دسته‌ها
اخبار

طرز تهیه و دستور پخت انواع غذاهای خارجی مامی فود

ترکیب نوشیدنی و پنیرهای خوشمزه در این شهر پایانی ندارد و شیوه آشپزی ساده پاریسی ها شما را حیرت زده خواهد کرد. از غذاهای خوشمزه فرانسوی می توان به اسکارگو (حلزون پخته شده)، ماکارونی فرانسوی، باگوت و فوی گراس (گوشت اردک سرخ شده با کره) اشاره کرد. بیایید بخوریم و بنوشیم، بعد بخوابیم، سپس دو ساعت کار کنیم و دوباره بخوریم و بنوشیم. کشوری که فرهنگ لذت جویانه غذایی آن بسیاری را شیفته خود کرده است. اسپانیایی ها در طول روز علاوه بر خوردن وعده های سنگین اصلی، همواره در حال خوردن اسنک دیده می شوند.

  • تهیه این نوع پاستا شاید در سایر بخش های این کشور چندان آسان نباشد.
  • با قارچ برید که مراحل طبخش فرقی با ته چین نداره و فقط به جای گوشت و مرغ، از قارچ تفت داده شده استفاده کنید.
  • بیبیمباپ، بولگوگی، جاپچه، رامیون، سون دو بو جیگه و گالبی تنها برخی از غذاهای خوشمزه کره ای است که حتما باید امتحان کنید.
  • از طریق ترکیب کردن مزه های مختلف از وعده های غذایی خارجی، حقیقتا نمی‌ توانید به تنوع افراد و تاریخ آن ها در کشور پی ببرید.
  • این وعده غذایی که به خوبی باهاش آشنایی داریم رو ایندفعه با قارچ درست کنید و ببینید که تبدیل به یکی از بهترین صبحانه ها یا میان وعده‌هایی میشه که تا حالا پختید.

گوشت چرخ کرده بنا به نوع مصرف میتونه از گوشت گاو یا گوسفند تهیه بشه که به همین دلیل انتخاب قست مناسب گوشت برای چرخ کردن و اینکه برای چه غذایی میخواید استفاده کنید خیلی مهمه. در شهرک شهید بهشتی مشهد یک راسته فلافل فروشی شبیه لشکرآباد اهواز وجود دارد که می توانید در آن بهترین فلافل های مشهد را نوش جان کنید. در این مغازه ها علاوه بر فلافل، سمبوسه و خوراک های تند و تیز بندری نیز سرو می شود.

این غذای خوشمزهٔ رومانیایی از کلم، گوشت و برنج درست میشه و چیزی شبیه دلمه کلم‌ پیچ خودمونه. این غذا یکی از معروف‌ ترین غذاهای هلندی است و در کنار شاه ماهی تازه که ماده اصلی این غذا است با تکه‌های پیاز خام و خیارشور سرو میشه. نیو هرینگ شیوه پخت مخصوص به خودش رو داره و حتما باید براساس سنت هلندی تهیه بشه.

بهترین فیلم های دو پتل (Dev Patel)

یک غذای فوق العاده برای صبحانه که می تواند به خوبی انرژی شما را برای اغاز یک روز طوفانی تامین کند. در تهیه آن از مواد مختلفی چون برنج ، پوره سیب زمینی ، گوجه و … به همراه سس های متنوع استفاده می شود که طعم لذیذی را به آن می بخشد. تایلند هم کشورش دیدنی های زیادی داره و هم غذاهاش شهرت جهانی داره! در این غذای تایلندی، از قارچ، صدف، گوجه فرنگی، برگ لیمو استفاده میشه که معمولا با شیر نارگیل و خامه مخلوط میشه.

اگر گذرتان به چین یا کشور دیگری افتاد که غذای چینی سرو می‌کرد حتما رستورانی را انتخاب کنید که چینی‌ها آن‌جا مشغول غذا خوردن باشند نه گردشگران. پاستیلا نوعی پای شیرین و محبوب مراکشی است که در اصل با کبوتر درست می‌شود. اما شیرینی‌پزهای مراکشی درحال حاضر از جوجه، مرغ یا بلدرچین استفاده می‌کنند.

طرز تهیه استیک تی بن گوساله در ماهیتابه

پیشنهاد می‌کنیم پای گوشت را با سس گوجه‌ی فرنگی گرم یا سرد امتحان کنید. در این مقاله که در وبلاگ فروشگاه های زنجیره ای فامیلی تهیه شده بود به بررسی 50 غذای برتر جهان پرداختیم . در صورت تمایل می توانید سایر مقالات را در بخش وبلاگ بخوانید و اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید.

جدید ترین مطالب

شـما می‌توانید این غذای ایتالیایی رابا پاستا سرو کنید اما بـه هرحال می‌توانید آن رابا نان، پوره ي سیب زمینی، سیب زمینی سرخ شده ودر کل هر چیزی کـه طعم جالب رابه شـما می‌دهد نیز سرو کنید. کشور ایتالیا بیشتر با غذاهایی همچون پاستا و پیتزا شهرت دارد . اما این کشور غذایی خوشمزه دیگر به نام ژامبون پارما دارد که در رتبه 31 برترین غذاهای جهان قرار دارد . غذایی پر از سالاد و به همراه ژامبون پارما که با مواد های مختلف طعم بسیار لذیذ و به یاد ماندنی را به ارمغان آورده است . اگر دوست دارید یک طعم خوش از ژامبون را بچشید این غذا را هرگز از دست ندهید.

افرا را می توان به همراه پنکیک و انواع غذاهای دیگر میل نمود. قورمه سبزی هم یکی از بهترین غذاها در بین ایرانی ها است که محبوبیت زیادی داره و در کل جهان هم شناخته شده است. Arepas از میان وعده‌های غذایی در ونزوئلا است که از آرد ذرت تفت داده، تهیه میشه. این غذا رو اغلب با کره، پنیر، تخم‌مرغ، شیر غلیظ یا hogao (سسی که با پیاز درست میشه) سرو میکن. سوشی یکی از بهترین غذاهای ژاپنی است که این غذا با ماهی خام و برنج درست میشه و اسمش آوازه جهانی داره.