دسته‌ها
اخبار

اسموتی میوه اژدها | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

این پر جنب و جوش اسموتی میوه اژدها یک راه با طراوت و استوایی برای شروع صبح شما است. تکه‌های میوه اژدها، موز، انبه و نارگیل با یک اسموتی شیرین و گیاهی ،یب می‌شوند، صبحانه یا میان‌وعده‌ای سالم در حال حرکت!

یک لیوان اسموتی دراگون فروت یا جا لیو، سفید.

باور کنید یا نه، رنگ زیبای اژدها چیزی نیست که من در مورد این اسموتی دوست دارم! میوه اژدها، همچنین به ،وان پیتایا شناخته می شود، یک پانچ تغذیه ای دارد. مقدار خوبی فیبر، آنتی ا،یدان و پری بیوتیک دارد اما چربی و کا،ی کمی دارد.

این دستور تهیه اسموتی میوه اژدها یک راه خوشمزه و آسان برای افزودن مواد مغذی به صبحانه شما است. حتی بچه‌های حساس من هم آن را دوست دارند و به لطف رنگ سرخابی روشن آن، پیتایا محبوبیت و دسترسی پیدا کرده است.

در حالی که معمولاً می تو،د این میوه تازه را در فروشگاه مواد غذایی پیدا کنید، من ترجیح می دهم آن را به صورت یخ زده ب،م. پیتاایای منجمد که در نزدیکی سایر میوه های یخ زده یافت می شود، شیرین با رنگ سرخابی غنی است و بدون نیاز به پوست کندن یا ،د ، آماده استفاده است!

🙋🏽‍♀️ دراگون فروت چیست؟

میوه اژدها که بومی آمریکای مرکزی است، انواع مختلفی دارد، اما دو نوع اصلی میوه اژدها سفید و صورتی هستند. این میوه استوایی بی نظیر، رنگارنگ و پایه ای فوق العاده برای اسموتی ها یا کاسه های اسموتی است.

میوه اژدهای صورتی، که در این دستور غذا استفاده می شود، دارای گوشت قرمز یا صورتی با طعم شیرین است. میوه اژدهای سفید دارای گوشت سفید با دانه های سیاه ریز در داخل است و طعم ملایمی دارد که کمتر شیرین است. میوه اژدها منجمد رنگ سرخابی روشنی دارد، به راحتی پیدا می شود و برای اسموتی ها عالی است.

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت

  • رنگ پر جنب و جوش طبیعی: این اسموتی موز میوه اژدها هیچ رنگ یا رنگ مصنوعی ندارد. رنگ صورتی زیبا از میوه اژدها می آید و این نوشیدنی رنگارنگ را بدون افزودنی های رنگی تبدیل می کند.
  • فیبر من، برای کودکان: یک وعده 100 گرمی میوه اژدها تنها 60 کا،ی با 3 گرم فیبر دارد! بچه ها طعم شیرین، گرمسیری و رنگ صورتی را دوست خواهند داشت، شما دوست خواهید داشت که این اسموتی دارای فیبر، ویتامین C تقویت کننده سیستم ایمنی و بدون قند اضافه است.
  • سریع و آسان: من عاشق این هستم که چقدر سریع این اسموتی میوه اژدهای استوایی با هم ،یب می شود. فقط در 5 دقیقه آماده است! آسان ترین. صبحانه. همیشه.
  • بدون گلوتن و وگان: این دستور العمل میوه اژدها فقط با غذاهای کامل و شیر گیاهی تهیه می شود. موز و انبه شیرینی طبیعی را اضافه می کنند و این دستور غذا را بدون گلوتن، بدون شکر تصفیه شده و وگان می کند.
  • سازگار با بودجه: چندین اسموتی میوه اژدها را در خانه با چند ماده تازه و تازه ،یداری شده در فروشگاه با هزینه ای مشابه مانند یک شیک میوه اژدها یا یک کاسه اسموتی میوه اژدها در یک اسموتی بار یا رستوران کاسه میوه درست کنید. از رنگ، مواد مغذی و سرگرمی پیتایا در هر زمان لذت ببرید!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

این دستور تهیه اسموتی آسان با میوه اژدها فقط به چند ماده سالم نیاز دارد! برای اطلاعات کامل تغذیه به کارت دستور غذا مراجعه کنید.

