دسته‌ها
اخبار

گیاهی پانینی (گیاهخوار) – دستور العمل های فصلی سالم


ساندویچ پ،نی سریع گیاهی
ساندویچ پ،نی سریع گیاهی با قلب کنگر فرنگی و پنیر
سبزیجات پ،نی با گوجه فرنگی خشک شده و قلب کنگر فرنگی
ساندویچ پ،نی گیاهی

این پ،نی گیاهی ذوب شده و پنیری مملو از قلب کنسرو کنسرو شده، گوجه فرنگی خشک شده، ریحان و فونتینای ،د شده است. وقتی متوجه شدید که چقدر آسان و خوشمزه است، این پ،نی گیاهی جای منظمی در چرخش دستور پخت شما پیدا می کند.

پنینی گیاهی از وسط نصف شده و روی هم چیده می شود

چرا ما این دستور ساندویچ پ،نی گیاهی را دوست داریم؟

این پ،نی الهام گرفته از ایتالیایی یک راه حل عالی برای یک شام سریع یا یک ناهار آ، هفته است. آنها را زم، درست کنید که هوس یک ساندویچ فشرده با کیفیت رستوران یا پ،نی به سبک اغذیه فروشی را دارید، اما نمی خواهید راحتی آشپزخانه خود را ، کنید. حتی یک wau برای ساخت آنها وجود دارد اگر پرس پ،نی ندارید.)

این پنینی‌های گیاهی با طعم‌های الهام‌گرفته از ایتالیا ساخته می‌شوند که به چند غذای اصلی ساده، ریحان تازه و پنیر نیاز دارند. آنها به راحتی برای مواد گیاهی مورد علاقه شما قابل تنظیم هستند و در عرض چند دقیقه گرد هم می آیند!

نکات مهم دستور غذا

  • فقط چند دقیقه طول می کشد تا روی میز بنشینید
  • ساخته شده با مواد ساده و مواد قابل نگهداری در انبار، بنابراین می تو،د مواد را برای زم، که به یک وعده غذایی سریع نیاز دارید در دسترس داشته باشید.
  • می توان آن را با یا بدون پرس پ،نی درست کرد

سبزیجات خود را دوست داشته باشید!

اگر به دنبال راه های ساده تری برای افزودن سبزیجات به منوی خود هستید، این دستور العمل های بسته بندی شده سبزیجات را بررسی کنید:

مواد اصلی این گیاه پ،نی

نان ایتالیایی، پنیر فونتینا، سیر، نمک، ریحان، قلب کنگر فرنگی و گوجه فرنگی خشک شده برای تهیه پنینی گیاهی
  • قلب های کنگر فرنگی: از یک قوطی 14 اونسی قلب کنگر فرنگی ربع شده استفاده کنید. آنها را خوب آبکش کنید.
  • گوجه فرنگی خشک شده: شما به نصف فنجان گوجه فرنگی خشک شده روغنی نیاز دارید. آنها را به خوبی آبکش کنید و آنها را ورقه ورقه یا درشت ،د کنید.
  • پنیر: از فونتینای ،د شده، مخلوط پنیر ایتالیایی یا پنیر پیتزا و 8 برش نازک دلی پروولون استفاده کنید.
  • سیر: پوست کنده
  • ریحان: ساقه ها برداشته شده، تقریباً ،د شده است.
  • نان ایتالیایی: از نان ایتالیایی کمی نرمتر استفاده کنید. نان های روستایی جویدنی خیلی سفت هستند و سبزیجات از کناره ها بیرون می ریزند.
  • روغن زیتون اضافی
  • نمک کوشر درشت

چگونه این پ،نی گیاهی را درست کنیم

پخت و پز و مخلوط ، سبزیجات

مرحله 1: پرس پ،نی را از قبل گرم کنید

پرس پ،نی خود را از قبل با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید پرس پ،نی داریم و دوست داریم!

مرحله 2: سبزیجات را با هم مخلوط کنید

در همین حال، یک غذاساز را با اتصال تیغه فولادی نصب کنید. در حالی که موتور در حال کار است، سیر پوست کنده شده را در لوله تغذیه بیندازید و اجازه دهید ریز ریز شود. درب آن را بردارید و قلب کنگر فرنگی، گوجه فرنگی خشک شده، ریحان و نمک را اضافه کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید تا به طور مساوی به قطعات کوچک ،د شود، اما خمیر مانند نباشد. پنیر رنده شده را اضافه کنید و یک یا دو بار آن را بزنید تا مخلوط شود.

