دسته‌ها
اخبار

غذاهای معروف دنیا و معرفی لیست بهترین و مشهورترین غذاهای جهان

کلم پلو شیرازی در لیست انواع غذاهای ایرانی و محبوب شیرازی ها می باشد. ابتدا قصدا داریم به شما بگیم که انواع غذاهای ایرانی به چند دسته از جمله آش، آبگوشت، اشکنه، کباب، کوفته، دلمه، کتلت و شامی، کوکو، خوراک چلو و پلو خورش تقسیم میشن. پاستا گوجه فرنگی و شابانک انتخاب مناسبی برای فصل تابستان می باشد.

  • مواد اصلی پیتزا سبزیجات عبارتند از خمیر پیتزا ، پنیر خامه ای ، فلفل دلمه و انواع سبزی.
  • مواد تشکیل دهنده این پیتزا شامل خمیر پیتزا، روغن زیتون، سینه مرغ، سوسیس، پیاز، قارچ، سیر، آرد ذرت، پنیر پیتزا، فلفل دلمه، فلفل قرمز، آویشن و سبزی جعفری می باشد.
  • شما میتوانید با رعایت چند نکته ساده این غذا را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید.
  • املت قارچ با تخم مرغ و گوجه به سرعت آماده میشه و خیلی مقویه.

مواد اولیه تارت بستنی ایتالیایی شامل بیسکویت شکلاتی کرم دار، کره و بستنی وانیلی می باشد. مواد تشکیل دهنده پاستا فتوچینی آلفردو عبارتند از خامه، کره، آرد ذرت، پنیر پارمزان، جوز هندی تازه، ماکارونی فتوچینی، پیاز و جعفری. همانطور که در بالا اشاره کرده ایم آنها در زمینه آشپزی صاحب سبک هستند و خود را در دنیا ثابت کرده اند.

امتحان کردن غذای هر مقصد یکی از مهم ترین کارهایی است که هر گردشگر به آن خاطر سفر می کند. حتی گردشگرانی نیز داریم که هدفشان از سفر کردن امتحان کردن غذاهای مختلف و طریقه پخت آنها است. از میان تمام کشور ها، آن دسته از کشور هایی که غذایشان زبانزد همگان است و خوشمزه ترین غذاهای جهان در آنها وجود دارد را به شما معرفی نمودیم. ترکیب گیاهان و ادویه های تند در هر غذای تایلندی مانند ترکیب نت ها در یک ارکستر است. تایلندی ها مزه های ترش، شیرین، شور را در یکدیگر ترکیب می کنند. فرهنگ غذایی تایلند از فرهنگ های غذایی چین، مالزی، اندونزی و میانمار تاثیر پذیرفته و به یک فرهنگ غذایی بسیار متنوع تبدیل شده است به نحوی که برخی از بهترین غذاهای جهان متعلق به این کشور هستند.

۲۸. چیکن ۶۵؛ میان وعده تند هندی

بیلتانگ درواقع نوعی اسنک است و مردم محلی اغلب آن را تکه و در غذاهای دیگر از آن استفاده می‌کنند. پنیر و چیپسِ سیب‌زمینی با طعم بیلتانگ از دیگر خوراکی‌های محبوب این کشور محسوب می‌شود. مرغ مومبا یک غذای لذیذی گابنی می باشد که به همراه کره بادام زمینی سرو می شود. مرغ ، فلفل دلمه ، سیر ، گوجه فرنگی ، نمک ، بامیه و کره از جمله محتویات اصلی آن به شمار می رود . مرغ مومبا در بین 50 غذای برتر جهان رتبه 10 را به خودش اختصاص داده است که نشان دهنده طعم لذیذ و خوب آن است . در بسیاری از کشورها خرچنگ به عنوان یک غذای لاکچری و خوشمزه محسوب می شود که طرفداران بسیاری زیادی را به خودش اختصاص داده است .

غذای منحصر به فرد پاکستان؛ سرزمین خوشمزه‌های مهجور

بنابراین، از آنجایی که فصل بروکلی پاییز است، خوردن این غذا را در ماه های سرد سال بیشتر توصیه می کنیم. ترامیسو مشهورترین دسر ایتالیایی که در هر جای دنیا یافت می‌شود. این دسر خوش طعم و دوست داشتنی از بیسکویت ساوویاردی، خامه، تخم مرغ و قهوه درست می‌شود. این شیرینی مشهور را می توانید در کافه و رستوران های رم، میلان، ونیز و در کنار چای یا قهوه امتحان کنید. راویولی یکی از قدیمی ترین غذاهای ایتالیایی است و قدمت پخت آن به دوران امپراتوری رومی ها و زمان بازگشت مارکوپولو از چین باز می گردد. این غذا، پاستایی به شکل بالشتک های کوچک است که داخل آن ها را با مواد مختلف پر می کنند.

این رستوران با غذای خوشمزه و معروفش مانند اسکندر کباب مشهد معروف شد. اگر مجبور بودید در ادامه زندگی خود تنها غذاهای یک کشور را بخورید بدون شک انتخاب غذاهای مکزیکی بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم می بود. فرهنگ غذایی این کشور چنان غنی و متنوع است که هیچ گاه به خاطر تکراری بودن از آن خسته نمی شوید. از انچیلادا گرفته تا تاکو، هلادو و کوسادیلا می توانید طعم لذیذ سالاد یونانی و ادویه کاری هندی را حس کنید و همچنین گرمای غذاهای تایلندی یا خوردن غذا با دست را.

برش، یک سوپ رایج در اروپای شرقی و آسیای شمالی است که اصالت آن به کشور اوکراین و روسیه برمی‌گردد. سوپ برش معمولا از آب گوشت یا قلم، سبزیجات تفت داده‌شده و چغندر ترش به‌عنوان ماده اصلی، تشکیل می‌شود. بسته به‌طرز تهیه، ممکن است برخی از این مواد اولیه حذف یا جایگزین شوند.

مواد اولیه پاستا گوجه فرنگی و شابانک عبارتند از ماکارونی لینگوئینی، روغن زیتون، سیر، گوجه فرنگی گیلاسی، فلفل سیاه، شابانک و پنیر پارمزان. غذاهای بسیاری را ایتالیایی ها تهیه می کنند ولی بهترین این غذاها پیتزا است. برای دسته بندی بهترین غذاهای ایتالیایی باید بدین صورت عمل نمود.