همه مواد لازم برای دستور تهیه اسموتی میوه اژدها سالم با موز و انبه.
  • میوه اژدها: میوه های برجسته در این دستور غذا! میوه اژدهای صورتی را می تو،د در بخش یخ زده خواربار فروشی خود پیدا کنید. در حالی که می تو،د از میوه اژدهای تازه استفاده کنید، من یخ زده را ترجیح می دهم زیرا زمان آماده سازی را کاهش می دهد – میوه های یخ زده نیازی به پوست کندن یا ،د ، ندارند!
  • موز: موز یک راه طبیعی برای افزودن شیرینی به این اسموتی میوه اژدها صورتی است، به علاوه آن را خامه ای نیز می کند! برای بهترین نتیجه، از موز رسیده استفاده کنید.
  • انبه: انبه با میوه اژدها به اسموتی های استوایی شیرینی و طعم می بخشد. انبه سرشار از ویتامین های A، C و K برای داشتن سیستم ایمنی سالم است.
  • شیر بادام: هر شیر گیاهی شیرین نشده عالی عمل می کند. شیر نارگیل و شیر جو دوسر گزینه های عالی برای این میلک شیک میوه اژدها هستند.
  • تکه های نارگیل منجمد: کمی نارگیل حالت خامه ای بیشتری به دستور تهیه اسموتی پیتایا وگان می دهد. تکه های نارگیل منجمد بریده شده، پوست کنده و گوشت نارگیل منجمد می شوند. همه فروشگاه‌ها آن‌ها را حمل نمی‌کنند، اما من همیشه می‌توانم آنها را در Trader Joe، اختیاری، پیدا کنم.
  • شربت افرا (اختیاری): اگر اسموتی شیرین‌تری را ترجیح می‌دهید، شربت افرا شیرینی طبیعی را اضافه می‌کند و به خوبی با میوه‌ها ،یب می‌شود.

🍲 جایگزینی مواد تشکیل دهنده

  • آب نارگیل: به جای شیر گیاهی از آب نارگیل استفاده کنید. به دنبال انواع بدون شکر یا طعم دهنده باشید تا این اسموتی عاری از قندهای اضافه شده یا تصفیه شده باشد.
  • آب آناناس: نیمی از شیر را با آب آناناس جایگزین کنید تا شیرینی بیشتری داشته باشید و طعم میوه بیشتری داشته باشید.
  • شیر: اگر برای وگان بودن به این اسموتی نیاز ندارید، این اسموتی میوه اژدها را با شیر درست کنید – شیر کامل، کم چرب یا بدون چربی همه کارساز هستند.
  • آناناس یا توت فرنگی: به جای انبه یخ زده از همان مقدار آناناس یا توت فرنگی منجمد استفاده کنید.
  • آ، یا عسل: برای شیرینی طبیعی به جای شربت افرا از آ، یا عسل استفاده کنید. یا برای داشتن اسموتی کمتر شیرین، شربت افرا را به کلی حذف کنید.

🔪 طرز تهیه اسموتی میوه اژدها

در اینجا طرز تهیه اسموتی میوه اژدهای انبه را آموزش می دهیم.

مواد را اضافه کنید: انبه، پیتاایای منجمد، موز، تکه های نارگیل و شیر بادام را به مخلوط کن یا غذاساز پرقدرت اضافه کنید.

میوه در مخلوط کن

،یب: مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست و ، رنگ شود.

تنظیم شیرینی: اسموتی پیتایا خود را بچشید، اگر کمی شیرین‌تر دوست دارید، یک قاشق غذاخوری شربت افرا اضافه کنید و یک بار دیگر بلیت بزنید.

شیک میوه اژدها در مخلوط کن

خدمت: این اسموتی زیبا را در لیوان بریزید و بلافاصله لذت ببرید!

یک لیوان اسموتی دراگون فروت روی پیشخوان با یک دستمال.

💭 نکات تخصصی

  • از مخلوط کن یا غذاساز پرسرعت استفاده کنید: برای داشتن بافتی خامه ای، اسموتی های میوه اژدهای موز به بهترین وجه در مخلوط کن یا غذاساز پرقدرت ،یب می شوند. مخلوط ، را با استفاده از ویژگی پالس مخلوط کن خود شروع کنید تا تکه های بزرگتر این میوه رنگارنگ یخ زده را مخلوط کنید، سپس به حالت ،یبی متوسط ​​رو به بالا بروید.
  • شخصی سازی ضخامت: ضخامت این اسموتی را با افزایش یا کاهش ¼ فنجان میوه یخ زده، مطابق میل شخصی خود تنظیم کنید.
  • از میوه های منجمد استفاده کنید: استفاده از میوه یخ زده اژدها و انبه، یا به مقدار مساوی از سایر میوه های یخ زده، به این اسموتی خنکی خنکی می بخشد، بدون اینکه بافت یخی یا شنی از افزودن تکه های یخ ایجاد شود. اگر فقط از میوه های تازه استفاده می کنید، اسموتی استوایی شما با میوه اژدها غلیظ و خامه ای نخواهد بود.
  • بستنی میوه اژدها را درست کنید: همچنین می تو،د با استفاده از قالب بستنی، مخلوط را به شکل بستنی در فریز کنید. ایده آل برای روزهای گرم تابستان یا راهی آسان برای استفاده از اسموتی های باقی مانده.

📖 تغییرات

سفارشی ، این دستور آسان است! یکی از این تنوع های خوشمزه را امتحان کنید.