همچنین می تو،د سیر را ریز ،د کرده و بقیه مواد را با دست ،د کنید. همه را با هم در یک کاسه متوسط ​​مخلوط کنید.

نان را با روغن زیتون مسواک بزنید و مخلوط سبزیجات و پنیر را به هر تکه اضافه کنید

مرحله 3: نان را آماده کنید

نان ایتالیایی را روی سطح کار خود قرار دهید و روی آن را به آرامی با روغن زیتون ،ید. آن را برگرد،د.

مرحله 4: پنیر پروولون و سبزیجات را اضافه کنید

روی هر تکه نان یک تکه پنیر پروولون بگذارید و سپس ،یب قلب کنگر فرنگی را بین چهار برش نان ت،یم کنید. ساندویچ ها را با چهار تکه نان باقی مانده ببندید.

پ،نی در پرس

مرحله 5: پ،نی را بپزید

دو عدد پنینی را در پرس پ،نی هر بار بپزید تا نان برشته شود و پنیر آب شود که حدود 5 تا 7 دقیقه طول می کشد. این کار را با بقیه ساندویچ ها تکرار کنید و سپس آن ها را از وسط نصف کرده و داغ سرو کنید.

چگونه یک پ،نی بدون پرس پ،نی درست کنیم:

اگر پرس پ،نی ندارید، تابه گریل یا تابه چدنی را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید تا خیلی داغ شود. ساندویچ ها را روی تابه یا ماهیتابه گریل داغ قرار دهید و یک تابه سنگین دوم را روی آن ها قرار دهید تا سنگین شوند و فشار دهید. بعد از قهوه ای شدن کف آن ها را برگرد،د که حدود 3 دقیقه طول می کشد.

پ،نی ها را از طرف دوم بپزید تا ته آن ها قهوه ای شود و پنیر آب شود که حدود 2 تا 3 دقیقه طول می کشد.

سبزیجات پ،نی با گوجه فرنگی خشک شده و پنیر به نصف بریده شده و یک سالاد کنار آن

سوالات متداول و نکات تخصصی برای این دستور پخت ساندویچ پ،نی

آیا می توان پنینی گیاهی را زودتر از موعد درست کرد؟

فیلینگ را می توان مخلوط کرد و فونتینا را تا 2 روز قبل از سرو می توان ،د کرد. سپس، درست قبل از سرو، می تو،د مخلوط و پنیر را روی نان ایتالیایی خود جمع کنید و پ،نی ها را فشار دهید. نکته: برگ های ریحان تازه را ،د کرده و درست قبل از پخت به مواد اضافه کنید.

چه نوع ن، برای پ،نیس بهتر است؟

ما فکر می کنیم یک نان سفید ایتالیایی بافت من،ی برای این پ،نی ها است. ما متوجه شدیم که نان یا خمیر مایه به سبک اغذیه فروشی برای پ،نی خیلی جویدنی است و مواد داخل آن بیرون ریخته شده است. همچنین می تو،د Pane Toscano (نان توسک،) یا Ciabatta را امتحان کنید. برای داشتن فیبر بیشتر، یک نان سبوس دار نرم را امتحان کنید.

تغییرات برای امتحان

  • سبزیجات کبابی یا کبابی: سبزیجات مورد علاقه خود را اضافه کنید! با کدو سبز کبابی یا قارچ پورتوبلو برشته امتحان کنید. با فلفل قرمز تفت داده شده (خوب آبکش شده)، کدو زرد یا پیاز کاراملی شده امتحان کنید.
  • سبزیجات خام: به طور کلی سبزیجات پخته شده بهتر از خام در پ،نی هستند، اما چند استثنا وجود دارد: آووکادوی خامه ای، اسفناج خامه ای خام و پیاز قرمز خام برش نازک نیز سبزیجات عالی برای افزودن به پ،نی هستند.
  • پنیرها: همچنین می‌تو،د با انواع مختلف پنیر، مانند پنیر موزارلا همراه با مقداری گوجه‌فرنگی و ریحان برای پ،نی Caprese بازی کنید.
  • با،امیک: قبل از اضافه ، تکه بالای نان، کمی سرکه با،امیک بپاشید.

