دسته‌ها
اخبار

رول تن تن تند آسان – Fit Foodie Finds


این رول تن تن تند آسان دستور العمل برای آن دسته از دوستداران سوشی که می خواهند دست خود را در تهیه نسخه خود در خانه امتحان کنند عالی است. دستور العمل ما ساده است و فقط به موادی نیاز دارد که به راحتی پیدا شوند. لذت ببرید!

یک بشقاب سوشی با ماهی تن و خیار روی آن.

ما آن را دریافت می کنیم. ایده درست ، سوشی خود از ابتدا بسیار ترسناک به نظر می رسد. ما هم همینطور فکر میکردیم! با این حال، لازم نیست که باشد. به همین دلیل است که ما این دستور العمل آسان را ایجاد کرده ایم که حتی به تازه ترین سرآشپزهای سوشی خانگی نیز نتیجه مطلوبی می دهد.. ما همه چیز را بسیار ساده نگه داشتیم و این دستور رول سوشی را تنها با 6 ماده ساده درست کردیم.

و علاوه بر آن، ما یک گام به گام در مورد نحوه درست ، برنج ،بناک کامل PERFECT به شما داده ایم – کلید واقعی برای تهیه سوشی با کیفیت رستوران که آرزویش را داشتید. بنابراین نگران نباشید، فقط این دستور العمل رول تن تن تند را تا یک T دنبال کنید، و از توانایی های خود شگفت زده خواهید شد.

چرا رول های تن تند خود را درست کنیم؟

  • آنها خشنود کننده جمعیت هستند: همه عاشق طعم ک،یک ماهی تن تازه و مایونز تند خانگی هستند!
  • سازگار با بودجه: وقتی از مواد ساده ای مانند این دستور استفاده می کنید، سوشی که در خانه تهیه می شود، می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.
  • اثبات ،: یک دستور غذا برای اولین بار که به راحتی درست می شود و فوق العاده خوشمزه است!
مواد لازم برای سالاد تن ماهی

دستور تهیه رول تن تن تند – آنچه شما نیاز دارید

  • سس مایونز: یک تاپینگ ک،یک سوشی، طعمی خامه ای و تند به آن اضافه می کند.
  • سس سیر فلفلی: “ادویه” را در این رول تن تن تند قرار می دهد. سرشار از طعم تند عالی است!
  • برنج ،بنده پخته شده: برنج عالی برای تهیه سوشی
  • ماهی تن سوشی: کلید درخشندگی این رول سوشی. هر چه کیفیت بالاتر، بهتر است!
  • نوری: شما مواد سوشی خود را در ورقه های نوری بغلت،د. آنها برای این رول های سوشی بسیار مهم هستند.
  • Furikake: فوریکه یک چاشنی ژاپنی است که با جلبک دریایی، دانه کنجد و سایر مواد تشکیل شده است. طعم و بافت فوق العاده ای به رول سوشی می بخشد.
  • پیاز سبز: طعم ملایم پیاز را اضافه کنید و ،د کنید.
شخصی که یک مربع شکلات را روی تخته برش می کند.

چگونه برنج ،بناک عالی برای سوشی درست کنیم

وقتی ،ت به سوشی می رسد، باید برنج را درست تهیه کنید. باید ،بناک، نرم و مرطوب باشد – درست مانند رستوران سوشی مورد علاقه شما.

برای کمک به دستیابی به کمال برنج ،بنده، در اینجا یک راهنمای گام به گام آسان آورده شده است:

  1. ۱ فنجان برنج نپخته را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه زیر آب سرد بشویید.
  2. برنج را به یک قابلمه فوری اضافه کنید و 1 فنجان آب اضافه کنید. هم بزنید و مطمئن شوید که تمام برنج در آب پوشانده شده است.
  3. برنج را با فشار زیاد به مدت 4 دقیقه بپزید و سپس به طور طبیعی اجازه دهید برنج به مدت 8 دقیقه آزاد شود. بقیه فشار را رها کرده و برنج را پف کنید.
  4. آن را کنار بگذارید تا آماده استفاده شود.
یک تکه سوشی روی یک تخته برش چوبی.

نکته مهم برای غلتاندن رول تن ماهی تند

برای چرخاندن سوشی بدون اینکه روی شما از هم بپاشد، خیس نگه داشتن دست ها و تشک بسیار مهم است. این به جلوگیری از ،بندگی و آسان‌تر شدن چرخیدن کمک می‌کند. سپس در حین رول ،، رول را به آرامی فشار دهید تا همانطور که شکل می‌گیرد، سفت شود. این کار برنج را فشرده می کند تا به هم ،بیده و در هنگام ب، از هم نپاشد.

