمک می‌کنند.
  • عصاره و،ل خالص: کمی و،ل به خمیر مافین کیک تولد شما اضافه می کند و به افزایش طعم سایر مواد کمک می کند.
  • پاشیدن: آبپاش های خوشمزه همان چیزی است که به این مافین های کیک تولد مورد علاقه یک روز جشن می بخشد!

🍲 جایگزینی و سازگاری های غذایی

  • ارد: هنگام تهیه این مافین تولدت مبارک می تو،د از آرد گندم کامل، آرد جو دوسر یا آرد شیرینی سبوس دار استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که بافت مافین ها کمی تغییر می کند و ممکن است رنگ مافین ها تیره تر باشد. اگر آرد را عوض کردید، توصیه می‌کنم در حدود 10 دقیقه آرد را تست کنید.
  • قند: می تو،د از شکر قهوه ای یا شکر نارگیل استفاده کنید، اما رطوبت، رنگ و بافت مافین را کمی تغییر می دهد.
  • وگان: از کره گیاهی، تخم کتان، ماست گیاهی و شیر گیاهی استفاده کنید. همچنین می تو،د به جای ماست از سس سیب استفاده کنید – توصیه می کنم با 1/4 فنجان سس سیب شروع کنید و در صورت نیاز به رطوبت بیشتر آن را افزایش دهید.
  • بدون لبنیات: از شیر غیر لبنی و کره گیاهی استفاده کنید.
  • بدون تخم مرغ: از تخم کتان استفاده کنید!
  • بدون گلوتن: از یک آرد 1:1 بدون گلوتن به همراه صمغ زانتان که برای پخت کلوچه در نظر گرفته شده است استفاده کنید.
  • بدون شکر اضافه شد: می تو،د شکر را حذف کنید، اما به خاطر داشته باشید که این مافین های کانفتی واقعا شیرین نخواهند بود و طعم بیشتری شبیه یک بیسکویت خواهند داشت!

🔪 دستورالعمل

آماده سازی و ،یب مواد خشک: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت / 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. آرد، بیکینگ پودر، جوش شیرین، شکر و نمک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند.

مواد خشک برای مافین های فونفتی در یک کاسه.

،یبات مرطوب را با هم ،یب کنید: در یک کاسه بزرگ دیگر شیر، ماست، تخم مرغ، و،ل و کره ذوب شده را با هم مخلوط کنید.

مواد مرطوب برای مافین کیک مهم، در یک کاسه.

،یبات مرطوب و خشک را مخلوط کنید: مواد مرطوب را در خشک بریزید و به آرامی هم بزنید تا ،یب شوند. بیش از حد مخلوط نکنید.

مواد مرطوب و خشک را با هم در یک کاسه مخلوط کنید.

اسپرینک، را اضافه کنید: به آرامی ¾ از پاشش ها را داخل خمیر بریزید، مقداری را برای روی خمیر مافین قبل از پخت قرار دهید.

خمیر برای پاشیدن مافین در یک کاسه.

به سینی مافین اضافه کنید: خمیر را به طور مساوی بین یک تابه مینی مافین ت،یم کنید و روی هر یک از این مینی مافین های شیرینی پزی بریزید.

خمیر مافین تولدت مبارک که با قاشق در قالب های کوچک مافین ریخته می شود.

پخت، خنک و لذت ببرید! به مدت 10-12 دقیقه یا تا زم، که یک سیخ فرو رفته تمیز بیرون بیاید و کلوچه ها قهوه ای طلایی شوند، در فر بپزید. اجازه دهید این کیک مانند مافین به مدت 5 دقیقه در سینی خنک شود و سپس آن را خارج کرده و روی توری خنک کننده کاملاً خنک شود.

مینی مافین کیک تولد در سینی مافین تازه از فر.

💭 نکات تخصصی

  • اسپرینکل ها را بیش از حد مخلوط نکنید. به آرامی اسپرینکل ها را داخل خمیر بریزید، بیش از حد مخلوط نکنید زیرا رنگ پاشش ها شروع به پخش شدن در خمیر می کند. فراموش نکنید که قبل از پخت روی هر مافین، آنها را با پاشش اضافی روی آنها بپوش،د!
  • خمیر را بیش از حد مخلوط نکنید. برای بهترین نتیجه، خمیر را بیش از حد مخلوط نکنید زیرا باعث می شود مافین های جویدنی و سفتی به دست بیاید.
  • مطمئن شوید که کلوچه ها ن،بند. حتما از سینی مافین خوب چرب شده، سینی ن،ب یا آستر مافین استفاده کنید.
  • برای تهیه 12 عدد مافین با اندازه استاندارد، باید زمان پخت را به 15-16 دقیقه افزایش دهید (یا تا زم، که یک خلال دندان یا سیخ تمیز بیرون بیاید).
  • من دوست دارم از آبپاش هایی با رنگ طبیعی استفاده کنم برای جلوگیری از رنگ های مصنوعی اما آن اسپرینکل ها به روشنی آبپاش های استاندارد نیستند – بنابراین از هر نوع که دوست دارید استفاده کنید!

📖 تغییرات

  • ،یبات: با خیال راحت به این مینی مافین های خوشمزه با طعم کیک تولد مانند چیپس های شکلاتی، زغال اخته، توت فرنگی، بادام ،د شده، گردو یا گردوی ،د شده، یا کمی پوست پرتقال برای طعم بیشتر اضافه کنید.
  • تاپینگ ها: برای داشتن حسی لطیف تر، مایه و،لی را با پاشش های اضافی روی آن قرار دهید. همچنین می‌تو،د از پنیر خامه‌ای استفاده کنید یا روی آن مقداری شکلات یا سس کارامل اضافه کنید.