پیشنهادات خدمت

یک پ،نی گیاهی که از وسط دو نیم شده با رشته های پنیری که بین دو تکه کشیده می شود در حالی که روی تخته ،دکن پوشیده شده با پوست نشسته اید.

دستور العمل های ساندویچ و رپ گیاهی اضافی برای امتحان

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این پنینی های گیاهی با طعم های الهام گرفته از ایتالیایی ساخته شده اند. تنها چیزی که نیاز دارید چند غذای اصلی ساده، ریحان تازه و پنیر است که در عرض چند دقیقه با هم جمع می شوند!


1 حبه سیر، پوست کنده

1 قوطی 14 اونسی قلب کنگر فرنگی، آبکش شده

½ فنجان گوجه فرنگی خشک بسته بندی شده با روغن، آبکش شده و ورقه شده یا تقریباً ،د شده

1 دسته کوچک ریحان، ساقه های برداشته شده تقریباً ،د شده (.75 ​​اونس)

سخاوتمندانه نمک کوشر درشت ،ج ،

1 فنجان فونتینای رنده شده، مخلوط پنیر ایتالیایی یا پنیر پیتزا

8 برش نان ایتالیایی

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر

8 برش های نازک deli provolone


  1. پرس پ،نی را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. در همین حال، غذاساز با اتصال تیغه فولادی من، است. در حالی که موتور در حال کار است، سیر را از طریق لوله تغذیه بریزید و اجازه دهید ریز ریز شود. درب را بردارید و قلب کنگر فرنگی، گوجه فرنگی خشک شده، ریحان و نمک را اضافه کنید. آنقدر بپزید تا به طور یکنواخت به قطعات کوچک ،د شود، اما خمیر مانند نباشد. پنیر رنده شده را اضافه کنید و یک یا دو بار آن را بزنید تا مخلوط شود. یا سیر را ریز ،د کنید و بقیه مواد را با دست ،د کنید. در یک کاسه متوسط ​​با هم مخلوط کنید.
  3. نان را روی سطح کار بگذارید. به آرامی با روغن زیتون ،ید. ورق بزنید.
  4. روی هر تکه نان یک تکه پروولون بگذارید. ،یب قلب کنگر فرنگی را بین چهار برش نان ت،یم کنید، حدود 1/2 فنجان در هر ساندویچ. ساندویچ ها را با چهار تکه نان باقی مانده ببندید.
  5. 5 تا 7 دقیقه دو پ،نی را در پرس پ،نی بپزید تا نان قهوه ای شود و پنیر آب شود. این کار را با ساندویچ های باقی مانده تکرار کنید. از وسط نصف کنید و داغ سرو کنید.

یادداشت

نکته مواد تشکیل دهنده: ما متوجه شدیم که نان ایتالیایی کمی نرم برای این پ،نی ها مورد علاقه ماست. نان های روستایی جویدنی خیلی سفت هستند و سبزیجات از کناره ها ریخته شده است.

نکته: اگر پرس پ،نی ندارید، یک تابه گریل یا تابه چدنی را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید تا خیلی داغ شود. ساندویچ ها را اضافه کنید و دومین ماهیتابه سنگین را روی آن ها قرار دهید تا سنگین شوند و فشار دهید. بعد از اینکه ته آن ها قهوه ای شد، حدود 3 دقیقه آن را برگرد،د. طرف دوم را بپزید تا ته آن قهوه ای شود و پنیر آب شود، 2 تا 3 دقیقه.

پیشرفت کن: پر ، را می توان مخلوط کرد و فونتینا را می توان تا 2 روز قبل ،د کرد.

  • زمان فعال: 15 دقیقه
  • زمان پخت: 5 دقیقه
  • دسته بندی: ساندویچ
  • روش: پرس پ،نی
  • غذا: ایتالیایی

تغذیه

  • کا،ی: 504 کا،ی
  • قند: 4 گرم
  • چربی: 26 گرم
  • کربوهیدرات ها: 39 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • پروتئین: 25 گرم

کلید واژه ها: پ،نی گیاهی، پ،نی گیاهی، پ،نی ایتالیایی، پ،نی گیاهی

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/veggie-panini-veget،/