اگر در حین چرخاندن مواد شروع به جابجایی ،د، نگران نباشید! فقط آنها را به عقب فشار دهید و به چرخیدن ادامه دهید. اگر در اولین تلاش خود نتوانستید آن را دریافت کنید، کاملاً اشکالی ندارد! فقط تمرین را ادامه دهید تا زم، که به آن دست پیدا کنید. مزه خوبی خواهد داشت، صرف نظر از این!

شخصی که روی تخته برش چوبی ساندویچ درست می کند.

سوالات متداول

بهترین نوع برنج برای تهیه سوشی چیست؟

برای بهترین نتیجه، برنج دانه کوتاه باید مورد علاقه شما باشد. سرشار از نشاسته و ،بناک است که هر تکه سوشی شکل خود را حفظ کند.

اما اگر نمی تو،د برنج سفید دانه کوتاه را در فروشگاه پیدا کنید نگران نباشید – دانه متوسط ​​نیز جایگزین خوبی است. فقط مطمئن شوید که از برنج دانه بلند استفاده نکنید، زیرا بافت مشابهی نخواهد داشت.

رول تن تن تند معمولا از چه چیزی درست می شود؟

معمولاً ،یبی از 3 ماده است: برنج سوشی، ماهی تن ساشیمی، نوری (جلبک دریایی) و سس مایو تند. ما دستور پخت رول تن تن تند خود را با اضافه ، پیاز سبز و فوریکاکه بسیار جذاب کردیم!

اگر تشک سوشی نداشته باشم چه؟

اگرچه استفاده از تشک سوشی چرخاندن رول های سوشی شما را بسیار آسان تر می کند. همیشه می تو،د از ترفند حوله استفاده کنید. به سادگی حوله را روی پیشخوان یا میز خود بگذارید و ملحفه نوری خود را روی آن قرار دهید. یک لایه نازک از برنج را روی نوری ،ید و مواد پر شده را در مرکز برنج قرار دهید، سپس از حوله برای ایجاد یک رول سفت استفاده کنید.

دو رول سوشی روی یک بشقاب با قاچ لیمو.

آن را امتحان کنید!

سوشی بوریتو ساده

اگر عاشق این رول‌های تن تند هستید، باید سوشی‌های ساده ما را امتحان کنید. یام

دریافت دستور العمل

شخصی که سوشی را با چاقو روی تخته برش می‌برد.

چه چیزی را با رول تن تن تند سرو کنید

اسسالاد با الهام از آسیا – آیا می خواهید یکی از غذاهای آسیایی مورد علاقه خود را با یک سالاد ساده ست کنید؟ ما شما را با این دستور العمل سالاد رنگارنگ با یک سس خوشمزه پوشانده ایم.

برنج سرخ شده گل کلم – این دستور برنج سرخ شده با گل کلم یک جایگزین خوشمزه و کم کربوهیدرات برای برنج سرخ شده سنتی است. بسته بندی شده با سبزیجات و یک سس فوق العاده خوش طعم، به علاوه تهیه آن آسان است.

سالاد ذرت فلفلی تایلندی – ما عاشق این سالاد ذرت تابست، فلفلی تایلندی هستیم. با ذرت کبابی، هویج، فلفل قرمز، کلم و لذیذترین وینگرت درست می شود! این سالاد ذرت کبابی را امروز درست کنید.

سالاد نودل رنگین کمان – سبزیجات لذیذ مانند فلفل قرمز و سبز، هویج، غلاف نخود، پیاز قرمز و خیار همراه با سس کنجد الهام گرفته از آسیایی و رشته فرنگی لنگویین، تازه ترین سالادهای تازه را ایجاد می کنند.

ذخیره سازی

بهتر است در همان روز از سوشی رول لذت ببرید. با این حال، اگر هنوز چیزهای باقی مانده دارید، توصیه می کنیم رول های ماهی تن تند خود را در بسته بندی پ،تیکی و یک حوله آشپزخانه ضخیم بپیچید تا برنج خیلی سرد یا خشک نشود.

سوشی ماهی تن ژاپنی در یک کاسه با چاپستیک.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/easy-،y-tuna-roll/