🍽 پیشنهادات خدمت

قبل از سرو اجازه دهید این مافین ها کاملا خنک شوند. به ،وان یک صبحانه شیرین با یک فنجان قهوه گرم یا به ،وان یک دسر آسان برای جشن تولد لذت ببرید. بچه ها معمولاً این مافین های جشن تولد را با یک لیوان بلند شیر سرد یا شیر گیاهی دوست دارند!

این لقمه های مافین کیک تولد با هات چاکلت شیر ​​جو دوسر یا این هات چاکلت سالم با طعم دارچین نیز به خوبی جفت می شود! برای نسخه بزرگسال تر، آنها را با این موکا لاته، بیسکوف لاته، لاته چغندر یا لاته طلایی سرو کنید!

🫙 دستورالعمل ذخیره سازی

در دمای اتاق: بگذارید این مافین های کیک تولد صبحانه کاملا خنک شوند. آنها را به ظرف دربسته منتقل کنید و تا 4 روز در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

داخل یخچال: برای افزایش ماندگاری این مافین‌ها، می‌تو،د آن‌ها را در یخچال تا ۷ روز نگهداری کنید. قبل از سرو، بگذارید روی میز به دمای اتاق برسد.

یخ زدن: اجازه دهید مافین ها کاملا خنک شوند. آنها را به ظرف مخصوص فریزر منتقل کنید و تا 1 ماه در فریزر نگهداری کنید. برای یخ زدایی، کافی است آن ها را در دمای اتاق بگذارید تا آب شوند، سپس به مدت 10 تا 20 ث،ه در مایکروویو گرم کنید تا کمی گرم شوند.

❓سوالات متداول دستور پخت

آیا مافین کیک تولد سالم است؟

بستگی داره چطوری درستشون کنی! مافین کیک مهم، Little Bites یا مافین کیک تولد Little Debbie واقعاً سالم نیستند زیرا از رنگ‌ها، طعم‌های مصنوعی استفاده می‌کنند و با مواد فرآوری شده ساخته می‌شوند. آنها بیشتر یک اغراق گاه به گاه هستند!

اما این مافین‌های تولد با مواد غذایی کامل درست می‌شوند، قند بسیار کمی دارند و هیچ چیز مصنوعی اضافه نمی‌کنند، و این مافین‌ها را به یک خوراکی شیرین تبدیل می‌کند که می‌تو،د با خوردن آن احساس خوبی داشته باشید (یا به بچه‌هایتان بدهید!)

آیا خمیر مافین و کیک ی،ان هستند؟

نه دقیقا! در حالی که خمیر کیک و خمیر مافین از مواد مشابه استفاده می کنند، تفاوت هایی در نسبت هر یک از مواد استفاده شده وجود دارد. خمیر کیک معمولاً از چربی و شکر بیشتری نسبت به خمیر مافین استفاده می کند و خمیر مافین دارای آرد و مایع بیشتری نسبت به خمیر کیک است.

مهم ترین قانون برای پخت مافین چیست؟

قانون شماره 1 هنگام پخت مافین این است که مطمئن شوید خمیر خود را بیش از حد مخلوط نکنید! خمیر را تا زم، که کاملا صاف و بدون گلوله نشده است، نزنید. چند تکه خوب است – می‌خواهید آن خمیر را مخلوط کنید تا کاملاً ،یب شود.

مافین کیک تولد، روی یک بشقاب سفید با پاشیدن در کناره.

🧁 دستور العمل های خوشمزه تر مافین!

این دستور صبحانه سالم را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

مافین کیک تولد

مافین های کیک تولد سبک، پف دار و کاملا مرطوب برای جشن تولد، صبحانه تولد یا هر من،ت خاص، یک خوراکی لذت بخش و سرگرم کننده است! در کمتر از 20 دقیقه آماده می شود، بچه ها و بزرگسالان عاشق این کلوچه های رنگین کم، زیبا خواهند شد!

زمان آماده سازی6 دقایق

زمان پخت12 دقایق

زمان کل18 دقایق

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: وگان، گیاهخوار

خدمات: 32 مافین های کوچک

کا،ی: 77کیلو کا،ی

  • به آرامی اسپرینکل ها را داخل خمیر بریزید، بیش از حد مخلوط نکنید زیرا رنگ پاشش ها شروع به پخش شدن در خمیر می کند.
  • خمیر را زیاد مخلوط نکنید زیرا باعث می شود مافین های جویدنی و سفتی به دست بیاید.
  • برای تهیه این مافین بدون گلوتن، آرد را با آرد بدون گلوتن جایگزین کنید.
  • حتما از سینی مافین خوب چرب شده، سینی ن،ب یا آستر مافین استفاده کنید.
  • مافین ها را تا یک ماه در ظرف دربسته فریز کنید. برای یخ زدایی کافی است آنها را به مدت یک ساعت در دمای اتاق بگذارید و لذت ببرید.

خدمت: 1مینی مافین | کا،ی: 77کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 13g | پروتئین: 2g | چربی: 2g | چربی های اشباع شده: 1g | چربی های چند غیر اشباع: 0.2g | چربی اشباع شده: 1g | چربی ترانس: 0.1g | کلسترول: 14میلی گرم | سدیم: 37میلی گرم | پتاسیم: 30میلی گرم | فیبر: 0.2g | قند: 7g




منبع: https://pickyeaterblog.com/birthday-cake-،ins/