  • اسموتی پروتئینی میوه اژدها: قبل از مخلوط ،، یک وعده پودر پروتئین گیاهی یا پروتئین آب پنیر اضافه کنید. یا دانه های شاهدانه، دانه های چیا یا کره آجیل را برای بسته بندی پروتئین امتحان کنید.
  • اسموتی استوایی مخلوط میوه: من عاشق این هستم که اسموتی ها قابل تنظیم هستند! میوه های این اسموتی را با مخلوط ، چندین میوه به جای انبه تغییر دهید. میوه های زیادی وجود دارد که با اژدها به خوبی ست می شوند، شما گزینه های زیادی دارید. میوه اژدها به خوبی با آناناس، زغال اخته، توت فرنگی، تمشک، پرتقال، پاپایا، نارگیل یا کیوی جفت می شود.
  • اسموتی ماست: برای داشتن حالت خامه ای و پروتئینی بیشتر، 1/2 فنجان ماست یون، یا بدون لبنیات را برای اسموتی های آسان ماست اژدها اضافه کنید.
  • کاسه اسموتی پیتایا: شیر را به 3/4 فنجان کاهش دهید و اسموتی را در ظرفی بریزید. کیوی تازه، پیتایا، گرانولا با پروتئین بالا، موز ورقه شده، نارگیل خشک یا گرده زنبور عسل را روی آن قرار دهید! این کاسه پیتایا عالی است اگر عاشق تاپینگ هستید یا می خواهید خانواده خود را در شخصی سازی کاسه خود مشارکت دهید.

🍽 پیشنهادات خدمت

وقتی به دنبال این هستید که با اسموتی میوه اژدها چه بخورید، گزینه های زیادی وجود دارد! می‌تو،د این اسموتی را به تنهایی به‌،وان صبحانه یا میان‌وعده سرو کنید، اما اگر به‌دنبال یک وعده غذایی سیرکننده‌تر هستید، در اینجا برخی از غذاهای مورد علاقه ما برای ست ، آن آورده شده است:

🫙 دستورالعمل ذخیره سازی

  • برای ذخیره سازی: اسموتی ها را بهتر است فوراً میل کنید اما در صورت ،وم می توان آنها را ذخیره کرد. می‌تو،د باقی مانده اسموتی را تا دو روز در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کنید. اما از آنجایی که میوه دیگر یخ زده نیست، اسموتی همان بافت را نخواهد داشت.
  • برای لذت بردن از غذاهای باقی مانده: حتما قبل از نوشیدن اسموتی باقیمانده آن را هم بزنید یا یک مشت میوه دراگون فروت یا انبه یخ زده را با آن مخلوط کنید تا اسموتی خنک شود.

❓سوالات متداول دستور پخت

میوه اژدها چه طعمی دارد؟

به این میوه عجیب و غریب پیتایا یا گلابی توت فرنگی نیز گفته می شود. از یک کاکتوس میوه دار در آمریکای ج،ی می آید و معمولاً دارای پوست صورتی با فلس های سبز و گوشت صورتی روشن یا قرمز است. میوه اژدهای رسیده دارای طعم کمی شیرین شبیه به گلابی با بافتی نرم است.

فواید اسموتی میوه اژدها چیست؟

میوه اژدها مملو از فواید سلامتی است. سرشار از ویتامین C و آنتی ا،یدان های تقویت کننده سیستم ایمنی است. همچنین سرشار از فیبر (7 گرم در فنجان)، منیزیم و ویتامین E است!

چه چیزی می تو،د با میوه اژدها قرار دهید تا طعم آن بهتر شود؟

طعم ملایم میوه اژدها به خوبی با انواع میوه های گرمسیری جفت می شود. از آنجایی که خیلی شیرین نیست، به خوبی با میوه های طبیعی شیرین مانند موز، انبه، زغال اخته و آناناس جفت می شود. سعی کنید دو یا چند میوه را در این اسموتی میوه اژدها مانند موز و انبه یا موز، توت فرنگی و زغال اخته با آب آناناس مخلوط کنید.

دستور تهیه اسموتی میوه اژدها سالم با موز و انبه در یک لیوان

🥤 دستور العمل های بیشتر اسموتی!

آیا این دستور تهیه اسموتی سالم را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

دستور تهیه اسموتی میوه اژدها

این پر جنب و جوش اسموتی میوه اژدها یک راه با طراوت و گرمسیری برای شروع صبح شما است. تکه‌های میوه اژدها، موز، انبه و نارگیل با یک اسموتی شیرین و گیاهی ،یب می‌شوند، صبحانه یا میان‌وعده‌ای سالم در حال حرکت!

زمان آماده سازی5 دقایق

زمان پخت0 دقایق

زمان کل5 دقایق

دوره: صبحانه، عصرانه، نوشیدنی، میان وعده

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن، کم کا،ی، کم چرب، وگان، گیاهخوار

خدمات: 4 وعده های غذایی

کا،ی: 131کیلو کا،ی

  • برای لذت بردن از غذاهای باقی مانده: حتما قبل از نوشیدن اسموتی باقیمانده آن را هم بزنید یا یک مشت میوه دراگون فروت یا انبه یخ زده را با آن مخلوط کنید تا اسموتی خنک شود.

کا،ی: 131کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 20g | پروتئین: 1g | چربی: 5g | چربی های اشباع شده: 3g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 1g | سدیم: 119میلی گرم | پتاسیم: 211میلی گرم | فیبر: 3g | قند: 15g




منبع: https://pickyeaterblog.com/dragon-fruit-smoothie/